Arhivă pentru 26 noiembrie 2009

Sunt in concediu !!!!!

In visele mele … alea frumoase!

Pai da… cateva zile de n-am avut ce face nici macar 2 ore la birou… leneveala totala. Asa ca am zis ca e momentul propice sa-mi fac viata 😀 sa imi iau un concediu zdravan, ca tot e liniste si criza. Si m-am entuziasmat rau. Pe urma mi-a venit ideea unui tur al Romaniei cu masina, sa ma duc unde mi se pare mai interesant, sa vizitez locuri interesante, sa intalnesc oameni interesanti. Deja entuziasmul dadea peste rascoale. Si zic… gata, maine imi fac bagajul! Maine fiind azi. Ce faceam eu azi de dimineata? Programari! Nu stiu cum s-au gasit toti clientii azi. Asa ca am amanat facutul bagajului mai pentru dupa-amiaza, cand termin cu agitatia. Unde credeti ca sunt la ora 23:30? Fix la birou. Am avut treaba pana mai adineauri. Ce fac maine?!?!? O gramada treaba! Deci da… mai plec in concediu… in alta viata!

Asta e….se pare ca e ca un facut, nu e concediul de mine. Nu suntem prieteni, nu prea ne vedem la culoarea ochilor. Cred ca-s alergica la concediu sau el la mine. Macar in weekend daca as fugi undeva, tot e o izbanda. Nu imi mai fac planuri, ca niciodata nu reusesc sa ma tin de ele. Murphy cred ca e ingerul meu pazitor.

Va era dor de o leapsa?

Mie da. N-am mai facut una de…. ieri? 😀

Ce are Croco pe birou. Pe biroul de la birou 🙂 Asta vrea sa stie Rae.

In urma cercetarii si semnarii procesului-verbal, s-au identificat urmatoarele obiecte:

– una bucata scanner

– una bucata monitor

– telecomanda de la televizor

– telefonul meu

– un post-it cu insemnari

– calculator

– 2 gherutze d-alea de desfacut capsele

– 2 cuburi din plastic ce contin: pasta de corectat cu pensula, pix corector, bluetooth usb, o bricheta, niste elastice pentru bani, agrafe, bolduri, niste suruburi, pixuri

– un pahar gol (am baut eu mai devreme niste Pepsi)

– o cutie de comenzi cu niste comenzi

– un top de coli xerox

– 1 top coli foto

– 3 imprimante

– o rigla

– geanta mea gen sac

– aparat foto

– baterii

– 2 turnulete de carti de vizita

– telecomanda de la aerul conditionat

– niste etichete

– o agenda pe care scrie 2008, dar am folosit-o anul asta ca mi-au placut copertile din piele, trebuie sa o arunc dupa ce transcriu vreo 7 foi din ea

– o agenda pe care scrie 2006, dar e de-abia jumatate scrisa si o mai folosesc

Leapsa merge mai departe la Maaaaaada, Lilly, Jasmin si Ada.


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

noiembrie 2009
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE