Astazi e ziua mea …

… zi frumoasa ca mineeeeeeee 🙂

Primul care mi-a urat La Multi Ani, la 12:10, izbitul, dupa care a adormit 😀

De dimineata m-a tot sacait cu ce vreau, macar in ce domeniu, macar in care magazin sa intre, l-am fiert ce l-am fiert si pana la urma i-am zis ca mi-ar prinde bine un abonament la masaj, a zambit fericit ca a scapat si gata primul cadou.

Pe urma a venit mesaj de la mama mea adoptiva, sms de la Yves Rocher care imi aducea aminte ca azi e o zi speciala pentru mine, m-a sunat mamica mea si a zis ca vroia sa ma sune la 4 dimineata dar i-a fost mila ca ma trezeste, am venit la matusica si am primit al doilea cadou: un tricou roooooooooooz cu Hello Kitty 😀 Stiu ca Sburlea e invidios acum!

Las lista de cadouri si urari deschisa 🙂

Update: Am mai primit 2 aranjamente florale superbe, o rochita de la dragii mei colegi cu care m-am si schimbat direct la serviciu, in minutul 2 de cand am primit-o, un post special cu dedicatie de la mama, multe telefoane si sms-uri si multe mesaje de la voi. Cele mai multe mesaje, nu cred ca am mai spus „multumesc” de atatea ori intr-o zi. Va multumesc inca o data!

P.S. Oficial sarbatoresc sambata, mai adaug atunci cadouri 🙂

Aaaaaa… si inca ma mai roade curiozitatea ce mi-a pregatit Ada 😀

29 Responses to “Astazi e ziua mea …”


  1. 1 Ada Iunie 4, 2009 la 9:17 am

    La multi ani, scumpa mea! Sa fie totul in viata ta asa cum iti doresti si sa-ti dea Dumnezeu numai bine, dupa sufletul tau frumos! Pupici!
    PS: ai post dedicat! 😛
    PPS: primaaaaaaaaaa!

  2. 2 TheNutz Iunie 4, 2009 la 9:18 am

    La multi ani!
    Sufla in lumanari!
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  3. 3 madadomy Iunie 4, 2009 la 9:21 am

    la multi ani
    sa ai tot ceea ce iti doresti

  4. 4 Marmotica Iunie 4, 2009 la 9:31 am

    Multi ani Traiasca!!!

  5. 5 lori Iunie 4, 2009 la 10:38 am

    Multi ani frumooooosi,crocobaurooooo!

  6. 6 lori Iunie 4, 2009 la 10:38 am

    da’ sa stii ca eu astept sa faci cinste 🙂

  7. 7 jasmin Iunie 4, 2009 la 10:44 am

    LA MULTI ANI!

    Sa ai parte de o viata frumoasa, plina de succese si impliniri, sa-i ai pe toti cei dragi aproape si sa ramai tot timpul vesela si plina de viata.

  8. 9 crocoditza Iunie 4, 2009 la 11:14 am

    Va multumesc tuturor! Sunteti fantastici!
    Cum ziceam… nu credeam ca niste oameni pe care nu i-am vazut in viata mea sa ma faca atat de fericita.
    Va multumesc inca o data! Si da, fac cinste!!!
    Toata lumea sa sara la prajituri si cico rico, iar pentru cei care nu sunt soferi azi, o tarie ceva 🙂
    Nenea, bine ai venit, fa-te comod, ia un pahar de suc rece, avem bufte suedez 😀

  9. 11 crocoditza Iunie 4, 2009 la 11:16 am

    Adica nu ma intelegeti gresit, ca-s emotionata 😀
    Pe unii dintre voi v-am intalnit personal, pe unii doar virtual, dar oricum ar fi, IMI SUNTETI DRAGI TOTI!

  10. 12 Mihi Iunie 4, 2009 la 11:17 am

    La Multi Aniiiiiiiiiiiiiiii !!!! la la laaaaa ..cine sa traiasacaaaaa cine sa traiasaaaaa LAAAAA MULTIII ANIIIIII, Croco sa traiasa, croco sa traiasaca…LAAA MULTIIIIII ANIIII

  11. 13 pisica turbata Iunie 4, 2009 la 11:23 am

    LA MULTI ANI, CROCOOOOO!!!!!!!!!!!

    Sa fii iubita si fericita si sanatoasa si…stii tu! toate alea bune sa fie pe capul tau!

    :*:*:*

  12. 14 crocoditza Iunie 4, 2009 la 11:23 am

    madadomy, bine ai venit 🙂 ai ajuns chiar in mijlocul petrecerii
    Mihi, saru’mana, esti un dragutz, ca de obicei 😛

  13. 15 crocoditza Iunie 4, 2009 la 11:28 am

    pisic, saru’mana, ti pupacesc!

  14. 16 Rae Iunie 4, 2009 la 2:35 pm

    La muuulti ani!>:D<
    Sa ai parte de tot ce iti doreste inimioara!
    Multi ani fericiti!

  15. 17 horea Iunie 4, 2009 la 3:03 pm

    La Multi Ani!!!
    iti doresc tot ce-ti doresti tu tie…

  16. 18 cleo Iunie 4, 2009 la 3:23 pm

    Inca o data La multi ani! si aici … si nu, nu esti uituca, multumesc si eu 🙂

  17. 19 Lilly Iunie 4, 2009 la 4:35 pm

    La multi ani! Sa fi sanatoasa si fericita toata viata!

  18. 20 BlueAngel Iunie 4, 2009 la 4:51 pm

    La Multi Ani, nepotico!!!!!!!!!! 🙂 luv u magzim :*

  19. 21 xayide Iunie 4, 2009 la 6:20 pm

    un scandalos de calduros la multi ani, croco :X!

  20. 22 crocoditza Iunie 4, 2009 la 6:27 pm

    Rae, multumesc din nou 🙂

    Horea, fii bine venit la mine pe aratura 🙂 Un piscot, un pahar de sampanie, nu servesti nimic? 😛

    Lilly, bine ai venit! sper sa te simti ca acasa si multumesc pentru urarea calda si sincera

    Cleo, credeai c-am uitat? 😛 tiza mea de zi 🙂 ti pupa fata, sper sa petreci!

    Xayide, multumesc din nou

    BlueAngel, mi-ai facut-o azi, am o bunicutza simpatica si trasnita! 😀

  21. 23 Parmalat Iunie 4, 2009 la 6:33 pm

    La multsi ani fetitsa :*

  22. 24 BlueAngel Iunie 4, 2009 la 7:12 pm

    daca nu eu, atunci cine? 😛 si sa vezi ce mai urmeaza 😀

  23. 25 crocoditza Iunie 4, 2009 la 7:17 pm

    Parmalat, multumesc pentru urare 🙂

    BlueAngel, tu…. nu ma speria, ca si asa deja fierb 🙂

  24. 26 KingSnake Iunie 4, 2009 la 10:59 pm

    La muuuuulti aaaaani !

    … pfiuu … pe ultima suta de metri. 😀

  25. 27 crocoditza Iunie 4, 2009 la 11:00 pm

    la 11 si 59, esti fantastic 🙂
    Multumeeeeeeeeeeeeeeesc

  26. 29 crocoditza Iunie 17, 2009 la 2:44 pm

    Bine ai venit, Viorica 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE