Guess who’s back

Afara e soare, acum nu ca e 22:22, dar zilele astea a tot fost frumos afara.

Ce face o crocoditza in niste zile asa insorite? Munceste 🙂 Chiar am muncit mult saptamana asta. Si sunt mandra rau de niste floricici, respectiv astea

Mai ziceam sa va arat fantana de la Universitate cand a fost campania Asociatiei Romane de Hemofilie.

Sambata, de 1 Mai, am muncit. D-aia ii zice 1 Mai muncitoresc, nu? 🙂 Am recuperat insa mai spre sfarsitul zilei cand am facut o plimbare cu vaporasul pe Dunare, daca la padure sau la mare n-am ajuns.

Azi-dimineata, aducandu-mi aminte de vorbele prea inteleptului Sburlea, am fost prin targul Calugarenilor si chiar am luat salata verde (doua la un leu), oua la 30 de bani, o branza buuuuuuuuuuuuna, diverse… am facut o aprovizionare bio 😀 mi-am facut somnul de frumusete, shoppinguiala si am lenevit la soare intr-un mare stil in Parcul IOR. Si cata lume in parc…. muuuuuuulta lume. Majoritatea erau cupluri ce impingeau un carucior cu un bebel sau cuplurile in care taticul cara in brate un bebel sau bebelul alerga pe langa ei. Am vazut si 2 parinti tineri si inventivi. Amandoi pe role si asa impingeau caruciorul cu bebelul si faceau si miscare, cred ca il invata de mic sa fie vitezoman. 🙂

Cum ati petrecut weekend-ul asta muncitoresc?

24 Responses to “Guess who’s back”


  1. 2 Black Angel Mai 2, 2010 la 10:28 pm

    mamaaa… atunci era bun de vazut…. cum alerga bebelul pa langa tata! ;).. 1 mai…. lenevind!!!

  2. 3 crocoditza Mai 3, 2010 la 9:21 am

    o leneveala buna la timpul ei…face minuni 🙂

  3. 4 Marmotica Mai 3, 2010 la 9:53 am

    Adevarat ai grait! O leneveala cu picioarele in nisip , uitandu-te la mare si ascultand valurile… ahhh ..
    :emoticoncaredagalesdingene:

  4. 5 Marmotica Mai 3, 2010 la 9:56 am

    p.s. floricelele sunt frumoase, fantana arata interesant, dar am duce cu gandul la cu totul altceva 😛

  5. 6 Ada Mai 3, 2010 la 10:20 am

    Sa-ti fie de bine leneveala… ai inceput sa ai programul ala haotic, care mie-mi „place” la nebunie. 😛

  6. 7 crocoditza Mai 3, 2010 la 11:26 am

    Suri, te-ai balacit de 1 mai 😀 bravos

    Mama, odata si-odata trebuia sa vina si momentul asta 🙂

  7. 8 Hubba Bubba Mai 3, 2010 la 11:46 am

    mami, mami, pe mine de ce nu m-ai luaaattttttttt? :((

  8. 9 ocserver Mai 3, 2010 la 12:43 pm

    care fantana dom’le???? :)) e o fata in prim-plan si in rest… nimic… :))

  9. 10 Lilly Mai 3, 2010 la 6:48 pm

    si eu am vazut ieri multi parinti cu bebelusi, cate unul de mana cu tati sau mami si altul in butica la mami.

  10. 11 Buratina1 Mai 4, 2010 la 3:03 am

    pe mine m-a cam speriat fantana aia atunci :-S
    cat despre 1 mai muncitoresc, l-am petrecut muncind din greu la licenta 😀
    uff… mi-e atat de ciuda, nici timp sa va salut nu mai am 😦
    dar termin eu cu toate si atunci nu mai scapati de mine!
    o saptamana usoara si frumoasa!!!

  11. 12 crocoditza Mai 4, 2010 la 2:26 pm

    Hubba, te iau data viitoare 🙂

    ocserver :)) :emoticonimbujorat:

    Lilly, daaaaaaaa, vreau si eu… la anu’… sau cand o fi sa fie

    Buratina, lasa ca trece si licenta, iti tin pumnii! facem chef cand termini cu perioada asta agitata 🙂

  12. 13 Joaninha Mai 4, 2010 la 4:28 pm

    Floricele … S-a deschis sezonul la furat mirese ? 🙂

  13. 14 crocoditza Mai 5, 2010 la 9:06 am

    Joa, s-a deschis sezonul de dantzuit 🙂

  14. 15 Marmotica Mai 5, 2010 la 1:58 pm

    Si uite asa, cu inceperea sezonului iar te pierdem 😆 nu ca eu as fi mai breaza

  15. 16 ainaw Mai 5, 2010 la 6:44 pm

    Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi şi url: http://www.ejocuri-noi.ro . Eu îţi voi adăuga link-ul site-ului tău pe blogul oficial şi anume http://www.blog.ejocuri-noi.ro . Scrie-mi un comentariu pe blog să ştiu dacă să-ţi pun link-ul. Mulţumesc. :d

  16. 17 schnitzel Mai 5, 2010 la 7:32 pm

    LMA de doua ori 🙂 (pt azi. Da, stiu ca am restante, da’ le dau mai tarziu :D)

  17. 18 Mada Mai 6, 2010 la 7:21 am

    crocoditzaaa!
    ce mai faci, mai? >:D<

  18. 19 crocoditza Mai 6, 2010 la 10:07 am

    Suri, sunt aici, nu scapati voi de mine 😀

    Mada, sunt bine 🙂

  19. 20 crocoditza Mai 6, 2010 la 10:22 am

    schnitzel, facusi tu ce facusi si ai intrat la moderare 🙂

  20. 21 schnitzel Mai 6, 2010 la 11:25 am

    Dea, nu mai fusesem demult pe-acolo si mi se facuse dor 😀 Am o vaga impresie ca habar n-ai de ce ti-am zis LMA ieri 🙂

  21. 22 crocoditza Mai 6, 2010 la 9:08 pm

    schnitzel, sper ca nu de ziua barbatului :))))
    glumesc, stiu ca a fost Sf. Irina, de fapt stiam ca e pe 5 mai, dar nu stiam ca ieri a fost 5 mai, m-a sunat Ada si m-a „urat” si m-am bunghit 😀

  22. 23 schnitzel Mai 6, 2010 la 10:48 pm

    Ma lasi? Cre ca mai mult sarbatoriti voi ziua asta a barbatului decat noi :)))
    Eu nu stiam, am aflat ieri, si da-i si-alearga dupa flori 😀 Vroiam sa ma dau si eu rotund, da’ nu merge, tre s-astept sa ma-ngras 😆

  23. 24 crocoditza Mai 7, 2010 la 8:58 am

    schnitzel, vii si stai la noi vreo luna, garantat iei 5 kg macar 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE