Praf si pulbere

Ei bine, da… e sambata seara si eu visez la…. somn. Cea mai mare distractie pe seara ar fi sa dorm. Nu vreau sa ies. sunt foarte obosita. Joi, vineri si sambata m-au tocat psihic. Azi a fost foarte gru si fizic. Dar a trecut, supravietuiesc 🙂

Sunt atat de praf incat nu mai aud, nu mai vad… visez la somn.

Joi…trezit ora 7, munca pana pe la 9 seara. Vineri… trezit la 7, munca pana la 11 noaptea. Sambata… trezit la 5:30, munca pana la 18:00. Deci da 😀

Ideea era alta. Vineri seara, termin nistre treburi pe la 7 seara si zic…ajung reped acasa… sa trec putin pe la munca sa vad ce a fost cat am fost plecata….mare greseala, comenzi peste comenzi si ma apuc usor de ele. Ajung la o firma… citesc detaliile, fond verd, scris negru…ok, prelucrez, zic…ma mai uit inca o data sa nu gresesc. Fond verde, scris negru, perfect, rezolv, o las pentru azi sa o finiseze baietii. De dimineata imi zice unul dintre ei..

El: Auzi? de ce ai facut scrisul negru?

Eu: Asa scria in comanda

El: Ba nu

Eu: Ba da, am citit de 2 ori, adu-mi sa-ti arat.

Mi-aduce comanda. Scria fond verde, scris galben….deci da… ce face oboseala din om.

12 Responses to “Praf si pulbere”


  1. 1 Lilly Octombrie 17, 2009 la 6:41 pm

    prima!
    ia o pauza, deconecteaza-te, relaxeaza-te, e weekend! munca nu se termina niciodata dar din pacate nou ni se termina bateriile 🙂
    take care!

  2. 2 Viorel Octombrie 17, 2009 la 6:54 pm

    Poate pur si simplu eram mai bine cu fond negru 😛

  3. 3 crocoditza Octombrie 17, 2009 la 7:00 pm

    Lilly, incerc sa take care … am intentia… nu prea imi iese

    Viorel, da, cred ca instinctul meu de fata mare nu ma-nseala 🙂

  4. 4 Lilly Octombrie 17, 2009 la 7:07 pm

    Croco- daca tu nu poti cere ajutor, Croco-iubitul sa aiba grija de tine 🙂

  5. 5 Rae Octombrie 17, 2009 la 9:45 pm

    vezi…daca n-ai avut liceeni sa te sustina? :)))
    data viitoare tipaaaa 😀

  6. 6 crocoditza Octombrie 17, 2009 la 10:04 pm

    Lilly, sa aiba…zi-i tu, te rog, sa-mi faca un masaj 😀

    Rae, pai mai am fortza sa tzip? 😀

  7. 7 Rae Octombrie 17, 2009 la 10:24 pm

    un buzz/audible ceva :)))
    atat e necesar sa te faci auzita 😉

  8. 8 Rae Octombrie 17, 2009 la 10:28 pm

    ca veni vorba de audible – sa nu dai din ala cu fantome & co
    de sperieturi se ocupa mada :)))

  9. 9 Buratina1 Octombrie 17, 2009 la 10:43 pm

    iti doresc o duminica in care sa-ti aduni toate fortele pierdute zilele astea! 🙂
    si, bineinteles, noapte buna acum!

  10. 10 crocoditza Octombrie 17, 2009 la 10:57 pm

    Rae, audible d-astea… sunt batrana… 🙂

    Buratina, iti multumesc! O duminica placuta si tie..noapte buna o sa am eu, cred ca maine noapte 😀

  11. 11 Mada Octombrie 18, 2009 la 3:10 pm

    da croco, cand ai nevoie de energie,tzaaar. la orice ora, oricand. mereu sunt hiperenergica. :))


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE