Cadoul de noapte

Si cum munceam eu de ziua mea, cu drag si spor, imi suna telefonul, pe ecran scria „Ada„, spusese ea ca ma mai suna si mai pe seara sa-mi zica La Multi Ani, dar dupa ce vorbisem mai toata ziua, credeam ca se saturase de mine 🙂

Si raspund. Si na de vezi surpriza, era in Grecia, adica la mine acasica, in orasel. Ce puteam sa fac cand am auzit? Am tipaaaaaaaaaaaaaaaat de fericire, nu-mi venea sa cred. Am asurzit-o nitzel, da’ si-a revenit. Ne-am intalnit, m-a prins cand eram la Ermi pe blog de unde a si citit cea mai recenta patanie a ei, si la Dono, unde ne distram in haita (prietenii stiu de ce 😀 ). Am primit niste cercei fluturei mumosi-mumosi, un sutien leopard agatatoare, arata intr-un mare fel in dormitor 😛 un buchet de flori care miroaseau bestial si mai era un plic maaaaaaaaaaaaaaare pe care scria FRAGIL, GUNOIERI INAUNTRU sau ceva de genul ca inca nu mi-am revenit. 🙂 Si incep ca un copil mic sa ma bucur de toate si sa deschid, sa imi pun cerceii, sa citesc randurile scrise de Ada, Marmo si Mihi si deja eram facuta praf. Si cand credeam ca deja sunt data pe spate, imi zice mama ca mai e ceva in plic, sa ma mai uit si scot un colaj mare si frumos. De ce era frumos, ca au complotat ei (Ada, Marmo si Mihi) si mi-au facut cel mai frumos cadou posibil, pozele tuturor gunoierilor, cu scris La Multi Ani, Crocoditza noastra cu umbre si cu rosu (sa nu ma deochi 😛 ) si cu flori, si erau si Nasa, Ermi, Pisic, Marul, Sburlea cel voinic, Mihi, Ada, Andrei, Eu, Asterix cu Bulgaroaica, n-am colajul in fatza, dar cred ca era mai toata lumea 🙂

Va multumesc tuturor pentru ca v-ati stors nervii sa imi faceti mie surpriza, Adei si lui Andrei vreau sa le multumesc ca si-au rupt din timpul lor liber sa vina sa imi ofere surpriza si sa stea pana mai tarzior, desi azi de dimineata au facut act de prezenta la serviciu. Si simt ceva… si nu stiu cum sa va spun… SUNTETI DEOSEBITI si IMI SUNTETI TARE DRAGI si sper sa nu va fi suparat vreodata si sa nu va supar. V-as spune VA IUBESC, dar poate suna deplasat, insa sunt foarte recunoscatoare ca am niste prieteni asa deosebiti si care sunt convinsa ca mi-ar fi alaturi indiferent de situatie. Ma bucur ca v-am cunoscut si promit sa va fac mandri de mine 🙂

11 Responses to “Cadoul de noapte”


  1. 1 Rae Iunie 5, 2009 la 2:31 pm

    asta da cadou…
    felicitari pentru prietenii pe care ii ai!

  2. 2 Ada Iunie 5, 2009 la 3:18 pm

    Avaaaaaaaaaaai… mi s-a facut pielea de gaina citind postul asta! 😀

    Ma bucur ca esti happy, trebuia sa-ti aduci aminte cu placere de aniversarea asta, asa ca am incercat sa fie un pic mai speciala!
    Pup iu!

  3. 3 Marmotica Iunie 5, 2009 la 4:21 pm

    MA bucur mult suri ca ti-a placut, ne-am stors creierii intr-o furtuna 😛 si sunt fericita ca a iesit exact cum trebuia 😀
    Mi s-a facut pielea gaina cand am vazut ce ai scris mai sus. TE pupa suri a ta si te imbratiseaza!

  4. 4 lori Iunie 5, 2009 la 5:57 pm

    Da,mai croooooco,mi-amintesc cum sburlea te confunda cu Mariana 😆 ,cum tu ai intrat in acel joc,
    cum ma distram seri la rand citind,cum mi-am dat seama din prima clipa ca esti o simpatica….
    Ai scris foarte fain.
    Am citit si postul Adei.

    Frumoasa varsta!Sa fii fericita!

  5. 5 crocoditza Iunie 5, 2009 la 6:53 pm

    Rae, multumesc

    Mama&suri: da, a fost o aniversare tare speciala! si asta v-o datorez voua si va pupacesc

    lori, saru’mana, ai nasucul bun daca ti-ai dat seama ca nu sunt tipa respectiva 🙂 Sa fie toata lumea fericita si sanatoasa, nu numai eu, ca nu sunt egoista 😛

  6. 8 Mihi Iunie 5, 2009 la 7:37 pm

    nu cred ca e nevoie de cuvinte, doar bucurie

  7. 9 crocoditza Iunie 5, 2009 la 7:38 pm

    d-aia nici nu mai comentez, simtesc si zambesc 🙂


  1. 1 De weekend « Toantele nu merg in rai Trackback pe Iunie 5, 2009 la 4:54 pm
  2. 2 Amintiri « Fiti fericiti! Trackback pe Decembrie 10, 2009 la 1:08 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE