O, brad frumos…

… o, brad frumos….cu cetina tot verdeeeeee

N-am net, de fapt net am, n-am incarcator de laptop, de fapt am, doar ca nu mai primeste curent 😆

Si muncesc….muuult.. si vreau sa le fac o surpriza alor mei dragi parinti care sunt in concediu, le renovez baia…. mai am si mesteri pe cap, am dat pe banda d-aia de separat faianta cat pe faianta, ce sa mai… „distractie” maxima prin viata mea!

Ieri am avut o zi plina, alergatura pe la munca, alergatura si cu mesterii, adu-le aia, da-le aia, ceva „probleme” tehnice, m-a prins 12 noaptea si toata ziua si juma’ de noapte mancasem doar un mar…

Deci… care ce mai ziceti? 😀

8 Responses to “O, brad frumos…”


  1. 1 pifuneata Iulie 29, 2010 la 7:50 pm

    Eu nu pea bine:(( imi poti arunca putin din fericirea ta? Sunt putin deprimata din cauza ca am ajuns la concluzia k nu trebuie sa ai f multa incredere in barbati…Sigur ti-o iei peste ochi..Dar viata merge inainte si sa speram ca imi voi gasi jumatatea..desi speram ca am intalnit-o:((

  2. 2 farachefazi Iulie 29, 2010 la 8:09 pm

    eu sunt deprimata ca nu merge fishville-ul :))
    neah, glumeam. azi m-am plimbaaat si ma dor picioarele de mori, mi-am dat seama ca valea regilor e doar pentru snobi, mi-am luat 2 carti si corzi pentru chitara si am primit o rochita dragutaaaaaaa [inca lucrez la „o sa o porti, si o sa iti placa!”] :))

    p.s. : fishville-ul merge, in sfarsit!

    te-am pupat, croco:*

  3. 3 Black Angel Iulie 29, 2010 la 9:02 pm

    nu vreau sa te stresez mai mult decat esti deja 😉

  4. 4 Joaninha Iulie 30, 2010 la 12:48 pm

    Eu m-am ofticat ca am gresit la testul de germana din zapaceala, nu din nestiinta. Of !

  5. 5 Lilly Iulie 30, 2010 la 5:56 pm

    frumoasa surpriza! 🙂
    agitatie mare si pe la mine, la job zic

  6. 6 crocoditza Iulie 31, 2010 la 4:35 pm

    pifuneata, am mai zis-o, dar ti-o zic si tie, pana la printul ala care te va face fericita si care trebuie sa te merite in primul rand, o sa pupi ceva broscoi… asa e viata, poate asa trebuie sa patim ca sa il apreciem pe cel ce ne va fi alaturi toata viata 🙂
    rabdare! si da… barbatii pot parea ca sunt niste porci, din pacate… dar din fericire, nu toti sunt porci :lol”

    farachefazi, azi merge fishville-ul? 😀
    P.S. trebuie sa-mi canti ceva la chitara, sa vad cat de talentata esti 😆

    black angel, stresata? neaaah… obosita… zapacita… un pic nervoasa acum pe mesteri ca de la „baia asta? o zi de ia… maxim!!!” a trecut aproape o saptamana

    Joa, n-are nimic, important e ca stii, ca testele alea nu sunt relevante, eu stiu ca tu stii 😀

    Lilly, da… vrednicie pe toate planurile, cred cane zbatem sa scoatem tara din criza 🙂

  7. 7 pifuneata Iulie 31, 2010 la 7:44 pm

    da croco..dar dupa 4 ani jumate sa se schimbe asa dramatic?:((( Pana acum trei luni totul era minunat:(((((((( deci mi-a facut f multe, l-am iertat si acum tot el nu vrea sa ne mai vedem..minunat. nu? Si-a batut joc, atat pot sa zic:((

  8. 8 crocoditza August 1, 2010 la 7:05 pm

    pifuneata, cu atat mai mult nu merita sa stai sa bocesti dupa el, inainte cu tupeu, n-a inceput viata ta cu un barbat si nici nu se termina cu el si in plus… indiferenta doare cel mai tare, el se asteapta sa te vada bocind, ia sa fii tu zambitoare si fericita, sa vezi atunci tot felul de scenarii… 4 ani jumate e o nimica toata, crede-ma 😉


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE