Arhivă pentru 18 decembrie 2009

Pozilici

Cu zapacitii de noi si

cu noul meu look 😀 (poza facuta de Diana – poza de album pentru ca a avut toate ingredientele necesare: fotograf bun, aparat bun si ciocolata calda).

Si da, Anca a fost singura care m-a intrebat daca-s ochii mei pe bune (culoarea), ca a crezut ca am lentile 😀

Cea mai tare gunoiareala de pana acum

Fu aseara. De pe la 20:00. Teoretic. Pentru ca pe la 20:00 m-am despartit de Lia, pana am luat-o pe Ada, pana ne-am deplasat sa luam cei mai frumosi trandafiri pentru vedeata noastra, pana ne-am dat cu saniuta la locul cu pricina. Drept urmare, am aparut ca 2 floricele pe la aproape 21:00 trecute fix.

S-a suparat, Ermi, ca n-am sunat-o, dar Ada nu mai avea baterie, eu am cam uitat telefonul pe o masa… pentru ca… a fost destrabalare totala, dar ea stie ca o iubim magzim si ca o pupam si ca nu stiu ce-i fac daca mai e botoasa pe noi! M-am simtit prea bine asa ca parca nu am cuvinte sa va povestesc. Poate o sa intelegeti din poze. Sau poate nu. Am cantat, am dansat, am zbierat, am ras, am facut pe Moshu’ cu Suri, am primit cadou de la Monique (cu dedicatie… ce importanta m-am simtit, Monique, ti puuuuuuuuup, saru’mana inca o data). I-am cunoscut pe Lucian cu soatza lui (Lucian, imi place magzim sotioara ta 🙂 ), pe Schnitzel (sper ca nu s-a speriat) si multa lume. I-am cantat „La Multi Ani” lui Dragos siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii am admirat tablourile superbe pictate de Joa. D-soara cu Bata a lasat bata acasa si a venit cu aparatul (am zis eu ca e desteapta! 😀 ). Buratina deja era in elementul ei, a avut grija de mine si m-a hranit cu 2 saleuri sau ce erau alea. Alexu’ si cu Marius au avut grija de Asterixuca. Asterix are o ditamai d-soara, care si canta bine. Pe Bulgaroaica o imbratisez tare-tare si o pup dupa ce ii trece raceala. Sburlitii, va pup si pe voi!!! Data viitoare nu mai aveti voie sa lipsiti! Am zis! Sangerica are scutire, desi ar face bine sa-si infiga unghia in gat pentru ce a pierdut. 😛

Pisiiiiiiiiiiiiiiiii, i love you!

Simonici, Cristi, v-a placut despre noi? 😀

Oi fi uitat ceva important? aaaaaaa, da… sora lui Dragos are un aparat care ma face frumoasa… aparat foto 🙂 vreau poza aia!!!!!!!!! am facut poze cu boticul pitzi, pentru hi5, pacat ca n-am 😀

Imi mai aduceti voi aminte, ca am imbatranit de tot… oricum mi-aduc aminte cum ningea cand am plecat… si in ce stare erau soselele… si cat am facut pana acasa, dar am dormit de-am rupt, aproape vreo 3 ore.

Hai gata… v-ajunge.. nu va mai zic… azi sunt rea! 😀

 


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

decembrie 2009
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE