Credeti in deochi?

Aveti si leacuri anti-deochi?

Ieri n-am putut sa scriu mai mult de-un rand… dar sa va explic.

M-a cam durut capul sambata. N-am dat importanta, am luat un paracetamol. Trece. Ma bag la somn. Ma trezesc duminica dimineata varza. Adica in niste dureri de cap groaznice, stari de voma. Tremura carnea pe mine. Ma dureau si ochii groaznic. Ii simteam grei, parca nici deschisi nu imi venea sa-i tin. Ce am… ce am? Toata lumea forfotea pe langa mine. Si am o stralucire.. cred ca-s deochiata. O sun pe mama si imi descanta prin telefon, plangea saraca de cat casca. Bun. Mut locul. Nimic. Tot in durerile alea. O mai sun inca o data. Imi descanta iar. Cascat, lacrimat, mutat locul. Parca imi mai revenisem.

Starea de voma ramasese, durerea de cap si de ochi se mai diminuase. Am baut un pahar cu apa si lamaie toata ziua, adica pana pe la 3 cand am mancat niste paine prajita. La restaurant acolo, m-a simtit o babutza, a zis ca-s deochiata ca o luase un cascat interminabil… si nu asa orisicum, ca-s deochiata rau de tot, de femeie cu ochi de strigoaica.

Am ajuns acasa, m-au luat iar la descantat si mama si matusica  de cate 2 ori si intr-un final mi-am revenit de tot. Si am adormi ca un prunc. Prima runda pana la 11 noaptea, pe urma de la 12 si ceva pana mai adineauri (9:20).

Acum sunt fresh. Va multumesc pentru sfaturi.

Ma gandeam sa imi leg ceva de bratara, un snur, o funda, o nu stiu ce. Impotriva deochiului. Inca ma documentez. 

26 Responses to “Credeti in deochi?”


  1. 1 Lilly August 2, 2009 la 8:09 pm

    depinde de fiecare cat e de superstitios. atunci cand crezi se intampla, eu asa zic
    cine te-a deocheat?
    leacul care-l stiu eu este un descantec facut deasupra unui pahar cu apa, in timp ce arzi 3 sau 5 bete de chibrit si pui carbunii in apa. apoi tb sa inghiti de 3 ori, cine-ti face descantecul sa-ti faca semnul crucii cu degetul inmuiat in apa pe frunte, maini si piciare, apoi pe capataiul de la pat, pe tocul usii si sa arunci apa la o planta. se zice ca esti deocheat/a de femeie dc carbunii merg la fund si de barbat daca carbunii stau drepti in apa.
    te-am lamurit?:)

  2. 2 Lilly August 2, 2009 la 8:12 pm

    ce am scris mai sus e pentru deochi:
    leac antideochi e sa porti rosu, sau sa porti maieul sau chilotii pe jos, sau sa scuipi in san de 3 ori

  3. 3 Mada August 2, 2009 la 8:39 pm

    pune pe cineva sa te descante :-s

  4. 4 Mada August 2, 2009 la 8:39 pm

    sa zica Tatal Nostru.. 😕

  5. 5 Buratina1 August 2, 2009 la 9:34 pm

    ‘seara buna tuturor 🙂
    Lavi, sa poarte chilotii pe jos? ;))
    nu cred in deochi, am cateva superstitii in care cred, dar in deochi nu! 😀

  6. 6 crocoditza August 2, 2009 la 10:19 pm

    Lilly, complicat rau descantecul ala 🙂

    Mi-au descantat 3 persoane de cate 3 ori si de-abia acum mi-am revenit…

    Sa nu mai port chiloti deloc. O fi solutia? 😀

  7. 7 Mada August 2, 2009 la 10:25 pm

    cine stie cine te-o fi deochiat. 😀

  8. 8 crocoditza August 2, 2009 la 10:25 pm

    o femeie! asta stiu… dar ce ochi a avut… ca praf m-a facut

  9. 9 Mada August 2, 2009 la 10:27 pm

    i-oi fi atras atentia cu ceva. 😀

  10. 10 crocoditza August 2, 2009 la 10:28 pm

    sigur!!! stii ca omul se deoache si de frumos, si de urat 😀

  11. 11 Mada August 2, 2009 la 10:31 pm

    bineinteles ca i-a atras atentia ceva frumos! 😆
    cin’ stie, a pus ochii pe tine. desi, daca ziceai ca e femeie.. =))

  12. 12 crocoditza August 2, 2009 la 10:33 pm

    am eu niste „patzanii” cu femei care pusesera ochii pe mine 🙂

  13. 13 Mada August 2, 2009 la 10:34 pm

    pune-ti o funda rosie. =))

    glumesc, evident 😆

  14. 14 crocoditza August 2, 2009 la 10:38 pm

    de gat! 🙂
    sa zica vreunul ca-s cadou pentru el 😀

  15. 15 Mada August 2, 2009 la 10:39 pm

    da,da.
    😆
    si cu o bucla din aia mare.
    sa nu mai puna nimeni ochii pe tine! [ in sensul de deochi. ]
    cum fu’ la munte? 😀

  16. 16 crocoditza August 2, 2009 la 10:44 pm

    frumos, cat am apucat… 🙂 pana sa ma deoache strigoaica… asa a zis o baba pe acolo, ca a avut ochi de strigoaica de m-a terminat asa 🙂

  17. 17 Lavi August 2, 2009 la 11:32 pm

    hy! buna seara! eu zic sa aplici treaba cu paharu si carbunii explicata mai sus 😀
    @Buratina… ma te ca nu am inteles faza cu chilotii :-s dar tin sa cred ca defapt ma confundasei cu lilly :))

  18. 18 LavyCald August 3, 2009 la 6:14 am

    ‘neata!
    Bine cä ti-e bine, acum. Faza cu purtatul chilotilor pe dos o stiam si eu. Dar , se zice cä, se poartä doar lunea sä nu se prindä farmecele, nu doar deochiul.

    Säptämänä frumoasä, dragilor!

  19. 19 crocoditza August 3, 2009 la 8:35 am

    Buna dimineata!!!

    Gata si deochiul… sunt fresh!

  20. 20 Mada August 3, 2009 la 9:46 am

    aoleu, ce femeie cu ochi de strigoaica? 😯
    mai, croco, numai tu puteai sa patesti asa ceva 😆

    ma bucuur ca te simti mai bine!

    si buna dimineata! >:D<

  21. 21 crocoditza August 3, 2009 la 9:49 am

    Neata, mandra mica si voinica 🙂

  22. 22 Mada August 3, 2009 la 12:52 pm

    uhu, ce bine-mi pare ca ti-ai revenit! 😀

  23. 23 Buratina1 August 3, 2009 la 3:09 pm

    Lavi, scuza-ma te rog, cu Lilly te-am confundat. Dar vreau sa stiti ca nu a fost o remarca rautacioasa, pur si simplu m-a amuzat cum a iesit! 🙂
    Croco, cum ti-ai dat seama ca esti deochiata? A, nu cred in deochi, dar port mereu o ata rosie la mana :))

  24. 24 Buratina1 August 3, 2009 la 3:13 pm

    a. offf.. sunt o zapacita. acum am vazut ca ai completata spatiul gol de ieri si cum ti-ai dat seama ca esti deochiata. SCUZE!!!


  1. 1 Sunt cu capu’ « Fiti fericiti! Trackback pe August 19, 2009 la 7:08 am

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE