Arhivă pentru 7 septembrie 2009

Sunt ca o curca… oops… croco plouata

Azi m-am trezit cu un chef sa n-am chef de nimic. Sunt praf. Parca-s beata. Aeriana total. Si asta e rezultatul ca m-a batut in cap (ala spart) ploaia si pentru ca vineri am dormit de la 3 la 8, sambata de la 11 la 4 cu prelungiri de la 7 la 9, aseara am dormit de la 3 la 3:10 cu o runda suplimentara de la 5 la 12 cu vreo 4 pauze de raspuns la telefon.

In momentele de nesomn, momentele astea petrecandu-se pe strazi… m-a plouat si m-a plouat si iar m-a plouat, mi-am facut plinul pentru urmatorii 5 ani. Ba chiar am facut si un pic de baitza….la picioare… mergeam ca o floricica spre masina, ploua infernaaaaaal si eu ma plimbam pe la 4 dimineaaaaaata, si cobor o treapta, nimeresc intr-o mare baltoaca. Simt apa cum mi-a invadat adidasul, ciorapelul fleashca si de parca n-ar fi de-ajuns, fac un pas lateral, cu gandul sa nu ma scufund de tot si sa dau de uscat, cand colo dau intr-o baltoaca si mai mare, un gropan plin cu apa, care ma astepta. Care m-a primit. Si asa eram cu piciorul stang ud pana la glezna si cu piciorul drept ud pana aproape de genunchi. Injur putin. Ajung pe o portiune uscata, ridic fiecare picior pe rand si astept sa se scurga apa din adidasi. Imi continui treaba. Ma sui in masina, dau drumul la caldura. Simt ca parca incep sa ma mai usuc. Ajung acasa. Vreau sa cobor, ploaia incepe din ce in ce mai tare. In 10 m eram iar fleashca. M-am udat si uscat zilele astea, m-am plimbat romantic prin ploaie de mi-a iesit prin piele… transpiratia…caci aseara m-am infofolit bine si am luat o aspirina, ca sa nu racesc dupa 2 zile si 2 nopti de simtit ploaia 🙂


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

septembrie 2009
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE