Barbatii

Sa va explichez: fiind femeie moderna, respectiv ma intretin singura, intru in contact cu diversi clienti, diversi ca si sex, fie ca-s femei, fie ca-s barbatzi. 99,99% sunt foarte multumiti de colaborare, revenind la locul meu de munca special pentru mine, adica pentru a le prelucra eu ceva, pentru a le face eu ceva. Aia din categoria de 0,01% sunt nebuni, inculti sau nesimtiti, una din ele sigur.

Fiind femeie, avand incredere in mine, mi-e mult mai usor sa „manevrez” barbatzii-clienti. Stiu ce si cand sa le zic, cand sa zambesc si cand sa le tai macaroana. Acelasi lucru intamplandu-se si cu furnizorii cu care lucrez. Cand sun, imi dreg glasul, imi iau vocea de serviciu si sunt cea mai dragutza si mai gingasa si pe care nu poti s-o refuzi. Pentru ca de cele mai multe ori am comenzi urgente. Nu ma intelegeti gresit, sunt o dragutza si o zambareata de fel, fara sa astept ceva in schimb, dar cu cine pot sa imi permit mici glume sau intepaturi, intru in joc.

Am un client care imi zice „puiutz”, asa imi zice el. Am avut un altul care imi zicea „iubita” si cand am fost la restaurant cu el in ziua nuntii lui si mi-a zis „iubita” aia toti au crezut ca-s mireasa 🙂 Cred ca simte lumea ca la randul meu simt nevoia sa fiu rasfatata si alintata.

Si acum 2 zile dau o comanda la o firma cu care mai lucrez. Tipul caruia ii dau comenzile incearca sa ma scoata in oras de mai mult timp, i-am explicat ca nu vreau sa imi complic viata inutil, ca am o relatie si nu vreau sa ii fac nici lui probleme, ca daca eu mai glumesc sau sunt mai zapacita sa nu ma inteleaga gresit. Ma rog, toate bune si frumoase, mi-a rezolvat toate comenzile mele imposibile de care aveam nevoie ca de aer, nu zic nu, a cerut clatite, i-am trimis clatite 🙂 Ca l-am vazut mai obosit sau trist, l-am intrebat ce are, ca am mai vorbit asa pur si simplu, nu-s salbatica si nici absurda. Adica stiu sa multumesc omului ca ma ajuta, sa si glumim, sa si muncim.

Dau comanda si ca de fiecare data cand dau comanda pe mail, il sun sa-i si spun. Nu mi-a raspuns, ma suna mai tarziu si imi spune ca nu poate sa vorbeasca pentru ca e la dentist. Ok. Seara cand eram acasa il vad pe mess si il iau la vorba sa-i spun de comanda si el imi spune ca tocmai imi citeste mailul. I-am spus ca d-asta il si sunasem si el foarte intrigat ca sunt pe interes ca altfel nu il sunam, ca il sun numai cand am nevoie, ba chiar mi-a repetat chestia asta de cateva ori ca sunt pe interes. Frate, iti platesc ceea ce imi lucrezi, da? In natura, nu pot sa platesc, adica pot, da’ nu vreau, soarta, resemneaza-te! Si imi spune ca ii sunt simpatica, altcineva daca i-ar fi facut asa ceva nu mai vorbea cu el. Si eu cu ochii cat cepele, nu pricepeam. Ce-am facut? Si imi spune ca uraste femeile care sunt pe interes… iar… si i-am zis ca m-a omorat cu atata interes, unde o vede interes la mine, nu stiu… si cica-ca sa nu ma mai omoare, imi zice pa. Eu am fost mai gingasa, i-am urat o seara placuta. N-a mai zis nimic, in schimb aveam emotii pentru comanda de azi. A fost gata. Si totusi… de ce atata frustrare si orgoliu?

 

12 Răspunsuri to “Barbatii”


  1. 1 TheNutz iunie 5, 2009 la 9:32 am

    cine ti-a zis ca femeile si barbatii pot fi prieteni? mai ales cand unul isi doreste ceva mai mult?

  2. 2 TheNutz iunie 5, 2009 la 9:33 am

    ps: astea sunt efectele secundare ale manipularii (acelei manipulari)

  3. 3 crocoditza iunie 5, 2009 la 9:39 am

    TheNutz, da, efecte secundare, dar totusi eu am fost destul de explicita si cand am vazut ca deja o ia razna, nici de glumit n-am mai glumit cu el, tocmai ca sa nu interpreteze 🙂

  4. 5 crocoditza iunie 5, 2009 la 9:48 am

    Si totusi cred ca titlul nu e bine ales

  5. 6 Ada iunie 5, 2009 la 11:22 am

    Draga mea, barbatii „este” o specie ciudata, neinteleasa si daca te chinui sa-i intelegi ajungi la nr noo! 😀
    Cel mai de pret este orgoliul lor si, odata ranit, pa, dar daca ai norocul sa te ierte, iti va scoate ochii mereu.
    Nenea asta e printre specimenele alea de le evit eu, care refuzati, fac urat. Normal ca erai pe interes, sa onoreze comanda, dar si el era pe interes, sa-si ia banii. Care-i problema?!
    Stii tu ca ai auzit o vorba tare inteleapta aseara: „Prefer o prietenie bazata pe afaceri decat o afacere bazata pe prietenie.”

  6. 7 crocoditza iunie 5, 2009 la 11:43 am

    Mama, cata dreptate ai, mare intelept cine a zis vorba aia 🙂

  7. 8 crocoditza iunie 5, 2009 la 11:45 am

    PS Stii ca am flutureii in urechi, da? 😛

  8. 9 Parmalat iunie 5, 2009 la 3:00 pm

    @Crocoditsa: poate omului ii place de tine si vrea sa fie cu tine d’oooh. Si vrei sa faca frumos knd il refuzi?!
    Oricum ii trece, biznis is biznis, iar barbatii uita de astea sentimentale dupa ce si-o pun q una o noapte.
    @Ada: si eu care credeam k femeile sunt o specie neinteleasa ;;)
    Da, este bine sa nu le afectezi orgoliul, dar hai sa-ti spun o chestie: pentru barbati nu prea exista nuante, exista alba sau neagra gen „wanna fuck or not” „vrei sa fii gagik-mea sau nu vrei”, barbatii nu prea umbla cu sugestii si prefera un stil direct deci ce ar fi atat de greu de inteles la ei? 😛 😛
    In schimb fetele sunt gen „umm… pai vezi tu… nu mai spune k vrei sa ma scoti in oras k poate aude cineva” (a.k.a. am prieten) sau „n-as vrea sa stricam o relatie frumoasa de prietenie” (a.k.a. ejti najpa) si noi trebuie sa intselegem toate mesajele astea ascunse pe care le trimiteti voi.
    Si hai sa-ti mai spun o chestie: nu exista barbat kre sa vrea sa intretina o relatie de pretenie cu o femeie dak in mintea lui nu ar exista macar o mica sansa k la un moment dat sa faca sex cu tipa respectiva. Deci n-ai sa vezi in vecii vecilor un barbat iesind la cafea cu o femeie si discutand verzi si uscate sau iesind impreuna la un film sau alte activitati doar cu scop de „prietenie”. Nu, astea le facem intre noi. Dak iesim cu voi puteti fi 110% sigure k vrem sa ajungem la un moment dat cu voi in pat 😛

  9. 10 crocoditza iunie 5, 2009 la 3:10 pm

    Parmalat, adevar graisi, si totusi… eu cred ca mai exista si exceptii de la regula 😛

  10. 11 Ada iunie 5, 2009 la 3:15 pm

    Da, Parmalat, asa e, dar exista si exceptii.
    Adica, daca respectivul are ganduri de-astea si le-a pastrat pt el, sau chiar daca le-a spus, au convenit amandoi ca e mai bine sa nu nimic, la modul nu mai mult decat niste vorbe… intelegi tu!

  11. 12 Parmalat iunie 5, 2009 la 3:44 pm

    @Ada: of course, au convenit amandoi k e mai bine sa nu nimic… deocamdata… din varii motive. Dar in viitor situatia se poate schimba nu?
    @Crocoditsa: exceptii… sigur k sunt… asa cum exista oameni carora le place sa nu faca sex deloc asa exista si baietsi kre pot intretine o relatie de „simpla prietenie” cu o femeie. Se cheama gay =))
    Nu, glumesc, sunt de acord k exista exceptii 😛


Lasă un comentariu




ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

iunie 2009
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE