Arhivă pentru 23 noiembrie 2009

Flashback

Sambata, dupa putin rasfatz dimineata, munca si alte griji, mi-am facut somnul de frumusete vreo 2 ore, m-am echipat corespunzator si am plecat spre capitala. Motivul: una bucata mama frumoasa si desteapta se sarbatorea. Am verificat de vreo 3 ori, inainte sa plec, daca am cadoul la mine. Pe drum, am ramas uimita de cate echipaje de politie am vazut si nu ma prindeam care e faza. Intr-un final, ma opreste un echipaj. Imi luasem privirea de nevinovata. Desi nu eram. Aveam 130 km/h in localitate. Dar era liber, drumul bun, na… te indemna la viteza, plus ca ma batea Ada, daca nu ajungeam la 23:30 cum ii spusesem. A fost foarte dragutz domnul politist, mi-a dat actele inapoi, nu mi-a dat nici macar avertisment, ci m-a rugat sa merg mai usor ca e sat, e sambata, sunt multi betivi si sa nu am probleme. I-am multumit si i-am urat o seara placuta.

Am luat frumoasa sarbatorita si am plecat spre clubul cu pricina. De unde am plecat la vreo 6:30. Ceea ce inseamna ca ne-am simtit cam bine 😀 destrabalare totala… .avi direct, dar mai mult nu va spun. 😛

Hai bine, pot sa va dau mici detalii, cum ca mi-am varsat pe picioare un pahar plin ochi cu vodca si suc de portocale. Aveam in pantofi numai vodca si suc. Erau fleasca. Nu, nu am baut. Am fost soferita, asa ca toata lumea savura, eu cu sucul de portocale. La sfarsit, s-a hotarat sa se mai ia o sticla cu vodca…. fara dop… asa ca s-a varsat mai toata in portbagaj. Cadourile nu au fost afectate 😀 Dupa ce am luat toate pungile, florile si ce mai era de carat… punga in care sticla cu vodca, s-a rupt, sticla picandu-mi fix intre picioare, spalandu-ma inca o data pe picioare cu vodca. Am si o mica taietura de la un ciob infipt. Nimic grav. Trece pana ma marit. Continuarea ati ghicit-o… ajunsa acasa, n-aveam somn si am bagat rapid un mini post.

O mica runda de sooooomn, m-am gatit si am fugit la intalneala… cu gunoierii. Calculasem eu timpul ca sa ajung pe la 18:30, doar ca atunci cand am fost la cofetarie, nu era gata tortul. Ca am zis ca n-are rost sa fac comanda, il iau deja facut. Stiam eu ca aveau facute. Si am asteptat ceva. Aaaaa, ce tort? Cum ce tort? Tort pentru Ada, ca doar e a 3-a zi de la ziua ei si sarbatorim 3 zile si 3 nopti 🙂 Am vrut sa-i iau lumanari cifre 1 si 8… n-au avut, l-am asezat cu grija in portbagaj si la drum cu mine. Cu o mica oprire la sectia de vot. Am fost placut surprinsa sa stau la coada. Mai erau vreo 15 persoane inaintea mea. Oamenii au constientizat ca trebuie sa ia atitudine. Vedem ce-o iesi acum. Dupa ce am stampilat cele 3 hartii, am infipt centura de siguranta si am apasat acceleratia cat sa mai recuperez din timpul pierdut la cofetarie.

Cum vorbisem cu Ada pe la 17 si ceva si inca nu plecase de acasa, dar zicea ca merge si la vot intai, calculasem eu ca poate intarzie. Si tocmai era bine, ca ii pregateam surpriza, asezam tortul. Si cum ma gandeam cum sa aflu, o sun pe suri, scapase din durerile votului (a stat aproape o ora si jumatate sa voteze). Il sun pe Sburlea. Telefon inchis. Nu se poate. Nu imi venea nicio idee, cum aflu eu daca e acolo, ca daca sunam, mi-era sa nu para suspect. O sun pe Ermi, care il suna pe Alexu’, careia ii raspunde Ada in loc de Alexu’. Macar stiam ca e acolo.

Am primit indicatii de la Asterix (saru’mana Asterix 🙂 ) si am ajuns bine la Hanul Berarilor. Frumos. Frumos. V-am zis ca e frumos? 🙂

Casa, servirea, mancarea, au si program artistic. Hai ca va mai povestesc eu de astea, trecem la lucruri mai serioase.

Asa…. ajung, ma astepta Alexu’ afara sa fie sigur ca nu ma pierd, ma ajuta cu tortul, il pun sa faca rost de o bricheta ca luasem si o artifica. Mobilizeaza si aparatul foto sa fie pregatit. Si intru cu tortul in brate. I-am revazut cu drag pe Asterix cu a lui Bulgaroaica, Buratina, viitorul sot al Buratinei, Marius Z, Chitzy, Dragos, Marul.

Revenim la partea cu programul artistic. 4 dansatori. Muzica populara. Au facut un super program. Au terminat cu perinita, ne-au luat si pe noi la dans, mai o topaiala in 2, mai un pupat pe batistuta, trecut in hora 🙂

Ne-am hlizit. Ne-am suparat cu alegerile astea idioate. Am savurat tortul. M-au vazut mai mica si au incercat sa ma invete la prostii, dar eu nuuuuu si nuuuuu, am inchis ochii si mi-am bagat degetele in urechi. 😀 Lui Asterix nu-i place de mine roscata. Nici Marului. Mie nu-mi plac radacinile, ca na… daca nu e vopsea, nu s-au facut rosii, dar nu-i nimic. Si-asa e aproape dusa culoarea. Ma fac neagra data viitoare. 😛 Fuse, fuse si se duse. Prea repede. Ma resemnez cu gandul ca vine mai repede gunoiareala de decembrie. Stiu eu. Si de-abia astept!!!!


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

noiembrie 2009
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE