Arhivă pentru 28 aprilie 2009

Unde se duce timpul nostru care trece mult prea repede?

Suntem in secolul vitezei. Mare om, mare caracter, mare adevar a grait cine a zis asta.

Azi faceam o factura, constat ca nu stiu in ce zi suntem (ca data calendaristica). Noroc ca are casa de marcat data 🙂

28 aprilie 2009… 28… din a patra luna… al 2009-lea an. Mda. Cand trece timpul asta? Ceva se intampla! Sa fim atat de prinsi in rutina zilnica incat sa nu ne dam seama cand trece ziua… luna… anul … viata? Sa avem atatea griji incat sa nu tinem pasul cu timpul?

Cand eram eu mai mica, mica mica mititica, si dadeam lucrari de control la scoala generala si scriam data in coltul lucrarii, cand se schimba anul mi-era foarte greu sa ma invat, mereu scriam anul care trecuse. Acum nu stiu, parca timpul nu mai are valoare. Inainte ma saturam de iarna si parca nu mai trecea.

Si azi, la sfarsit de luna aprilie … va zic si voua ce constat foarte des in ultima vreme … nu stiu cand trece ziua, nu-mi ajung 14 ore de zi lumina pentru tot ce am de facut si imi raman lucruri pentru a doua zi si nu mai am timp de mine si de nimic, si uit in ce zi suntem. Am uitat de ziua mea anul trecut. Noroc ca m-a sunat lumea sa-mi zica „La multi ani!” 🙂 si m-am dezmeticit in ce data suntem, am uitat ziua mamei, si eu si ea ne-am dat seama cand ne uitam la televizor la o emisiune si am vazut data si ne-am dat seama ca trecuse de 2 zile. Pare incredibil, dar mi s-a intamplat. Parca ieri era Revelionul, parca mai alaltaieri eram in facultate, de liceu si de generala nici nu mai indraznesc sa vorbesc 😀 Si daca alaltaieri eram in 2003, ieri in 2008, de ce azi suntem deja in 28 aprilie 2009? Nu e corect … nu mi se pare corect! Cred ca s-a scurtat ziua, cred ca un iluzionist ne face sa credem ca trec cele 24 de ore, dar de fapt sunt doar vreo 15… altfel nu imi explic cum trece timpul asa repede. Sau vreun inghititor de sabii s-a reprofilat acum ca a aflat ca e criza si s-a apucat de inghitit timp.

Vreau sa dureze mai mult anul asta! Stie cineva vreo reteta? Ca deja s-a dus aproape jumatate si mi-e teama ca maine deja vine Craciunul.

Cine v-a adus pe la mine?

Am cam tras chiulul de la scris in ultima vreme. 2 zile. Si stiu ca v-a fost dor de mine, da? 😛

Azi ma tot gandeam despre ce sa scriu…. am tot citit pe ici, pe colo faza cu draft-urile, ei bine, eu nu am drafturi, eu scriu ce ma trasneste in momentul respectiv.

De cand cu faza cum sa ma gasiti pe google observ ca in astea vreo 3 zile de cand am scris, cineva tot mai cauta „animale futute de oameni” si ajunge tot la mine pe blog. Sper sa ii fi placut blogul, sa nu fi retinut adresa si asta sa fie singura modalitate de a citi ce scriu. Erminusa a mai fost cautata de inca 2 ori, dar astazi s-a intamplat minunea si ne-a scris 2 randuri cat sa scape de noi 🙂

Ieri am mai descoperit ca sunt in blogroll la Catalin. Ma bucur daca a considerat ca sunt buna … de citit 😀

Si de-aici curiozitatea mea… care pe unde m-ati gasit? 🙂

(majoritatea or sa tipe „la Donooooo„) 😀

Hai sa avem o marti frumoasa!


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

aprilie 2009
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE