SUNT BINE

„Esti bine?” DA

„Sigur esti bine?” FOARTE

….

„Iti e bine?” DA

Moment de tacere.

„O sa fii ok”  DAR SUNT OK SI ACUM

Stiu… mereu am fost perceputa ca Super Croco… eu sunt zambetul, eu sunt agitatia, eu sunt aerul proaspat pe care il inspira lumea din jur… de obicei. Am avut cateva zile in care am avut nevoie de sustinerea celor carora le pasa de mine si mi-au fost alaturi trup si suflet. Mi-au aratat inca o data ca-s mult mai tare decat cred. Si acum sunt bine. M-am saturat si ma iau nervii cand vad priviri pline de mila si in gand cu vorbe gen „saraca de ea”, si nu stiu ce sa-mi spuna si cum sa-mi spuna si ma intreaba „Esti bine?”.  Ma vezi ca rad? Ca tzopai? Ca n-am niciun stres? Inseamna ca-s bine.

Mai nou … azi am auzit…. vai, ce-ai slabit si mi s-a aplicat privirea aia plina de mila…. SUNT BINE, n-am slabit! Desi mi-as fi dorit sa mai slabesc vreo 3-4 kg! 😀

Sunt doar singura (nu singura pe lume), nu e sfarsitul lumii si credeti-ma pe cuvant… SUNT BINE. Stiu ca pare greu de crezut si ca pentru multi ar trebui sa fiu in depresie, ete ca nu-s. Surpriza! SUNT BINE!

41 Responses to “SUNT BINE”


  1. 1 schnitzel Decembrie 15, 2009 la 1:00 am

    Deci n-am inteles, esti bine? 😛 (ma cam mananca ceafa..)
    Vezi ca e valabila si reciproca de la postul anterior 🙂

  2. 2 crocoditza Decembrie 15, 2009 la 1:10 am

    sunt blonda la ora asta, dar caut eu reciproca, o gasesc pana maine 🙂
    si da… sunt bine… vezi ca azi a fost soare si nu mi-ai zis LMA 😛

  3. 3 dorin Decembrie 15, 2009 la 1:15 am

    Pai sa faci bine sa fii bine si sa pui mana bine sa mai scrii ceva la roman (nu-i asa ca ai si uitat care roman?). Nu de alta, dar incep ninsorile adevarate si poti sa-ti iei gandul de la plaja pentru o vreme. E vreme de scris romane. La culcare acum, ca-s cearcanele cat toata fatza maine. Noapte buna!

  4. 4 sweetgeo Decembrie 15, 2009 la 3:48 am

    Si in final toti iti vor binele……e bine ca totusi exista un toti care sa vrea sa iti fie bine si din suflet iti spun asta…

  5. 5 crocoditza Decembrie 15, 2009 la 7:55 am

    dorin, sa traiti, am inteles! 🙂
    cearcanele sunt, dar trebuia sa fiu in picioare, le rezolv eu (pe ele, cearcanele)

    sweetgeo, da… stiu… sunt o norocoasa si crede-ma, cand a venit faimoasa intrebare de la oamenii care imi vor binele, imi incalzea sufletul, dar cand vine de la oameni de ma privesc cu mila de zici ca, vai domne, cine stie ce mare drama s-a intamplat, imi vine sa-i iau la bataie
    si bun venit! 😀

  6. 6 Aiacu Paru' Decembrie 15, 2009 la 8:54 am

    Deci, s-ar zice ca esti bine, si nu ai slabit desi iti doresti, si asta e de bine? Apropos vreu eu alea 3-4 kile, prin transfer daca se poa’, ahhh , si eu nu sunt bine, nu’s singura nu’i asta, danu m i’s bine, hai compatimeste-ma , ma dau in vant sa vad cum lumea imi plange de mila 😆
    „apa trec pietrele mai stai” si….BUNA DIMINEATA
    pies: cum scapi mataluta de cearcane, ca eu ma gandesc deja la chirurgie 😀

  7. 7 Mihi Decembrie 15, 2009 la 9:06 am

    sigur sigur esti bine? :))
    serios! esti bine??!!
    dar de ce esti asa de bine?!
    ar trebui sa nu iti fie, ia vezi sa-ti remediezi comportamentul si sa-ti fie mai putin bine :))

  8. 8 Marmotica Decembrie 15, 2009 la 10:38 am

    Suri, te intreb si eu asa : Esti bine? Daca da bine..
    Si nea’ Dorin are dreptate, ia sa te apuci sa scrii la roman si sa nu te faci ca ai uitat ca te mananc cu tot cu fulgi, sau.. solzi sau ce naiba are o croco :mrgreen:
    p.s. eu stiu ca tu esti mai strong decat crezi.

    @aiacuparu lasa maica nu te mai plange de cearcane , smile si e ca si rezolvata treaba!

  9. 9 Aiacu Paru' Decembrie 15, 2009 la 10:44 am

    @ Marmo : ioi doamne, pai daca rad se vad si mai rau, si al naibii daca nu au aparut si ridurile, alea de expresie 😆 – mi’s nitel bolnava!
    Zi faina.

  10. 10 schnitzel Decembrie 15, 2009 la 11:19 am

    @Croco: ioi..las ca-ti zic cu intarziere 😛 Nush daca ma crezi da’ nici n-am observat. Dimineata cand am plecat d-acasa nu era soare, si mai tarziu nici n-am bagat de seama cum e afara, aveam alti gargauni ‘printre neuron’.
    Ah, neatza! Si ninsoare placuta 🙂

  11. 11 Hubba Bubba Decembrie 15, 2009 la 11:54 am

    Si tu, Croco, ce mai faci, cum mai esti, esti bine?:))):)))
    :* Bravo tie, draga, esti o puternica si o frumoasa>:D<
    Astazi sa faci ravagii:P
    P.S.: Cand e ziua ta?:-?

  12. 12 Mada Decembrie 15, 2009 la 12:25 pm

    mai oamenilor, cat am dormit?! de cand a inceput sa ninga? 😆

    si croco.. lasa.. mai bine cearcane decat pungi sub ochi. 😆

  13. 13 Mada Decembrie 15, 2009 la 12:26 pm

    aaa, te-am visat aseara. 😐
    adica, nu stiu unde eram, eu stateam pe un scaun, sau asa ceva, si tu stateai in picioare, si voiam sa vin sa iti dau un hug si nu am venit, ca ma gandeam ca poate ti se pare deplasat. si in visul meu erai roscata! 😆

  14. 14 Shadow Decembrie 15, 2009 la 3:19 pm

    optimismul asta o sa te omoare intr-o zi. o sa fii prima persoana care a murit din prea mult optimism. 🙂

  15. 15 lucianhirsu Decembrie 15, 2009 la 5:01 pm

    Bravo, Croco…Persoanele optimiste, vor invinge intotdeauna!!!

  16. 16 KingSnake Decembrie 15, 2009 la 5:10 pm

    Buna Croco !
    Lasa, nu te ingrijora. O sa fie bine. Daca nu o sa fie rau. Si-apoi murim cu totii si gata. Dar dupa aia o sa fie iar bine. 😆

  17. 17 xayide Decembrie 15, 2009 la 5:20 pm

    asta e Croco pe care o stiu eu! optimista pana in panzele albe! lasa, croco, ca o sa fie bine! life goes on!

    @kingsnake: buna asta=))

  18. 18 Jasmin Decembrie 15, 2009 la 5:39 pm

    Mila din privirea aia e de fapt pentru cele ce-o exprimă. Că tare şi-ar mai fi dorit să scape şi ele de 3-4 kg şi-s invidioase că tu ai reuşit.
    Mă bucur că eşti bine. Dar de ce n-ai fi? 🙂

    Mă duc să mă interesez pe la vreo firmă de curierat să văd cum pot trimite o tonă de pupici la Giurgiu. See ya 😉

  19. 19 Lavi Decembrie 15, 2009 la 6:30 pm

    >:D< ma bucur ca esti bine! 😀
    @aiacu paru` iti donez eu vreo 5 kg de la mine daca vrei! cadou de craciun 😀

  20. 20 crocoditza Decembrie 15, 2009 la 6:58 pm

    D-sorico, cred ca mi-ar sta mai bine fara vreo 3 kg, dar nu imi doresc in mod expres, pot sa zambesc si asa 🙂 Esti bine? 😀

    Mihi, da, da… nu stiu cum de indraznesc sa imi fie bine 😀

    suri, ti pupacesc bine-bine de nu te mai vezi 😛

    schnitzel, te iert, ce sa-ti mai fac acum…te cred

    Hubba, azi sunt foarte bineeeeeeeeee
    Am bulanele congelate, dar crocoditele sufera la frumusete! Am facut ravagii! 😛
    pe 4 iunie e ziua mea, sa nu uiti cadoul 😀

    Mada, si tie ti-a placut de mine roscata 😛 Data viitoare sa vii sa ma tragi de maneca si sa ma imbratisezi, promit ca nu-s violenta, sunt cea mai pasnica persoana pe care ai intalnit-o

    Shadow, mi-ar placea sa cred ca m-a omorat optimismul…. dupa vreo 120 de ani de trai plin de optimism 😀

    lucian, de invins, inving, chiar azi mi s-a spus ca-s norocoasa si ca eu sunt singura careia i-a mers bine la targ.. pai da, mereu am fost invingatoare 🙂

    KS, important e ca o sa fie bine… candva… la un moment dat, inainte sau dupa 🙂

    Xayide, Croco is back! Si e bine!!! 😀

    Jasmin, pupicii sa fie calzi ca mi-a inghetat si sufletul in mine, ca sa nu zic ce mi-a mai inghetat, ca m-a mancat in fund sa ma imbrac la rochita

    Lavi, ti pup 🙂

  21. 21 crocoditza Decembrie 15, 2009 la 6:59 pm

    ce comentariu galben am 😀

  22. 22 xayide Decembrie 15, 2009 la 7:04 pm

    daaaaa! plin de zambariciuri. sa mai zica lumea ca nu esti bine!

  23. 23 Lilly Decembrie 15, 2009 la 7:14 pm

    cine a dat startul la campania „smile” ?
    normal ca esti bine! si o sa-ti dam un premiu pentru „cei mai multi emoticonsi smile” 🙂

  24. 24 ingeritzaa Decembrie 15, 2009 la 7:24 pm

    Era o melodie cantata de Mirabela Dauer cand eram noi copii:
    ‘ e bine bine e foarte bineeee…
    dar cand raspunsul il dai e greeeuuu
    e bine bine e foarte bine, da’
    sa nu ma-ntrebi mereeu ‘

    🙂 Pansament pentru inima. Pentru picioare inghetate…incearca o mana fierbinte :p sau macar infierbantata :))

  25. 25 crocoditza Decembrie 15, 2009 la 7:25 pm

    xayide 😀

    Lilly, daca e vorba de premiu, pot sa-l primesc si pentru ca respir, nu zic nu 😛

    da, da, o mana infierbantata… unde gasesc? 🙂

  26. 26 Nea Costache Decembrie 15, 2009 la 7:30 pm

    Crocodito nene, important este sa te simti bine in pielea ta si sa nu-i prea iei in calcul pe cei care te privesc cu mila si te supara! Important este ca tu sa te simti bine, chiar daca altii cred contrariul! Asa-i?

  27. 27 Mada Decembrie 15, 2009 la 7:31 pm

    nu la mine! 😆
    ieri, stateam langa o buna prietena si nu stiu cum, o ating din greseala.. si incepe sa rada :
    ” aceleasi maini reci.. ”

    mai, tu esti super croco indiferent daca esti roz, verde, albastra sau portocalie in cap! 😀

  28. 28 crocoditza Decembrie 15, 2009 la 7:33 pm

    Nea Costache, cum le stii matale pe toate ca un om mare 🙂 Asa-i!

    Mada, nu-mi mai da idei, ca trebuie sa par si eu un om matur, responsabil… cum sa se mai uite oamenii la mine cu incredere daca eu sunt verde in cap? 🙂

  29. 29 Viorel Decembrie 15, 2009 la 7:44 pm

    Esti bine ? 😀 just kidding 😀 mai e cazul sa punem planul in aplicare ? sau au înțeles toți cum sta treaba ? 🙂

  30. 30 Lorena Decembrie 15, 2009 la 8:03 pm

    Ce bine ca esti bine!
    Sa o ti tot asa … adica … sa fi bineeeeeeeeeee!

  31. 31 Lilly Decembrie 15, 2009 la 8:14 pm

    toate premiile merg anul acesta la ………..Croco! am zis 🙂
    anu viitor mai vedem ce si cum 😉

  32. 32 crocoditza Decembrie 15, 2009 la 8:19 pm

    Viorel, sper sa fi inteles toata lumea

    Lorena, multumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesc 🙂

  33. 33 crocoditza Decembrie 15, 2009 la 8:19 pm

    „norocul” meu ca mai e nitel si se termina anul 🙂

  34. 34 Lilly Decembrie 15, 2009 la 9:06 pm

    io zic sa fi perseverenta, sa iei toate premiile si anu viitor 🙂

  35. 35 crocoditza Decembrie 15, 2009 la 9:12 pm

    da, da, da… asa o sa fac! 😀

  36. 36 lucianhirsu Decembrie 15, 2009 la 10:17 pm

    Croco, imi place cum gandesti, imi place mentalitatea ta de invingatoare! tine-o tot asa…

  37. 37 Buratina1 Decembrie 15, 2009 la 11:18 pm

    Si daca nu ai fi bine, ce? Ai dreptul sa nu fii bine uneori, ai dreptul sa ai momente rele si ai dreptul sa nu zambesti intotdeauna! 😛
    Insa nu ai dreptul sa fii mereu asa! Si tu nu o faci si ma bucur din suflet sa aud ca … esti bine!

  38. 38 Hubba Bubba Decembrie 16, 2009 la 1:59 am

    Aha, pacat ca dormi de vreo juma’ de noapte:)) ca iti ceream mai multe detalii, cam ce pagube au provocat ravagiile alea:))
    4 iunie asta ce zodie te face?:)) aoleu, gemeni? nu, nu, nu!:)))

  39. 39 crocoditza Decembrie 16, 2009 la 9:00 am

    lucian, incerc 🙂

    Buratina, pai da.. mai obosesc si eu sa fiu Super Croco… noroc ca imi reincarc bateriile repede 😀

    hubba, da’ ce-am dormit… ce au gemenii?

  40. 40 Hubba Bubba Decembrie 16, 2009 la 11:37 am

    Pai frate-meu e geaman si ne-ntelegem ca soarecele si pisica. Sa fie asta numai pentru ca suntem frati sau pentru ca e geaman?:)))
    Da’ sa veeeeeezi ce-ai dormit, 12 ore? Pfff, eu numa vreo 10:-s

  41. 41 crocoditza Decembrie 16, 2009 la 11:38 am

    barbatzii sunt barbatzi, femeile sunt femei 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE