Leapsa de rutina

De ceva vreme n-am mai facut o leapsa… mi se facuse dor… asa ca am o leapsa de la Catalin.

Despre cum sunt zilele mele. Rutina nu prea pot sa spun ca am, decat daca inseamna ca muncesc. Dar nu prea fac acelasi lucru in fiecare zi. Sau macar nu in acelasi fel.

Am zile in care ma trezesc de dimineata (ora 5-6), am zile cand ma trezesc mai devreme ca am treaba (ora 7-8), am zile cand lenevesc (ora 9-10-11). Daca am macar vreo juma’ de ora libera, verific blogurile. De multe ori scriu dimineata inainte de a pleca la munca. In timp ce scriu mai stau si la un pahar de vorba pe mess sau la telefon. Traiasca tehnologia! Daca e dimineata d-aia de leneveala, ma rasfat cu un bol de cereale servit in pat. Dusulet, echipat, la munca.

De muncit, muncesc in functie de zi. Am zile cand stau pana la 4 dupa-amiaza ca e liniste, cand plec la 7 odata cu toata lumea, cand plec la 10 noaptea, cand plec la 12 noaptea, cand muncesc toata noaptea.

Daca merge netul, am si cablu si nu sunt obosita, dupa ce fac cumparaturi (de obicei), seara ma priponesc in pat cu laptop-ul pe burta. Asta daca nu iesim in oras sau mai stiu eu ce intervine.

Nu prea am weekend-uri libere, cel putin nu ziua… seara prefer sa ma odihnesc sau sunt la vreo nunta, aniversare. Din cand in cand mai servesc cate o seara de club. Fac cum fac si trebuie sa ma mai vad si cu prietenii.

Sambata sau duminica… dupa timp si chef, e perioada de curatenie. Spalat, calcat, igienizat toata casa etc.

Asta asa, in general, ca apar multe chestii neprevazute. De exemplu, azi am zis ca o sa am o zi de leneveala si pana la urma la 8 dimineata calcam o pereche de blugi si un tricou ca sa plece nenea Croco la serviciu 🙂 ca vroia el neaparat blugii care nu erau calcati, desi seara l-am intrebat daca vrea ceva anume. La 12 aveam programare la masaj, s-a amanat pentru ora 14:00. La 19 am zis ca am terminat, eram in parcare si imi suna telefonul pentru o suplimentare de comanda si am ajuns la 20:30 acasa. Asta seara ziceam ca mergem la film, a intervenit ceva.

Nu pot sa spun ca traiesc intr-o rutina. In agitatie, da. In stres, da. Rutina, nu prea.

Seara daca sunt in forma, pot sa mai trag si cate o cearta cu domnul meu, mai am energia necesara 🙂

Eu zic ca reusesc sa-mi fac timp pentru tot. Macar incerc.

9 Responses to “Leapsa de rutina”


  1. 1 Mada Iulie 28, 2009 la 9:52 pm

    e bine ca nu traiesti in rutina, ca oricand esti gatta de ‘ noi aventuri ‘ 😛

    a.. dar unde lucrezi? :”>

  2. 2 Mada Iulie 28, 2009 la 9:52 pm

    am fost prima! ;x

  3. 3 crocoditza Iulie 28, 2009 la 9:53 pm

    Mada, in unele zile am senzatia ca „la nebuni” lucrez 😀

  4. 4 Mada Iulie 28, 2009 la 10:03 pm

    😆 eh, se mai intampla. 😀

  5. 5 crocoditza Iulie 28, 2009 la 10:22 pm

    da… si pe la case mai mare, darmite pe la cocioaba mea 😀

  6. 6 Catalin Iulie 31, 2009 la 7:29 pm

    Masaj, ai? Asta da rutina. Grrr, not fair. 😀

  7. 7 crocoditza August 1, 2009 la 8:15 am

    Catalin, da… in ultima vreme, merg la masaj de 2 ori pe saptamana… depinde si cum am timp 😛

  8. 9 crocoditza August 3, 2009 la 11:46 pm

    rau nu e… decat cand imi anulez programarile 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE