Dilema

Mergeti pe un DN al dragutzei noastre tari, la volan sau ocupand unul dintre locurile dintr-o masina (d-aia cu 4 roti si volan de merge cu motoras). Bun… si mergeti, mergeti si la un moment dat, de pe un deal, delusor, delut, cand va uitati pe geam, din partea dreapta vine o vaca si pe ea n-o ia radarul. Si vine… vine… si nu se opreste, prinde viteza, nu pune frana deloc, cred ca i-a cedat nervos frana. Si o vedeti cum trece milimetric pe langa masina, dupa ce accelerati ca sa evitati „ciocnirea”. Si vaca nu s-a oprit, nu s-a uitat macar sa vada daca sunteti speriati.

Dilema: daca nu se evita ciocnirea, adica dat cu capul cu cornitze in masina, intrat cu copitele inainte, daunele cine le suporta?

Ea, vaca, sigur n-avea asigurare, de casco nici nu poate fi vorba 🙂 Proprietarul de vaca nu se vedea la orizont si nu puteam sa iau vaca de ureche si sa-i zic „sa ma duci imediat la tac-tu sa plateasca, ca asa te-a invatat el, sa nu te uiti in stanga si in dreapta cand traversezi” sau „frana nu stii sa pui? cine ti-a dat carnetul, analfabeto? aveai STOP”.

 

 

24 Responses to “Dilema”


  1. 1 Ada Aprilie 15, 2009 la 10:34 am

    Doamne fereste de asa ceva! Sa speram ca n-o sa am vreo problema de-asta!

  2. 2 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 10:37 am

    Eu era sa o patesc 🙂 ca la noi cainii si vacile apar cand ti-e lumea mai draga. Cand ai zis de Casco ieri chiar ma intrebam, m-ar crede aia de la asigurari? mi-ar plati daunele? sau raman si cu masina calcata in picioare de vaca si cu buzunarul gol

  3. 3 Sangerica Aprilie 15, 2009 la 12:43 pm

    tu vorbesti despre vaca – animalul ce face muuu si da lapte, nu? indiferent ca vorbesti despre acest animal sau despre celalalt ( sa nu mi’o iei in nume de rau ), tre sa faci asa:
    1. observi tu ce anume e bulit in urma impactului
    2. te duci la politie pt constatare si declari exact ce s’a intamplat
    3. te duci la constatare la asigurari
    4. service

    totu’ se face pe casco, da’ tre sa deschizi ochii cand ti se completeaza procesul constatator (politie + asigurari)…
    fereste’te de asa ceva 🙂

  4. 4 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 1:17 pm

    Sangerica, da… suna bine, mai bine ma feresc de vaci 🙂

  5. 5 Mihi Aprilie 15, 2009 la 1:22 pm

    macar daca te loveste sotul vacii stii o treaba, e bou ce dracu! :))

  6. 7 Mihi Aprilie 15, 2009 la 1:25 pm

    merci fain! :))

  7. 8 Mihi Aprilie 15, 2009 la 1:30 pm

    pe mine odata m-a lovit o gasca, sincer nu stiu ce nu i-a placut la mine, nororc ca nu a fost destul de agrsiva si s-a lasat doar cu niste pene, m-o fi trimis in pana ei

  8. 9 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 1:45 pm

    Clar 😀
    De aici vine expresia „du-te in pana mea… de gasca” 🙂

  9. 10 Mihi Aprilie 15, 2009 la 2:00 pm

    hmm, cred ca da :)))

  10. 11 Marmotica Aprilie 15, 2009 la 2:19 pm

    Croco, e vorba de vaca-vaca ? ptiu ce intamplare 😦
    Vineri plec la drum lung sper sa nu imi sara ursii in fata ..

  11. 12 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 2:44 pm

    Marmo, vaca-vaca, cu codita, cornite, uger care se balangane, 4 copite, complet utilata 🙂

  12. 13 INTJ Aprilie 15, 2009 la 3:00 pm

    la mine a fost un iepure batran, cam de 2 kg, intr-o curba … care probabil si-a zis ca doar GOD vine spre el cu multa lumina si 60 la ora …

    cum zice si Sangerica: declaratie la politie, amenda pentru ca nu am condus la limita evitarii oricarui pericol, la asigurari dosar pentru daune incluse in casco si multe poze, masina in service. in afara de amenda si timp pierdut … totul a fost ok.

  13. 14 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 3:02 pm

    INTJ, incurajator 🙂
    singura vietate lovita a fost o randunica, am gasit-o in grilajul din fatza infipta, acolo la radiator 🙂 Doamne fereste de altele cu blana in loc de pene!

  14. 15 Sangerica Aprilie 15, 2009 la 3:33 pm

    deci tu ai fost mai rapida decat randunica…din moment ce ai lovit’o… 😆

    Mai tare decat o durere de cap, mai rapida decat randunica…e Superman? NUUuu, e Crocoditza… ta ta taaa, ta ta ta taaaaaaaaa, ta ta taaaaa…da da

  15. 16 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 3:38 pm

    eu eu, the one and the only 😀 am masina d-aia de dai din picioare ca in Fred si Barney 😛 si sunt mai iute de picioare decat randunica de aripi

  16. 17 Paul Aprilie 15, 2009 la 8:53 pm

    😀 crocoditza: esti miriapod? ca atunci deja esti de F1 ! :mrgreen:

  17. 18 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 9:07 pm

    Paul, crocoditza miriapoda mi se mai spune 😛

  18. 19 Paul Aprilie 15, 2009 la 9:19 pm

    Deci esti : Crocodylia Centipedes Speedius Gonzalus! Aferim! 😀

  19. 20 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 9:23 pm

    Paul, sa fiu ce-oi fi, sa nu fiu carnivora si salbatica, atat am pretentia! 🙂

  20. 21 Paul Aprilie 15, 2009 la 10:23 pm

    Am si eu o dilema (ca tot se cheama asa) si poate ma luminati:

    Eram intr-un superextrahyper-market. O individa m-a lovit, ea fiind in deplina cunostiinta de prezenta mea si a celeilalte persoane lovite! Eu am replicat ca e o nesimtita! La care cealalalta victima mi-a replicat: Ca de ce ii zic asa ? Ca e o femeie! Ca eu is mirlanu’! Ca nu o respect!

    Dilema este urmatoarea: daca esti femeie ai scutire la a fi catalogata nesimtita cind chiar esti asa?

  21. 22 crocoditza Aprilie 16, 2009 la 8:34 am

    Paul, mai bine o intrebai cine i-a dat carnetul 🙂
    Nu ma pronunt, daca m-ar face cineva nesimtita, as replica, chiar daca eu am fost vinovata, acum na, daca am gresit, asta e, sunt si eu om, poate n-am fost atenta sau poate aveam un milion de ganduri pe cap, platesc si raspund pentru greseli, poate n-am nevoie sa aud ca-s nesimtita

  22. 23 Paul Aprilie 16, 2009 la 1:51 pm

    Nu am exprimat clar… 🙂 Persoana a constientizat ce face! Ca poti gresi.. sint de acord! Se intimpla fiecaruia! Dar deschizi gura si iti ceri scuze! Io asa am invatat! Dar cind taci si te mai uiti si sfidator…

    Parerea lui io… hic!

  23. 24 Paul Aprilie 16, 2009 la 1:52 pm

    PS: nu era chestie auto… era in magazin! Si nu avea carut! 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE