Arhivă pentru 17 octombrie 2009

Praf si pulbere

Ei bine, da… e sambata seara si eu visez la…. somn. Cea mai mare distractie pe seara ar fi sa dorm. Nu vreau sa ies. sunt foarte obosita. Joi, vineri si sambata m-au tocat psihic. Azi a fost foarte gru si fizic. Dar a trecut, supravietuiesc 🙂

Sunt atat de praf incat nu mai aud, nu mai vad… visez la somn.

Joi…trezit ora 7, munca pana pe la 9 seara. Vineri… trezit la 7, munca pana la 11 noaptea. Sambata… trezit la 5:30, munca pana la 18:00. Deci da 😀

Ideea era alta. Vineri seara, termin nistre treburi pe la 7 seara si zic…ajung reped acasa… sa trec putin pe la munca sa vad ce a fost cat am fost plecata….mare greseala, comenzi peste comenzi si ma apuc usor de ele. Ajung la o firma… citesc detaliile, fond verd, scris negru…ok, prelucrez, zic…ma mai uit inca o data sa nu gresesc. Fond verde, scris negru, perfect, rezolv, o las pentru azi sa o finiseze baietii. De dimineata imi zice unul dintre ei..

El: Auzi? de ce ai facut scrisul negru?

Eu: Asa scria in comanda

El: Ba nu

Eu: Ba da, am citit de 2 ori, adu-mi sa-ti arat.

Mi-aduce comanda. Scria fond verde, scris galben….deci da… ce face oboseala din om.


ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

octombrie 2009
L M M J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE