Leapsa intrebatoare

Nea Costache mi-a pasat o leapsa, si eu ca o crocoditza cuminte ce sunt, m-am si pus pe treaba.

1. Ai o poreclă?
Croco (de la Crocoditza), cand eram mai mica aveam alinturi multe: bebelusa (tata), iepuras (mama, si acum imi mai zice asa), zuzo, Iris.
2. Unde locuieşti?
Sunt un mic nomad si eu… vesnic pe drumuri, in ultima vreme m-am cam linistit. Bucuresti. Momentan. Vedem viata unde m-o mai trimite.
3. Ce înălţime ai?
1.69 – pe bune
4. Ai zi onomastică?
Am! Chiar 2, daca vreau sa imi incordez muschii bine. Adica Sf. Mucenita Irina pe 5 mai si pe 21 mai de Sf. C-tin si Elena
5. Cu ce te ocupi?
Da’ cu ce nu m-oi ocupa…
6. Ai fraţi sau surori?
Nu.
7. Limba maternă?
Romana
8. Limbi vorbite?
Engleza, mai pricep o leaca de spaniola, de franceza, de bulgara.

9. Colecţii?
Ma plictisesc foarte repede, drept urmare am tot inceput diverse colectii, am renuntat la ele relativ repede, dar… sa zicem ca ar fi o colectie .. magneteii de frigider adusi de pe unde am fost prin lumea asta mare, plus cei primiti de prieteni, rude etc. de pe unde au fost ei si eu n-am ajuns INCA.
10. Număr la pantofi?
37 – sunt o norocoasa, e numarul care e mereu expus la rafturi
11. Şcoli absolvite?
Generala ca tot omul, liceul – profil matematica-informatica, facultate de administratie publica, master in drept international, sunt un mix bun. 😀
12. Materia preferată?
Istorie – la proba la alegere de la Bac, decat sa dau la sport, am preferat sa dau la istorie.
13. Ce hobby-uri ai?

Sa ma balacesc in mare, sa lenevesc la soare, sa ascult muzica, sa ma zbantui pe muzica, munca (fac ceva ce imi place, deci fac cu drag)

14. Bani de buzunar?
N-am nici buzunare acum, ca-s in echipament de scandal, dupa ce am facut clatite, crema de zahar ars si m-am distrat cu niste Domestos prin baie. Banii de buzunar, mi-i produc. Trebuie! Da’ nu prea ii tin in buzunar, d-asta mi-am luat o geanta mare, sa intre cat mai multi bani 😀
15. Dorinţă?
Numai una? Bineeeee… atunci… Imi doresc… sa-mi pot pune un numar infinit de dorinte si sa se si indeplineasca!
16. Vise?
De toate felurile. Visez si cu ochii deschisi, si cu ochii inchisi, visez ziua, visez noaptea.
17. Număr norocos?
3, 4 sau 6, sau combinatii, 36, 46, 34
18. Ai vrea să revezi…
Da, as vrea sa revad mai multe persoane… fie ca sunt departe de mine (aici e mai usor), fie ca nu mai sunt printre noi (sa ma mai astepte vreo 90 de ani, intre timp ii mai revad in vis)
19. Ai animale de casă?
Am avut, l-am „predat” alor mei. O catelusa, corcitura de pechinez cu canis, Tzitzilica. Si cand o sa fiu eu la curtea mea, macar un caine o sa am.
20. Sentimentul cel mai preţuit?
Iubirea… aia sincera si impartasita, de toate felurile… iubirea de parinti, iubirea pentru prieteni, iubirea pentru iubit/sot, iubirea pentru copii… iubirea!
21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
Cred ca au fost multe zile cand in momentul acela am crezut ca e cea mai frumoasa zi din viata mea… de pana atunci… topuri n-am facut, dar in ultima vreme multe zile le-am considerat cea mai frumoasa zi din viata. A fost cea mai frumoasa zi cand mi-au raspuns ai mei la telefon, fiind plecati in concediu si eu nu stiam nimic de ei de o zi si de o noapte (sunasem de vreo 150 de ori). A fost cea mai frumoasa zi cand mi s-a spus „te iubesc”. A fost cea mai frumoasa zi cand am simtit ca iubesc. Trec pe lista de pe acum, ziua nuntii, zilele de nastere ale copiilor (2).

Leapsa merge mai departe la cine doreste!

13 Răspunsuri to “Leapsa intrebatoare”


  1. 1 Black Angel aprilie 26, 2010 la 5:02 pm

    primu ha ha ha… vezi ce viteza!!??

  2. 3 Black Angel aprilie 26, 2010 la 5:36 pm

    …zuza..(nebuna)

    sentiment pretuit!!!”Iubirea… aia sincera si impartasita,””
    hmmmm…. da e clar !!! dragostea neinpartasita …nu are pret!!(ai si tu mastercard???) 😀 😀 :emoticondracindragostitdarneinpartarit:

  3. 4 Black Angel aprilie 26, 2010 la 5:39 pm

    eee cu dracii astia… am tastat ..”neinpartasit”..(mai mare rasu!!… sa ma emotionez in halu’ asta cand ma gandesc la iubiri!!) 😉

  4. 5 crocoditza aprilie 26, 2010 la 6:42 pm

    black angel, emotionatule 😀

  5. 6 Joaninha aprilie 26, 2010 la 8:02 pm

    Mi-am amintit de oracole. „Doua mere, doua pere/ Te sarut, la revedere!” 😆

  6. 7 Lilly aprilie 26, 2010 la 8:21 pm

    si eu vreau un catel 🙂

  7. 8 Lilly aprilie 26, 2010 la 8:22 pm

    @Joa- caiet de amintiri, ce vremuri 😉

  8. 9 crocoditza aprilie 26, 2010 la 8:25 pm

    Joa, multumesc ca ai semnat in oracolul meu 😀 vrei leapsa? :)))))))))))

    Lilly, mai stai sa-mi iau eu unul la curte, iti dau un pui cand o face 😀

  9. 10 Lilly aprilie 26, 2010 la 8:59 pm

    mie imi tb un pomeranian 🙂

  10. 11 Black Angel aprilie 26, 2010 la 9:24 pm

    nu rade bre ca nu e de ras!! e de …plans 😀 😀 😀

  11. 12 Ada aprilie 27, 2010 la 9:58 am

    Ma mai gandesc daca fac lepsuta asta… 😛

  12. 13 Hubba Bubba aprilie 29, 2010 la 11:54 pm

    hai tu, du-te, esti fata faina, eh? :))
    ia vezi banii aia de buzunar cum ajung din geanta lu’ maica mea in buzunarul meu :-” portofelul meu, pardon :))


Lasă un comentariu




ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

aprilie 2010
L M M J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE