Afara-i frig …

… si e inserat… si n-am soba ca sa arda focul, dar ard caloriferele. E cald si bine.

Mi-am facut o ciocolata calda, d-aia gen budinca. Ma dau cu sania pe net. Si ma mir ca-s asa cuminte. Am fost mai ceva decat pastilutele efervescente. N-am avut stare. Cred ca m-a molesit caldura. Si tot n-am stare. In sufletul meu tot tzopai, alerg, zambesc, ma agit. Dar fizic, as lenevi putin. Pana maine. Ca maine am o zi incarcata. Merg la cumparaturi. De cadouri. Care ce mai vreti de la Moshu’? Ca sa stiu ce vorbesc cu el 😉

Imi place tot. De mult nu mi s-a mai intamplat asta. Imi place zapada, zilele trecute m-as fi aruncat in zapada. Imi place chiar si frigul. Imi place atmosfera dinaintea Craciunului. Imi place ca o sa fiu alaturi de oameni dragi. Imi place ca e o perioada mai lejera. Ma trezesc ca ma uit la cadouri, la aranjamente de Craciun, la diverse minuni specifice sezonului si raman cu o moaca de copil bezmetic, cu un zambet maaaaaaaaaaare. Copilul din mine e fericit. Si da, imi place sa fiu copil. Mi-ajung atatea griji, stres, obligatii. Cand ies din birou, cand sunt eu cu cei dragi, vreau sa fiu copil. Vreau sa alerg libera, vreau sa ma dau pe gheata, vreau sa raman cu un zambet tamp din cauza unui lucru mic, sa tzopai, sa ma alint, sa pap cu mana un cartof prajit, sa pap in pat, sa desfac portocalele infigandu-mi gherutele in coaja si sa sara pe mine stropii din coaja.

 Craciunul ma transforma. Ador sa fac un cadou, cat de mic. Imi place sa rasfat in perioada asta. Sa ii fac pe ceilalti sa se simta bine. Sa fiu si eu un mic Mos Craciun. Asa ca… profitati, acum e momentul. Sunt binevoitoare, binedispusa, bine-cum-vreti-voi. Va fac o ciocolata calda? Va tai niste cozonac? Un masaj la umeri? 😀

19 Responses to “Afara-i frig …”


  1. 1 Lavi Decembrie 22, 2009 la 11:49 pm

    eu vreau o bucatica de cozonac multumesc! 😀

  2. 3 lucianhirsu Decembrie 23, 2009 la 12:56 am

    Eu vreau un masaj la umeri…pentru sotia mea… 🙂

  3. 4 KingSnake Decembrie 23, 2009 la 12:58 am

    Buooon se intoarce. Buna seara !
    Inteleg ca s-a rezolvat inervarea de la postul precedent. 😆

    Pacat ca doarme Joa, ca sa-i arat aici ca teoria mea functioneaza perfect si rezolvarea pentru toate problemele poate fi gasita undeva cu cracii in sus. 😈

  4. 5 crocoditza Decembrie 23, 2009 la 1:06 am

    Lucian, am niste maini magice… fac un masaj…. mama mama 😉

    KS, daaaaaaaaa, zapacit esti, rad singura la monitor 😀

  5. 6 Lavi Decembrie 23, 2009 la 1:22 am

    pfa crocoditza ce bun a fost cozonacu 😀

  6. 7 crocoditza Decembrie 23, 2009 la 1:31 am

    un pahar de cico-rico? 🙂

  7. 8 Lavi Decembrie 23, 2009 la 1:45 am

    servesc si dinala :”> ca o haplea ce is 😀

  8. 9 Lavi Decembrie 23, 2009 la 1:46 am

    eu va ofer prajiturica snickers facuta de mama, amandine si cornulete ;;)

  9. 10 crocoditza Decembrie 23, 2009 la 1:48 am

    snickers facuta in casa?!?!?!?
    pot sa balesc? 😀

  10. 11 Lavi Decembrie 23, 2009 la 1:50 am

    pfai daca vrei ii fac o poza sa vezi ce bine arata =p~ si pe mine nu ma lasa inca sa o gust :((
    face maine si baclava 😀

  11. 12 lucianhirsu Decembrie 23, 2009 la 2:05 am

    Maini magice? stai ca io acum reactionez…cu intarziere la ora asta…Suna… foarte…relaxant…ma bag la somn de la atata relaxare…multumesc…noapte buna

  12. 13 crocoditza Decembrie 23, 2009 la 2:16 am

    Lavi, de ce esti rea? vrei sa ma sui in avion sa vin acolo? mor de pofta 😀

    Lucian, noapte buna!!!!

  13. 14 Lavi Decembrie 23, 2009 la 2:21 am

    croco te astept .. de maine se elibereaza camera lu sora-mea numai si numai pt tine >:D< 😀

  14. 16 Lavi Decembrie 23, 2009 la 2:31 am

    hihi 😀 haide !

    ps: ma bag la somnic.. noapte buna :*

  15. 17 crocoditza Decembrie 23, 2009 la 2:33 am

    noapte buna!!
    si eu ma bag la somnic 🙂

  16. 18 Aiacu Paru' Decembrie 23, 2009 la 10:56 am

    Croco, zi-i lu’ Mosu sa imi aduca o valiza MAAAARREEE, in care sa pot depozita persoanele care vor sa vina cu mine…:D
    PE mine nu ma mai baga in seama Mosu’ – chipurile cer prea multe!

  17. 19 crocoditza Decembrie 23, 2009 la 11:05 am

    D-sorico, trecut pe lista, o sa vad ce pot face 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE