Arhivă pentru 15 decembrie 2009

SUNT BINE

„Esti bine?” DA

„Sigur esti bine?” FOARTE

….

„Iti e bine?” DA

Moment de tacere.

„O sa fii ok”  DAR SUNT OK SI ACUM

Stiu… mereu am fost perceputa ca Super Croco… eu sunt zambetul, eu sunt agitatia, eu sunt aerul proaspat pe care il inspira lumea din jur… de obicei. Am avut cateva zile in care am avut nevoie de sustinerea celor carora le pasa de mine si mi-au fost alaturi trup si suflet. Mi-au aratat inca o data ca-s mult mai tare decat cred. Si acum sunt bine. M-am saturat si ma iau nervii cand vad priviri pline de mila si in gand cu vorbe gen „saraca de ea”, si nu stiu ce sa-mi spuna si cum sa-mi spuna si ma intreaba „Esti bine?”.  Ma vezi ca rad? Ca tzopai? Ca n-am niciun stres? Inseamna ca-s bine.

Mai nou … azi am auzit…. vai, ce-ai slabit si mi s-a aplicat privirea aia plina de mila…. SUNT BINE, n-am slabit! Desi mi-as fi dorit sa mai slabesc vreo 3-4 kg! 😀

Sunt doar singura (nu singura pe lume), nu e sfarsitul lumii si credeti-ma pe cuvant… SUNT BINE. Stiu ca pare greu de crezut si ca pentru multi ar trebui sa fiu in depresie, ete ca nu-s. Surpriza! SUNT BINE!


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

decembrie 2009
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE