Arhivă pentru 5 septembrie 2009

Cica trebuie sa ma fac de ras

Asa m-a indemnat Sangerica. Sa vedem daca m-am ramolit de tot. Sper sa nu ma fi lasat memoria.

1. Cel mai prost numar de striptiz

 Prost… nu cred… imprevizibil, da 🙂

Acum vreo 2 ani eram in Grecia cu una dintre verisoarele mele. Noi doua floricici. Gingase, singure, puse pe fapte mari. Ne-am luat tot felul de excursii. Una dintre excursii era spre insula Skiathos. Ne-am suit pe un vapor, directia Skiathos. Calatoria cu vaporul a durat cam o ora si un pic, timp in care s-a incins o adevarata petrecere, am invatat sirtaki, m-am pozat cu capitanul la el in cabina, am fost si eu capitan vreo 2 minute, am dansat fund in fund cu o tanti din Irlanda, nu ne intelegeam in nicio limba, dar dansam si radeam. Eram imbracata cu un top (bluzita fara bretele) si tzopaiam pe o melodie. Cu foc si patima. Si cum saream eu (la propriu), la un moment dat bluza ce imi acoperea sanii, mi-a ajuns sub sani. Am fericit vreo 6 ochi masculini care au fost pe faza pret de 5 secunde, ca am reactii rapide si imediat am ridicat-o. Am zambit si am continuat sa tzopai. Pentru a preintampina un moment asemanator, am dat topul de tot jos… adica mi-am tras sutienul de la costumul de baie.

2. Cea mai nasoala imbracaminte

 Urasc tricourile sau bluzele care se ridica! si mi-am luat vreo cateva tzepe. Plec de acasa ca o floricica si dupa ce m-am miscat de 3 ori la birou eram cu buricul la vedere si trebuie sa trag mereu de ele. Stresant.

3. Cea mai nasoala masa

 Va zic de cel mai nasol scaun. Ala in al carui colt mi-am infipt capul. Am experiente si cu mese. Dar nu de dat cu capul. Plus ca mai citesc si minori 😀

4. Cel mai nasol sarut

 Alea de la inceput, cand eram eu mica, mica, mititica … cand nu stiam ce si cum si iesea o balosenie 🙂

5. Cel mai nasol sex

Odata..candva…demult … cand ne-au prins parintii lui 🙂

6. Cel mai nasol pipi

 Stiu ca am facut pe mine cand eram la gradinita. Si mai tin minte ca am tinut odata in masina de am zis ca imi ies ochii din cap. Dar am reusit sa fac bio, intr-o padurice. Mai mult tzopaind. Nu mai nimeream sa imi desfac nici cureaua.

7. Cea mai nasoala betie

 Nu prea beau de fel. Rar de tot. De pofta. Si tin la bautura. Am baut la un Craciun niste whiskey, cot la cot cu baietii, ei ametiti, eu n-aveam nimic. Acum vreun an nu puteam sa adorm, stiam ca avem o sticla de Lacrima lui Ovidiu in debara. Mai stiam si ca e destul de tare. Mi-am pus un pahar, sec. Am zis ca sigur adorm. Ma pun in pat. Nimic. Am baut toata sticla. Nici beata, nici adormita. Nimic. O singura data, m-am ametit. Am fost la un restaurant, nici nu mai stiu cu ce ocazie, am baut niste vin, n-aveam nimic. Cand sa ma ridic de la masa, parca ma lasau picioarele, dar mi-am revenit 🙂

8. Cea mai nasoala fata

N-am avut experiente d-astea 🙂 Mai mult de o mana pe fund, pe un san, nu m-am intins 😛 

9. Cea mai nasoala lovitura la mostenitori

Primita… n-am. Data… am la activ cateva 🙂 si cea mai nasoala (pentru posesorul de mostenitori, logic) a fost cand i-am dat unui tip o minge de baschet, de am zis ca ii fac si respiratie gura la gura, numai sa-si revina.


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

septembrie 2009
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE