Copii care fac copii

Azi, intamplator, am ascultat stirile si una dintre stiri suna cam asa „o eleva din clasa a VI-a e gravida in 7 luni, fata de 13 ani asteapta un copil al carui tata are 15 ani”.

Nu m-a impresionat asa rau. Tinand cont de cat de dezvoltati sunt copiii in ziua de azi, la 13 ani deja fetele sunt versate in ale sexului. A devenit o moda. Ce m-a „impresionat” a fost faptul ca regretau ca nu se mai poate face avort si daca tot nu se mai poate face, il naste si il da spre adoptie si viata merge mai departe. Totul parea asa usor, parca zicea ca vinde o masina. Aduci un suflet pe lume, ca sa aiba o viata chinuita, poate nu il adopta, poate sta in casa de copii pana la 18 ani si pe urma n-are nicio soarta. Ma rog, nu sunt in masura sa judec si nici nu vreau. Nicio varianta nu mi se pare prea buna (avortul sau adoptia).

Ultima bucata de stire „tatal de 15 ani este anchetat pentru ca a intretinut relatii sexuale cu o minora”. ?!!?!?!?!?!?

Sunt eu tampita?!?!?!? De ce e anchetat copilul? Ca pana la urma e si el minor, n-a fortat-o, ba i-o fi si placut. Ca sunt niste copii si nu gandesc decat cu hormonii, asta e, dar de aici pana la ancheta pentru intretinere de relatii sexuale cu o minora, mi se pare cale lunga.

 

 

16 Responses to “Copii care fac copii”


  1. 1 Rae Mai 19, 2009 la 9:53 pm

    mda…
    fiind adolescent, facand parte din aceasta generatie (nu ma mandresc), stiu cateva persoane, care ori s-au maritat(fetele), ori au facut copil, ori au plecat LA Spania, Italia & co
    chiar din clasa de la mine 2 eleve au abandonat din aceste cazuze
    dar, pana la urma este viata lor, nu stam noi acum sa le plangem de mila, nu?

    numai bine:)

  2. 2 crocoditza Mai 19, 2009 la 11:01 pm

    Rae, am subliniat ca nu sunt in masura sa judec si nici nu le plang de mila, dar totusi… viata e frumoasa, daca nu iti bati joc singur de ea

  3. 3 crocoditza Mai 19, 2009 la 11:21 pm

    979… aici, acum… o data, de doua ori… ofera careva mai mult? 🙂

  4. 4 Mihi Mai 20, 2009 la 12:00 am

    da, dau cu 1 peste

  5. 5 Ada Mai 20, 2009 la 8:31 am

    Pe mine ma ingrozesc stirile astea… Sunt atatea familii bine inchegate, care isi doresc copii, se chinuie ani de zile si fac orice pt asta… si altii care fac pe banda rulanta si nu le pasa de sufletelul adus pe lume. Eu nu stiu ce suflet poate avea o femeie sa-si abandoneze copilul, n-are nicio scuza…
    Nu stiu cum sunt altii, dar eu n-as face asta pt nimic in lume!
    Mai multe nu spun, ca s-ar putea sa ma aprind mai mult decat e cazul!

  6. 6 Marmotica Mai 20, 2009 la 8:47 am

    Neata!
    Am sters de 3 ori pana sa scriu..nu ma pot hotari..
    E atata inconstienta, nu stiu zau ce e in capul lor. Se uita la filme vad cum se face si gata ? Ups a iesit copilul..Si cu cata usurinta se rezolva problema ( avort sau il dam mai departe ) de parca n-ar fi vorba de o viata de om..SI vorba Adei sunt atatea familii care isi doresc un copil si nu il pot avea..

  7. 7 Ana Mai 20, 2009 la 9:26 am

    intradev unii se bazeaza pe ceea ce gandesc si ca in momentul acela se simt bine…dar trebuie sa se gandeasca la consecinte.
    si eu am o vrasta frageda dar imi spun mereu …am timp toata viata sa fac sex.

  8. 8 INTJ Mai 20, 2009 la 3:05 pm

    tatal e prea ocupat sa castige bani, mama face cariera … mai trebuie sa ma mire ca fata face si ea ce poate? nu, nu ma mai mira. in Zeitgeist parca, o „mama cu cariera de psiholog” se mandrea ca reuseste cu brio sa vanda tineretului consumator iluzia lui „i wanr it all and i want it now”. iar daca nici adultii nu (mai) sunt responsabili (in fond, un copil implica si obligatii, nu e doar „for fun”) … ce poti cere de la un copil intoxicat de mic cu tot felul de idei stupide?

  9. 9 crocoditza Mai 20, 2009 la 11:05 pm

    Mihi ofera un peste… o data… de doua…. doi pesti oferiti de domnul din dreapta…. asteptam contraofertele 🙂

    Mama&Suri, despre copilul ala mic si nevinovat, nici nu vreau sa ma gandesc, ca daca ma gandesc ma revolt si incep sa zic lucruri grele

    Ana, foarte bine gandesti, desi nu neaparat sexul e problema, sexul facut fara cap si fara protectie, aia e problema

    INTJ, copiii acum mi se par la extreme, ori cred in printi si zane, ori stiu prea multe si asta ii bulverseaza

  10. 10 Ada Mai 21, 2009 la 9:45 am

    Mai numaram comentariile?
    Hai, imi dai Long Island-ul ala sau nu? 😛

    Buna dimineataaaaaaaaa!

  11. 11 Lorena Mai 21, 2009 la 1:23 pm

    Ai dreptate Ada, in tot ce spui in comentariul de mai sus.
    E mare pacat ca aceste femei care fac copii cu nemiluita , ca apoi sa-i abandoneze sau sa-i cresca in conditii mizere, nu constientizeaza acest lucru. Intr-o tara in care inca mai este permis avortul, in care exista metode aniconceptive…totusi se nasc copii nedoriti, copii ai nimanui.

  12. 12 Lorena Mai 21, 2009 la 1:28 pm

    Crocoditza, articolul acesta imi lasa un gust foarte amar, din cauza continutului.
    La fel ca tine, nici eu, nici multe alte persoane probabil nu pot intelege si accepta, legile tapite din romania.
    S ajudeci un minor pentru un lucru pe care el nu l-a constientizat, ci doar a lasat hormonii sa-i intunece mintile…este o totala aberatie.
    Cred ca acesti copii sunt victime ale unui anturaj prost si unei educatii precare. Pacat ca totusi se intampla asemenea tragedii.Caci pana la urma este o tragedie,,,la 13 ani sa te trezesti cu un copil, cand inca nu ai lasat papusa din mana…
    Ma lasa fara cuvinte!

  13. 13 Ada Mai 22, 2009 la 8:08 am

    Buna dimineata!

    Crocoditzo, ajungem si noi la comentariul 1000? Si mai dai si tu pagina? 😀

  14. 15 crocoditza Mai 22, 2009 la 6:21 pm

    Da, mama, imediat ce imi mai revin, ca stii ca nu imi mai vad capul de treaba 🙂

  15. 16 Rae Mai 23, 2009 la 10:47 am

    update: inca o colega s-a mutat la prietenul ei
    si are doar 15 ani
    si parintii ii sunt morti…


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE