Sunt ca o curca… oops… croco plouata

Azi m-am trezit cu un chef sa n-am chef de nimic. Sunt praf. Parca-s beata. Aeriana total. Si asta e rezultatul ca m-a batut in cap (ala spart) ploaia si pentru ca vineri am dormit de la 3 la 8, sambata de la 11 la 4 cu prelungiri de la 7 la 9, aseara am dormit de la 3 la 3:10 cu o runda suplimentara de la 5 la 12 cu vreo 4 pauze de raspuns la telefon.

In momentele de nesomn, momentele astea petrecandu-se pe strazi… m-a plouat si m-a plouat si iar m-a plouat, mi-am facut plinul pentru urmatorii 5 ani. Ba chiar am facut si un pic de baitza….la picioare… mergeam ca o floricica spre masina, ploua infernaaaaaal si eu ma plimbam pe la 4 dimineaaaaaata, si cobor o treapta, nimeresc intr-o mare baltoaca. Simt apa cum mi-a invadat adidasul, ciorapelul fleashca si de parca n-ar fi de-ajuns, fac un pas lateral, cu gandul sa nu ma scufund de tot si sa dau de uscat, cand colo dau intr-o baltoaca si mai mare, un gropan plin cu apa, care ma astepta. Care m-a primit. Si asa eram cu piciorul stang ud pana la glezna si cu piciorul drept ud pana aproape de genunchi. Injur putin. Ajung pe o portiune uscata, ridic fiecare picior pe rand si astept sa se scurga apa din adidasi. Imi continui treaba. Ma sui in masina, dau drumul la caldura. Simt ca parca incep sa ma mai usuc. Ajung acasa. Vreau sa cobor, ploaia incepe din ce in ce mai tare. In 10 m eram iar fleashca. M-am udat si uscat zilele astea, m-am plimbat romantic prin ploaie de mi-a iesit prin piele… transpiratia…caci aseara m-am infofolit bine si am luat o aspirina, ca sa nu racesc dupa 2 zile si 2 nopti de simtit ploaia 🙂

22 Responses to “Sunt ca o curca… oops… croco plouata”


  1. 1 Ada Septembrie 7, 2009 la 1:02 pm

    Primaaaaaaaaaaaa!!!!
    Ploua infernal… si noi ne iubeam… prin mansarde…
    Asta-mi inspira scrisul tau… vreme de numarat bani si facut copii! 😛

  2. 2 crocoditza Septembrie 7, 2009 la 1:08 pm

    sau de mancat pate de pui pe painica cu rosie… fiecare dupa posibilitati 🙂

  3. 3 Mada Septembrie 7, 2009 la 1:39 pm

    hello. 😀
    eu tocmai m-am intors din bucuresti, ploua asa, cu picaturi mici si rare si era asa frumoooos . 8->

  4. 4 crocoditza Septembrie 7, 2009 la 2:02 pm

    acum asa ploua si la mine… incet, dar sigur 🙂

  5. 5 Paul Septembrie 7, 2009 la 2:50 pm

    Banuiam ca esti fata simtitoare 🙂

  6. 6 Naicu Septembrie 7, 2009 la 3:12 pm

    Mă, sînteţi geniali cu ploaia voastră. Numai eu n-am avut parte de ploaie decît în drumul spre aeroport. Înnebunesc.

  7. 7 Rae Septembrie 7, 2009 la 3:19 pm

    bre croco..da ce faceai l;a 4 dimineata afara? :)))
    la ora aia muncesti?

  8. 8 Buratina1 Septembrie 7, 2009 la 6:32 pm

    sa bei un cioco fierbinte fierbinte sa nu care cumva sa te alegi cu o croco-gripa 😉

  9. 9 BlueAngel Septembrie 8, 2009 la 12:18 am

    Naicule, iti trimit io niste ploaie…. Ca de doua zile nu se mai opreste la mine

    Croco, sa-mi aduci si mie o aspirina, ca io’s somera si n-am 🙂

  10. 10 Mihi Septembrie 8, 2009 la 5:52 am

    Va mai trimit eu niste frig, sa fie meniul complet ;))

  11. 11 crocoditza Septembrie 8, 2009 la 9:54 am

    Paul, foarte simtitoare 😀

    Naicu, iti trimit toata ploaia de aici, toti norii…ca eu nu ii mai suport

    Rae, e top secret, daca iti spun, pe urma va trebui sa te ucid 😛

    Buratina, ceai sau cioco n-am baut, da’ am luat o croco-aspirina

    Ermi, o frectie cu carmol? 😀

    Mihi, trimite si tu niste soare, ca frig am si eu 😛

  12. 12 Marmotica Septembrie 8, 2009 la 10:14 am

    Neataa!
    Azi e nitel mai bine pe afara, nu mai ploua, dar tot deprimant asa e . MI-ar placea acum sa stau in casa in patut, cu un ceai in mana si sa ma uit la serialele mele preferate, dar deh acum am vrut job, am job 😆
    Concentrare va rog oameni buni, macar o raza de soare sa avem!
    Si Croco ai grija sa nu racesti!

  13. 13 crocoditza Septembrie 8, 2009 la 10:16 am

    Suri, la fel sunt si eu…. varza.. din cauza vremii, am o stare asa aiurea

  14. 14 marmotica Septembrie 8, 2009 la 10:43 am

    Hai trezirea din starea asta aiurea! Nu accept ! Zambetul pe buze , pieptul in fata si la luptaaa! :mrgreen:

  15. 15 Rae Septembrie 8, 2009 la 10:52 am

    croco..i’ll take the risc 😀

  16. 16 crocoditza Septembrie 8, 2009 la 10:52 am

    suri… parca mai bine suna… la somn!!!! 🙂

  17. 17 Marmotica Septembrie 8, 2009 la 11:00 am

    Nuuuuu! Sau bine hai tu ai voie sa mai dormi nitel 😛 Treaca de la mine astazi, dar de maine schimbam foaia 😀

  18. 18 Sangerica Septembrie 8, 2009 la 2:32 pm

    neata! 🙂

    io zic ca tu sa zici saru’mana ca nu ai luat Dunarea drept vro balta si sa te imbibi bine de apa! :mrgreen:

  19. 19 Lavi Septembrie 8, 2009 la 5:27 pm

    Ciao lume! bine v-am gasit! ce bine e inapoi acasuca! :X … ce friguri am rabdat si eu prin romanica de m-am intors aici racita bocna :(, totusi macar am venit cu masina plina de bunatati 😀
    va pupacesc si astept partea 32 😀

  20. 20 crocoditza Septembrie 8, 2009 la 9:35 pm

    Suri, n-am mai pupat somn, dar recuperez acum 🙂

    Sangerica, norocul meu… si-asa nu stiu sa inot 😀

    Lavi, bine ca ai ajuns bine, pune iubitul sa scoata raceala din tine 😛

  21. 21 Lavi Septembrie 8, 2009 la 10:03 pm

    hehe lasa ca a avut grija de mine numai ca acu e la munca..vai asa bine imi pare ca sunt aici cu voi 😀

  22. 22 crocoditza Septembrie 8, 2009 la 10:20 pm

    Lavi, si eu ma bucur sa te „aud” 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE