Credeti ca ma cunoasteti?

Prea putini stiu ce e in sufletul meu. De multe ori, scriu lucruri banale. Dar printre randuri eu stiu sa citesc si altceva. Mie un cuvant imi poate aduce aminte de o intreaga zi sau de o perioada. Voi cititi. Citesc si eu. Recitesc de multe ori datorita voua care mai rasfoiti arhiva. Poate pe voi va lasa indiferenti o fraza banala, dar mie cu siguranta imi va trezi niste amintiri, desi nu sunt expuse, nu au prins viata prin cuvinte, le stiu eu, stiu cum ma simteam atunci cand am scris articolul respectiv. Cititi chestii despre mine… despre ce mi se intampla … e viata mea… e si nu e … e suprafata … pentru ca atunci cand plang, atunci cand ma doare sufletul, atunci cand ma pierd printre gandurile mele, atunci cand nu stiu incotro s-o apuc, atunci aleg sa fiu singura sau sa stie foarte foarte putine persoane. Si nu, nu plang acum cum v-ati inchipui. Nu am mai plans demult. Fizic. Adica nu prea mi-au mai curs lacrimi. Poate mi-a plans sufletul. Stiu sa rad si cand am sufletul macinat. Ciudat, nu? Credeti ca ma cunoasteti? Daca da… sunt curioasa cum ma vedeti.

17 Răspunsuri to “Credeti ca ma cunoasteti?”


  1. 1 Rae noiembrie 21, 2009 la 11:28 am

    mda…cam ai dreptate
    si ca sa-ti si raspund: nu cred ca te cunosc, nici nu am cum 😛 (intelegi tu 😀 )

  2. 2 Lilly noiembrie 21, 2009 la 12:41 pm

    neatza!
    noi cunoastem o persoana plina de viata, energica, care daca isi pune in minte sa munte munti o sa-i mute,pentru ca poate 🙂

    cunoastem ceea ce ne lasi sa cunoastem, si sunt sigura ca putina lume isi pune pe tava sufletul in sensul de a-si expune problemele, framantarile, neajunsurile, problemele.Astea le tinem pentru noi, sunt doar ale noaste desi de multe ori simtim nevoie sa strigam, sa ne facem auziti, sa impartasim cu toti probleme noastre, dar apare frica ca poate vor fi auzite de cine nu trebuie, sau vor avea un alt impact si atunci el tinem pentru noi
    hai ca am vorbit iarasi prea mult 🙂

  3. 3 crocoditza noiembrie 21, 2009 la 2:17 pm

    Rae, inteleg, inteleg 🙂

    Lilly, nici eu n-as fi putut spune mai bine 🙂

  4. 4 Lilly noiembrie 21, 2009 la 2:21 pm

    :)merci
    eu astept mai multe comentarii ca-mi place subiectul asta

  5. 5 Mada noiembrie 21, 2009 la 4:39 pm

    fiecare intelege cat poate sau cat vrea, in fond, doar tu intelegi tot ceea ce trebuie inteles, pentru ca tu ai scris lucrurile astea, tu stii cel mai bine ce simteai atunci sau ce stare aveai. noi intelegem doar ceea ce ne lasi sa intelegem. 😀
    [ am repetat prea mult cuvantul a intelege si derivatele lui ]

  6. 6 crocoditza noiembrie 21, 2009 la 5:12 pm

    Mada, ma mai apuca si pe mine… mai pic prin butoiul cu melancolie 🙂
    Ti-am zis ca ma uimesti tot mai mult? 😀

  7. 7 KingSnake noiembrie 21, 2009 la 6:09 pm

    Asa deci … o geamana care se rasfata … adica e in mediul ei natural. 😛

  8. 8 Malkovici noiembrie 21, 2009 la 7:13 pm

    Subscriu la ceea ce a spus KingSnake 🙂 si complicate lucruri asa de fel, oricum cred ca n-are sens sa incerce cineva sa te descoase 🙂

  9. 9 crocoditza noiembrie 21, 2009 la 8:29 pm

    KS, recunosc… dar doar de data asta 😛

    Malkovici, ntz ntz… era un compliment? 😀

  10. 10 Lilly noiembrie 21, 2009 la 8:37 pm

    buna seara!
    care e atmosfera in sufrageria ta?

  11. 11 crocoditza noiembrie 21, 2009 la 9:05 pm

    eu in pat, televizorul merge, dar e pe mute… aud televizorul care merge in dormitor… ma uit la ondulator si imi voi face bucle, adica am intentie, sa vedem daca imi si ies 🙂
    dupa care va urez o seara placuta, ca eu o iau din loc

  12. 12 Lilly noiembrie 21, 2009 la 9:19 pm

    hmmmm………frumos!
    o seara minunata si distractie multa!

  13. 13 Malkovici noiembrie 21, 2009 la 10:40 pm

    Poate fi si compliment, eu apreciez discretia la maxim :)Este, este.

  14. 14 Mada noiembrie 22, 2009 la 8:45 am

    ^^^ eu daca vreau sa-mi fac bucle sau ceva… e cu cantec! niciodata nu am rabdarea necesara, mereu cand mi-am facut bucle aveam o colega sau o prietena pe langa mine. 😆
    pur si simplu… nu am rabdare! imi fac 5-6 suvite dupa.. bleah, m-am plictisit. 😀

  15. 15 Buratina1 noiembrie 22, 2009 la 12:37 pm

    Am citit de ieri articolul dar nu am comentat din lipsa de timp, astazi nu pot spune decat ca sunt complet de acord cu ce a spus Lilly, putine spre nici una sunt persoanele care te cunosc mai mult decat lasi tu sa se cunoasca si asta se intampla dupa ani de convietuire. Cel putin asa e in cazul meu, doar 2 sunt persoanele care uneori ma cunosc mai bine decat ma cunosc eu. 🙂

  16. 16 crocoditza noiembrie 22, 2009 la 2:23 pm

    Lilly, a fost asa cum mi-ai urat 🙂

    Malkovici, in acest caz… multumesc 😛

    Mada, am renuntat si eu, mi l-am lasat asa usor ondulat cum e el… nitzel fixativ si gata

    Buratina, esti o norocoasa 🙂


  1. 1 Găuri, cercuri şi băncuţe « brushvox Trackback pe noiembrie 22, 2009 la 9:29 am

Lasă un comentariu




ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

noiembrie 2009
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE