Arhivă pentru 12 aprilie 2009

Duminica visurilor mele

In sfarsit a venit duminica. O iubim toti foarte mult, tinand cont ca maine facem act de prezenta la serviciu. Sarbatoare mare azi: Floriile, basca Pastele catolic. Ce face romanul azi? Poate merge la biserica, ia salcie, si-o leaga la cap, la mijloc sau o pune la usa. Sau poate sta acasa, sarbatoreste in stilul romanesc specific, se imbuiba cu carnuri, tot felul de bunataturi, da-i cu bere, da-i cu vin, manelele la maxim (ca sa rimeze, azi ma simt poiata 🙂 ).

Cum stau eu asa cumintzica in pat, cu laptop-ul pe picioare, deja incepe sa se simta agitatia, e ca de 1 Mai, vecinii pe ici, pe colo s-au trezit ca albinutele, unii au scos si gratarul, o bautura micutza ca na, trebuie udat si gratarul, si incepem de dimineata ca sa avem timp toata ziua si toata noaptea. Astazi fug de acasa, clar! Mare veselie se anunta, inseamna ca pe aici prin zona sunt multi Florini, Florine si alte derivate. Eu le urez de bine, sa fie sanatosi, as vrea sa dorm putin… dar nu mai dorm, nu pot sa ma pun in calea fericirii lor.

E criza! Stiti, da? Recesiune, someri, revolutie in Moldova, chestii d-astea. Neinteresant! 🙂 Chef de chef si uitam de tot.

Duminica perfecta in viziunea mea

In primul rand, duminica sa nu fie inainte de luni sau macar luni sa nu fiu nevoita sa muncesc.

Sa ma trezesc alintata de soare… sa miroasa a flori si iarba proaspat tunsa… cand deschid ochii sa imi dau seama ca sunt in vacanta (in Hawaii, in Bora-Bora sau pe o insula, care o fi, numai superba sa fie). Sa-mi iau doar costumul de baie si o bluzita lejera si sa merg desculta prin iarba, prin nisip si nisipul sa nu ma friga la talpi (pot sa visez, da? ca e duminica mea perfecta). Sa fie muuuuuuuuuulta vegetatie, sa vad flori, arbori, arbusti, minuni cu frunze si flori pe care sa nu le fi vazut, sa ma minunez de cate frumuseti a lasat Dumnezeu pe pamant. Sa am un hamac, neaparat! si sa lenevesc vreo 2 ore macar in mijlocul naturii, sa stau cu ochii inchisi si sa aud pasarele (nu pe ale mele din capsorul propriu si personal, ca pe alea as vrea sa le las acasa 🙂 ). Sa fie si mare sau ocean. Ca eu sunt ca o broscuta, as sta in apa non stop. Sa fie apa albastra albastra si limpede, sa inot cu pestisori d-aia mici si sa ii vad cum sunt deasupra lor, sa ma minunez iarasi. Si vreau sa fac si plaja, da? aaaaaa, uite sezlongul! Ma asez la soare… ma rasfatz… ma intorc cand pe burta, cand pe spate, sa fie bronzul cat mai uniform… si m-as intoarce in camera. Dupa cum vedeti sunt singura, am momente cand vreau sa fiu singura, sa ma relaxez cum stiu eu, am dimineti cand n-am chef de nimeni si de nimic si nu vreau sa raspund la o suta de intrebari, vreau sa fiu lasata in pace sa ma dezmeticesc dupa somn.

Si s-ar face pranz. La pranz, as merge cu iubitul sa mancam. Numai bunatati, care nu ingrasa! 🙂 Dupa masa… relaxare vreo ora…. dupa care bananait impreuna, adica as merge sa-i arat ce am descoperit eu dimineata, sa fac pe ghidul, si poate am face rost si de o barca sa ne plimbam, cu motor de preferat. 😛

A venit si seara. Ar trebui sa fie o petrecere. Nu discoteca, nu club, o petrecere in aer liber, cu dansuri specifice zonei, muzica buna, sa dansez mult!!! Uitasem de cocktail-uri! Vor fi! Multe! 🙂 Moca…. n-am bani la mine ca n-am buzunare, sunt in vacanta si as vrea, daca se poate, vacanta sa fie si all inclusive.  Dupa zbenguiala, la somnic… cica… insa cand intru in camera sa fie numai lumanarici si lumanarele, petale….. sampanie… chestii, figuri… pfua, mi-am uitat lenjeria sexoasa acasa… mai bine fara! si….. si gata, ajunge, de aici nu mai trebuie sa stiti! 😀

O duminica placuta va urez!

 


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

aprilie 2009
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE