Mdaaa

Cum va ziceam, sunt sefa de santier la renovat baia parintilor mei. M-am tocmit cu mesterii, au vazut despre ce e vorba, replica lor a fost „baia asta? intr-o zi o terminam”… si cumpar faianta, bordura d-aia, adeziv, coltare interior, coltare exterior, silicoane (la tub), tot ce imi pusesera ei pe lista, adu-le bormasina, adu-le galeata, adu-le trafalet, ca ei doar sunt mesteri, n-au d-astea, trebuia sa le am eu prin casa si vine ziua aia fatidica…marti, asta de acu’, doar nu s-a terminat marti, nici miercuri, nici joi, ba chiar nici vineri, dar vineri m-au asigurat ca azi e gata! Eu azi am fost plecata din oras cu treaba, asa ca-ca un cetatean constiincios ce sunt am lasat-o pe matusa mea acasa si i-am lasat si banii pentru mesteri, ca daca oamenii au zis ca azi mai au maxim 2 ore de lucru si termina, sa le platesc munca, ca ei la 8 sunt in fata usii si pana la 10 termina. Buuun. Suna bine pana aici. N-ati vrea sa stiti cum a sunat zbieratul meu cand la 5 dupa-amiaza am sunat-o pe matusica sa o intreb cum a iesit baia si mi-a zis ca n-au terminat, ca au venit la 8, au plecat la 12 ca dupa-amiaza mergeau la o nunta si ca mai vin si maine, dar ca au zis ca au vorbit cu mine sa le dau banii. Si le-a dat banii. Si chitul cica nu e pus perfect peste tot. Daca nu vin maine la 15:00 cum mi-au zis, daca ajung maine in baia aia si nu arata cum m-am tocmit cu ei, sa va uitati la stirile de la ora 17:00 ca ii astept cu facaletul dupa usa si mor cu ei de gat!

3 Responses to “Mdaaa”


  1. 1 Madalina Iulie 31, 2010 la 6:59 pm

    Mai bine cautai niste tutoriale pe youtube si facea singura baia aia…. asa cel putin daca dura mult si nu iesea bine stiai macar ca ai incercat tu….Sper sa se mai intoarca mesterii tai, pentru ca sunt putine sanse daca le-ai dat banii. Bafta!

  2. 3 Joaninha August 1, 2010 la 9:27 am

    Muama, da’ si matusa ta ti-a fost de acelasi ajutor ca si mesterii 😆


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE