Ce faceti azi?

Ieri, Marmotica a avut un succes rasunator! Cred ca ma transform in blog matrimonial, greg deja s-a inscris 😀 Glumesc, dar daca mai vrea careva, sunt aici … inca zuza si pe faza 🙂

Astazi e innorat, a si plouat, e si frig, nu prea sunt intr-o dispozitie buna, cred ca de la vreme. E marti, nu? Urat asa… pana vine vineri mi se lungesc urechile… n-am chef de nimic.

Ce-as vrea sa fac azi? Plaja 🙂 Ce-o sa fac azi? O sa ma gatesc putin ca asa poate o sa muncesc mai cu spor, o sa incerc sa inving criza. Voi ce faceti azi?

 

20 Responses to “Ce faceti azi?”


  1. 1 Marmotica Aprilie 14, 2009 la 11:25 am

    a rasunat pana dincolo de hotare :))))))
    E marti,sunt marmota, ploua afara pana vineri mai e mult si o sa incerc sa lucrez cate ceva azi ..desi nu prea am chef nici eu .

  2. 2 Venny Aprilie 14, 2009 la 12:04 pm

    Buna Cro si coditza!
    Azi am sa fac exact ce am facut si ieri, adica nimic special, am sa ma lupt cu morile de vant.

  3. 3 Sangerica Aprilie 14, 2009 la 12:25 pm

    cred ca o omor pe secretara firmei…are cineva o pusca de imprumutat?

  4. 4 Venny Aprilie 14, 2009 la 12:32 pm

    Sangerica, iti reconad un ardei iute cu varful taiat si introdus cu mare grija si atentie in una din cele doua zone intime dupa ce ai sedat-o usor in avans. 😈

  5. 5 Sangerica Aprilie 14, 2009 la 12:47 pm

    nu cred ca ar da roade…sedativu’. la cat vorbeste fiinta asta prefer o pusca. un bumb in frunte si gata. 😀

  6. 6 crocoditza Aprilie 14, 2009 la 1:29 pm

    marmo, las’ ca invingem noi si ploaia asta, trebuie doar sa ne concentram 🙂

    Venny, buna ziua, stimabile! Tot un pic sadic te gasesc? si acum pe vantul asta te-ai gasit sa te lupti cu morile de vant? 😛

    Sangerica, am o pusca 🙂 de jucarie 😛 merge macar sa o sperii, poate bagi frica in ea si scapi de o crima

  7. 7 Sangerica Aprilie 14, 2009 la 1:33 pm

    tu’ti dai seama ce se intampla dupa ce’si revine bestia din sperietura? chiar ma vrei linsat? 😛

  8. 8 Venny Aprilie 14, 2009 la 1:44 pm

    Cro si coditza, mai vrei pizza?

    Sangerica fara frica
    Ia si tu o guma mica
    Si daca nu te-ai calmat
    Iar bestia se apuca de urlat
    Un dos de palma i-ai aplicat 😈

  9. 9 crocoditza Aprilie 14, 2009 la 1:46 pm

    Venny, ce crud esti!!! Asa inveti tu un barbat? o fi ea bestie, dar e femeie, fii si tu mai gingas, stii ca in femei nu se da decat cu flori si bani 😛

    Sangerica, o sa supravietuiesti 😛

  10. 10 Venny Aprilie 14, 2009 la 1:55 pm

    Croco, fata frumoasa
    Eunu am toate tiglele pe casa.
    Si daca bestia e nesimtita
    Trebuie putin fu..garita
    Si daca de vorba buna nu intelege
    Cineva trebuie sa o lege
    Si in beci aruncata
    Si de sobolani mancata. 😈

  11. 11 Sangerica Aprilie 14, 2009 la 1:57 pm

    @ Venny – ma jignesti…cum sa’i aplic un dos de palma? un genunchi a la Bonjasky ar fi mai gingas… 😆

    @ Crocoditza – io da, mai mult ca sigur…despre ea nu bag mana in foc…suntem la etajul 5, poate sa se uite pe geam, sa se aplece sa ia o gura de aer…. 😀

  12. 12 Venny Aprilie 14, 2009 la 1:59 pm

    Ce fac azi?
    Ma apuc de taiat brazi
    Si ce daca nu e Craciunul?
    Uite ca mai tai unul
    Iar daca te-ai ofticat
    Inca un brad am taiat
    Ca asa sunt eu
    Daca prea mult beu
    Dar acum nu sunt beat
    Si nici brazi nu am taiat
    Doar pe boticul scump te-am pupat. 😀

  13. 13 Marmotica Aprilie 14, 2009 la 2:25 pm

    Ce puneti voi la cale aici ? Sa o linsati pe secretara ? Saraca fata..
    Venny iar e poiat desavarsit.
    Are cineva o raza de soare si pentru mine ?

  14. 14 crocoditza Aprilie 14, 2009 la 3:08 pm

    Venny, ia repede fa rost de niste soare pentru Marmo

  15. 15 v3n0m80 Aprilie 14, 2009 la 3:12 pm

    Gasit..Trimis…Rezolvat
    Si pe tine te+am pupat.

  16. 16 Ada Aprilie 14, 2009 la 8:08 pm

    Buna seara!
    Azi am facut 3 lucruri importante: platit RCA, platit CASCO, completat formular 2% si trimis! 😀

  17. 17 Venny Aprilie 15, 2009 la 8:59 am

    Buna dimineaţa Soare!
    Ce faci tu pe racoare?

    Ce fac azi?
    Vreau sa ma…. intre brazi
    Brazi cu cetina verde
    Cine citeste, chiar ma crede
    Si am sa ma….vartos
    Langa un brad gros
    Si am sa ma sterg cu brusture
    Sper sa nu ma usture
    De ce langa un brad?
    Pentru ca nu-mi place la gard
    Si iubesc natura
    Iar cand termina am sa strig Uraaa!! 😀

  18. 18 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 9:03 am

    Buna dimineata, Luna!
    Merge pizza cu guma?
    D-aia Minti mentolata
    Cum flencaneam odata. 🙂

  19. 19 Venny Aprilie 15, 2009 la 10:17 am

    Cine sa fie oare,
    „Luna” de in vers apare?
    Sa fie al noptii felinar
    Sau numele unui par
    Ce pe cocoasa am sa-l iau
    Ca din degete nu pot sa stau
    Si tastez numai prostii
    Sa nu va suparati copii!

  20. 20 crocoditza Aprilie 15, 2009 la 10:20 am

    Venny, cum sa ne suparam pe tine? 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE