Roman – partea a 24-a

20:30 – Inca o jumatate de ora de asteptare pentru ca Eve era gata.

Avea timp sa incerce sa mai caute explicatii… logice … de ce face Sebi toate astea. In zadar… Daca o iubea sau o iubise, de ce ar vrea s-o vada suferind? Daca n-o iubeste, de ce n-o lasa sa-si vada de viata ei? Era convinsa ca se lamureste in seara asta. Oricum ar iesi, trebuia sa se termine cu teatrul asta.

20:45 – Nu mai are stare. Se plimba prin casa. Parca niciodata nu a trecut timpul asa greu. Mai butoneaza telefonul…

20:48 – Se mai uita la ceas. Au trecut doar 3 minute. Cum naiba?!?! Se pune in pat. Inchide ochii, sa mai scape de agitatia ce o cuprinsese. Se linisteste. O sperie telefonul. Suna Alex. In sfarsit.

Coboara. Ramane blocata. Sebi era deja in masina. Insotit de prietena lui. Se poarta ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Urca in masina. Alex vrea sa o sarute, ea e buimaca. Il saruta.

 A: Uite, pe drum spre tine, imi povestea Cristina ca e si ea studenta la Drept. Si ca i s-a oferit sansa sa plece prin programul de schimb de experienta, cum ai fost tu si nu era prea increzatoare. Si Sebi zicea ca a fost. Tot la Paris.

E: Si unde ai merge, Cristina?

C: Londra. O luna.

E: Da, stiu… programul e de o luna. E frumoasa Londra, ar fi pacat sa nu mergi. Alta mentalitate, alti oameni, alta lume. Cel putin asa am vazut eu Parisul.

S: Paris-ul… orasul indragostitilor…

E: E doar o strategie de marketing pentru turism.

S: Cunosc cel putin 2 persoane care s-au indragostit in Paris.

E: S-or fi indragostit, dar nu cred ca datorita orasului, ci pur si simplu o fi fost vreo coincidenta.

S: Eu cred ca are ceva magic… si cei care se indragostesc acolo, raman uniti pe viata.

E: Prostii…

C: Sebi, uite ca mi-ai dat o idee, sa ma interesez… ce zici daca mergem in luna de miere la Paris?

S: Cum vrei.

Din vorba in vorba, ajung la parintii lui Alex. Ii asteptau cu gratarul aproape gata. Se saluta, baietii sunt deja langa gratar. Eve merge la bucatarie. Mama lui Alex pregatea o salata. Eve se ofera s-o ajute. Vine si Cristina. Mama lui Alex isi face de treaba, lasa fetele sa termine salata, iese in curte.

C: Si nu ti-a fost greu o luna fara Alex?

E: Ba da…

C: Eu n-as pleca. Tocmai d-asta. O luna poate schimba multe lucruri. Si noi n-am fost despartiti atata timp niciodata.

E: De cand sunteti impreuna?

C: 4 luni.

E: Si deja va casatoriti? Nu e cam in pripa?

C: Deloc. Am simtit de la inceput ca e perfect ceea ce avem. Ne iubim.

E: Si daca tot e perfect, de ce crezi ca se va schimba ceva intr-o luna cat esti in Londra? N-ai incredere in el?

C: Ba da. Am incredere. Nu mi-a dat nici cel mai mic motiv de gelozie. Niciodata. Dar… nu stiu… poate asa vede ca se descurca si fara mine 🙂 Mi se pare mult o luna. Vedem noi ce o sa fie. Cand ai fost la Paris?

E: Acum vreo 6 luni.

C: Si Sebi tot cam in perioada aia. Ia uite ce mica e lumea. Trebuie sa faceti schimb de povesti! A vizitat foarte multe.

E: Stiu.

C: Stii?!?!?

E: Adica… stiu ca sunt multe de vizitat, am facut bataturi de cat am mers si am vizitat. Era si pacat sa fii acolo si sa nu profiti. Gata cu povestile, hai cu salata afara, sa vedem ce fac si baietii.

Cristina parea o fata ok. Se vedea ca il iubeste pe Sebi. Gospodina, frumoasa, iubitoare…. ingredientele necesare pentru o sotie perfecta.

C: Baieti, gata gratarul? Noi suntem gata cu salata!

A: Ce fete harnice. Luati si odihniti-va. Va aduc un suc rece?

E: Te rugam, daca esti asa amabil. 🙂

A: 2 sucuri reci pentru cele mai frumoase viitoare miresici.

S: Beau pentru asta. Noroc.

Si intinde paharul cu vin spre Alex. Baietii ciocnesc. Cristina rade. Numai Eve e tacuta. Sebi o observa.

S: D-soara Evelina, va simtiti bine?

E: Da, multumesc.

Se ridica de pe bancuta si merge in casa. I-ar fi zis ea vreo 2 daca nu era atata lume. Sebi a vazut ca Eve era nervoasa. Intreaba unde e toaleta. Intra si el in casa.

Trece pe langa Eve. Nu il baga in seama. Iese din bucatarie. Se opreste si se uita la ea. Eve nimic, desi il vedea in geam. Se apropie de Eve, Eve il urmarea subtil in geam, ajunge in spatele ei fara sa faca cel mai mic zgomot. Si intr-o fractiune de secunda ii fura un sarut si pleaca. Fara sa zica nimic.

20 Responses to “Roman – partea a 24-a”


  1. 1 LavyCald Iulie 28, 2009 la 9:51 am

    Primaaaaa!!!!

    Io-l bat pe Sebi ästa!!! Sä facä, Dom’ne ceva „concret” odatä. Cu toate cä nici un särut furat nu-i de-colea.

    O sä mä omori tinändu-mä suspen…datä. 😉

  2. 2 crocoditza Iulie 28, 2009 la 9:52 am

    Lavy, iti dau voie sa-l bati! Da’ sa nu lasi semne ca pe urma intra logodnica la banuieli 😛

  3. 3 Mihi Iulie 28, 2009 la 10:03 am

    foarte batause fetele dupa acest blog

  4. 4 crocoditza Iulie 28, 2009 la 10:06 am

    Mihi, te simti in pericol? 😀 Vezi ca pe masuta pe hol e o casca de protectie 😛

  5. 5 Mihi Iulie 28, 2009 la 10:07 am

    ….. vezi sa nu-ti pice netu, cumva cumva

  6. 6 crocoditza Iulie 28, 2009 la 10:09 am

    nu pica… sunt piloasa azi 😛

  7. 7 Mihi Iulie 28, 2009 la 10:10 am

    stai cu pila ridicata sa prinzi semnal, sau cum?

  8. 9 Marmotica Iulie 28, 2009 la 11:11 am

    Ai un stil femeie, de a lasa asa toata actiunea in suspans.. Sebi asta e tare neastamparat si Eve sa aiba grija cu Cristina, deja se afla prea multe lucruri.

  9. 10 Mada Iulie 28, 2009 la 11:19 am

    vai, il ador pe sebiii!!
    =))
    muhaha.
    si o ador pe eve, cu gafelee ei cu tooot! 😆

  10. 11 Rae Iulie 28, 2009 la 11:52 am

    croco..ia vezi cum ii indrgostesti pe alex si cristina:))
    doar pentru razbunare, nu altceva:P
    aa…te trezesti ca o sa faca nunta cu 2 cupluri (ce tare ar fi>:) )

  11. 12 Lavi Iulie 28, 2009 la 12:02 pm

    ba ai ales niste nume pt romanu asta de ma omori :))) (pana acu toate persoanele e care le cunosc chiamandu-se asa imi sunt antipatice :)) )
    in rest e tare sebi asta 😀 >:)

  12. 13 Mada Iulie 28, 2009 la 12:21 pm

    da,da
    nuntă dublă!

  13. 14 crocoditza Iulie 28, 2009 la 12:32 pm

    Daca fac nunta dubla, cred ca bat si Tanar si nelinistit 😀
    Dar nu… zic eu nu, mai stii ce pata mi se pune? 🙂

    Lavi, s-a nimerit…. ce sa fac.. soarta, destinul si horoscopul 😀

    Mada, scuipa-i sa nu-i deochi ca nu rveau sa-i apuce durerile de cap sa-mi zapaceasca aici firul povestii… si nu stiu nici sa descant 😛

  14. 15 Mada Iulie 28, 2009 la 1:15 pm

    las’ ca stiu eu descantec !
    te invat si pe tine.
    defapt, descantecul trebuie furat, asa se zice! 😆

  15. 16 Dicsie&Vicsie Iulie 28, 2009 la 4:34 pm

    pfoaii, cat de afurisit poate sa fie si sebi asta!s-o lase, dom’le, pe eve in pace! imediat!
    😀

  16. 17 lori Iulie 28, 2009 la 5:11 pm

    te salut,romanciero!
    Parcă mă văd prin oraşu’ţi la o lansare 🙂
    E fff binee!

  17. 18 crocoditza Iulie 28, 2009 la 7:34 pm

    lori, te astept cu drag!
    inca mai visez si eu la marea lansare 🙂

  18. 19 Ada Iulie 29, 2009 la 9:20 am

    Bai… deci bueiiiiiiiii… astia doi au innebunit???
    Pfuai, ce faza periculoasa! Suspansul e maxim!

  19. 20 crocoditza Iulie 29, 2009 la 9:25 am

    Dragostea asta… e oarba, surda, tampeste 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE