Banii au miros?

Ca banii n-au culoare (politica, zic) am experimentat. Cum ca banii n-au miros…. as cam avea eu niste explicatii, dar nu-s pe gustul meu.

Insa… banii MIROS. Miros a omu’ care ii tine in mana, rectific, a miile, zecile de mii de oameni care tin in mana bancnota respectiva. Am fost la benzinarie… de data asta sa bag benzina. Si ma duc la una anume, unde baga altcineva benzina, ca sa nu alimentez singurica. Ultima oara cand am alimentat singura, am scos pompa din rezervor apasand in continuare pe ea si m-am spalat pe picioare cu benzina. Sunt aeriana, zapacita, nu imi place cum miroase benzina, prefer sa nu pun mana pe pompa. Asa ca ma duc la locsorul ala unde stiu ca mereu e cineva care sa ii dea sa bea benzina masinutei mele. Platesc, mi se da restul. Iau restul il bag in geanta. Ma sui in masina, vrum vrum si la drum, cum dadeam eu din manute pe volan, mai la stanga, mai la dreapta, imi trece pe la nasuc un iz de benzina.

De unde naiba miroase a benzina? Suna telefonul… il caut in geanta, il duc la ureche, raspund. Cum stateam cu mana foarte aproape de nas, mirosea din ce in ce mai tare. Mana mea mirosea a benzina. De la bani. Banii pe care mi-i daduse nenea care imi alimentase masina.

 

7 Responses to “Banii au miros?”


  1. 2 aur1ca Iulie 1, 2009 la 3:29 pm

    :))
    da au miros si se gasesc pe ei si fel de fel de resturi de la lucrurile langa care stau in buzunar.

  2. 3 Marius Z. Iulie 1, 2009 la 4:59 pm

    @Ada: asa miroseau daca-i dadea restul un vidanjor :))

  3. 4 tiger1 Iulie 1, 2009 la 5:56 pm

    hai cu partea a 11-a a romanului sa aflam ce a mai fact eve( adica tu)

  4. 5 crocoditza Iulie 1, 2009 la 10:08 pm

    aur1ca, bine ai venit! deci asa… pai s-a inventat portofelul… ca sa nu ii mai tinem in buzunar… eu vorbesc, care am o harababura totala in geanta, am pe oriunde bani, numai in portofel nu 🙂

    Marius Z. de la vidanjor nici nu mai iau restul… ii las spaga 😀

    nenea tiger1, iti mai spun o singura data pe urma poti sa aberezi in voie… daca dumneata astepti sa citesti urmatoarea parte pentru ca ai impresia ca e viata mea… te-nseli!
    in cazul in care te intereseaza, partea a 11-a n-a venit pentru ca pur si simplu n-am inspiratie… dar ma chinui… nu care cumva sa iti moara nesatisfacuta setea de lectura suplimentara

  5. 6 Lori Iulie 1, 2009 la 10:23 pm

    Bună noapte,crocooo!

  6. 7 crocoditza Iulie 1, 2009 la 10:25 pm

    Loooooori, buna noaptea! 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE