Arhivă pentru 8 aprilie 2009

Va rog, cititi si dati click

Astazi vom incepe cu sfarsitul:

PPS – Miracolul adevarat al tehnicii este ca, uneori, poti ajuta pe cineva cu un simplu click. Dureaza 2 secunde si nu depui decat efortul de a misca un deget. http://www.georgebalta.ro/ Daca intrati aici zilnic, puteti ajuta un om sa se ridice din scaunul cu rotile. Asta e blogul lui. in functie de numarul de vizitatori primeste o suma de bani care il va ajuta sa isi continue recuperarea. Hai sa lasam vrajeala cu biserica si “vai cat il iubesc eu pe Dumnezeu ca merg o data pe luna sa aprind trei lumanari si sa pup doua icoane”. Stim cu totii ca e o… de-aia trista. Ce scuza ai sa nu dai click in fiecare zi pe blogul acestui tanar? Ce scuza ai sa nu trimiti PPS-ul asta al meu mai departe? *

* Am dat copy/paste si eu la randul meu, dar am inteles ca originalul este de la Bendeac, nu am atatia cititori cat are el, dar fac si eu tot ce pot.

Intr-adevar… sanatatea este cea mai importanta si, de multe ori, daca nu suntem direct implicati nu apreciem suferinta altora sau ne lasa indiferenti pentru ca suntem prinsi cu munca zilnica, avem problemele noastre pe cap. Dar poate reusim sa ajutam cumva, atat cat putem, cum putem.

Haideti sa fim mai buni, sa nu ne mai gandim sa ne fie doar noua bine!


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

aprilie 2009
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE