Va era dor de o leapsa?

Mie da. N-am mai facut una de…. ieri? 😀

Ce are Croco pe birou. Pe biroul de la birou 🙂 Asta vrea sa stie Rae.

In urma cercetarii si semnarii procesului-verbal, s-au identificat urmatoarele obiecte:

– una bucata scanner

– una bucata monitor

– telecomanda de la televizor

– telefonul meu

– un post-it cu insemnari

– calculator

– 2 gherutze d-alea de desfacut capsele

– 2 cuburi din plastic ce contin: pasta de corectat cu pensula, pix corector, bluetooth usb, o bricheta, niste elastice pentru bani, agrafe, bolduri, niste suruburi, pixuri

– un pahar gol (am baut eu mai devreme niste Pepsi)

– o cutie de comenzi cu niste comenzi

– un top de coli xerox

– 1 top coli foto

– 3 imprimante

– o rigla

– geanta mea gen sac

– aparat foto

– baterii

– 2 turnulete de carti de vizita

– telecomanda de la aerul conditionat

– niste etichete

– o agenda pe care scrie 2008, dar am folosit-o anul asta ca mi-au placut copertile din piele, trebuie sa o arunc dupa ce transcriu vreo 7 foi din ea

– o agenda pe care scrie 2006, dar e de-abia jumatate scrisa si o mai folosesc

Leapsa merge mai departe la Maaaaaada, Lilly, Jasmin si Ada.

7 Responses to “Va era dor de o leapsa?”


  1. 2 Mada Noiembrie 26, 2009 la 11:44 pm

    ohoho, multumesc de leapsa ! :))

  2. 4 Mada Noiembrie 26, 2009 la 11:47 pm

    o sa o fac, mai ales ca am o gramada de chestii pe birou. [ mbine, mereu am, si mereu mama insista sa fac curatenie. :-” ]


  1. 1 Leapsa, again! « despre mine……despre altii Trackback pe Noiembrie 28, 2009 la 4:01 pm
  2. 2 Leapsa dubla « Toantele nu merg in rai Trackback pe Decembrie 2, 2009 la 11:22 am
  3. 3 Leapşă plus happy b.day. « Supradoză de vise Trackback pe Decembrie 6, 2009 la 8:07 am

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE