Arhivă pentru 25 aprilie 2009

Cum sa ma gasiti pe Google

De ceva vreme, vad la Ada ca a ajuns la episodul 6 parca de cuvinte de gugaleala. De vreo 4 zile incoace am ramas un pic mirata de cuvintele de gugaleala de la mine, adica alea de le scrie lumea la nenea google si da search si datorita lor ajung pe blogul meu. Va „servesc” chestiile mai siropoase, nu gen „cazare bran”.

Animale futute de oameni – de 3 ori – gusturile nu se discuta, da’ eu nu pot sa va ajut in aceasta privinta

Erminusa – de 3 ori – Ermiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, te vrea lumea activa. Mai dam si noi pagina? 😛

exista vreo posibilitate de a suna de pe – de pe ce? de pe unde? de pe Marte, nu cred

rotld or rnc – aici am o mica problema, nu stiu nici macar ce inseamna, darmite cum a putut sa duca asta spre blogul meu

mesaje magie alba ritualuri – nu la mine, eu nu ghicesc decat in palma 🙂

cum fac ceea ce scriu cand caut pe googl – cum? ce? aaaa? ca sa nu zic huh

jocuri masini turbate – masini turbate zici? d-alea cu rotile muscate de vreun maidanez turbat?

cum sa ceri bani de la parinti – cu grija!

nu am chef de nimic – nici eu!

corect scris sa fiti fericiti – mda, cred ca era in dilema daca e cu un i sau cu 2 🙂

despre casatorie – eeeee, aici m-ai nimerit. ce vreti sa stiti despre casatorie?

cand se iau pastele – eu la iau cand sunt la supermarket, in caz ca mi se face pofta de o carbonara.

insula visurilor mele +vacanta visurilor mele – si eu mai visez din cand in cand 😀

cum pot sa comand o masina de iarba – dai search pe google, intri pe blogul meu, si iti recomand un site cu masini de tuns iarba. E bine? 🙂

o melodie mai veche cu un om ce mananca – nu am nicio idee. voi va dati seama care e melodia?

ce faceti? – eu cu mine? bine, multumim de intrebare

de ce sotii sunt curvari – ooooooo, dragutza intrebare, desi n-are semnul intrebarii. N-as spune chiar curvari, as merge pe varianta „Afemeiati”. Pai pentru ca asa ESTE ei, indiferent ca E soti sau nu, in primul rand ESTE barbati. Si zic ESTE pentru ca este multi afemeiati si este si mai putini ce isi vad de treaba lor, sub 50 cred, vreo 5 ii stiu eu, de-abia astept sa ii intalnesc pe ceilalti 45 🙂

ada + jocuri cu ada – Ada este mama mea si n-o dau pe nimenea 🙂 Cat despre jocuri cu Ada, stiu ca joaca rummy, cred ca stie si septica, whist, chestii d-astea sofisticate.

Oricum, multumesc dl. Google ca ii trimiti pe cei nestiutori catre mine, ii luminez eu imediat. 🙂


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

aprilie 2009
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE