2-10, 2-10…

… proba, proba 😀

Ete ca blogul misca, ete ca mai stiu sa scriu….ete ca scriu 😆

Am atatea proiecte in desfasurare si fac ceea ce fac mai toti gemenii (ca si zodie), incep un milion de lucruri si merg tarash cu toate, le scot eu la capat pana la urma, de aceea nu prea mai am timp mai de nimic. Dintr-un milion de lucruri, macar 2 daca imi ies asa cum vreau eu, ma declar multumita.

Pana una alta, cui i-a fost dor de mine? Intrebare retorica 😀

Printre picaturi incep sa ma specializez si in ale gatitului, ultimul meniu… ciorbita de porc cu legume, mi-a iesit muuult mai buna decat ciorba anterioara. Asta de dinainte cica era buna ea asa per total, doar ca nu ii pusesem sare suficienta, da’ acu’ m-am bunghit eu ce si cum.

Ce-am observat eu zilele trecute… am devenit rai si in trafic… nu se mai „flash-uiesc” radarele. Stiti ca atunci cand dai cu nasul in radar, dai si tu flash-uri la aia din fata macar sa nu si-o ia … eeee, cica e demodat, cica acu’ pe criza mergem pe „sa moara si capra vecinului”. Pe langa 5 radare am trecut, o masina nu m-a flash-uit inainte de a ajunge la ele, insa eu ca un copil cuminte ce sunt i-am atentionat pe ceilalti.

Si azi imi sarbatoresc iubitul! Ca e un sfant!  😆

La multi ani ani, iubirea mea! Te iubesc mult, ba!

La multi ani, tuturor sarbatoritilor!!!!

7 Responses to “2-10, 2-10…”


  1. 1 Lilly Noiembrie 30, 2010 la 7:05 pm

    La multi ani pentru „iubirea lui Croco!”
    inceputul e mai greu, sa vezi ce bine o sa sti gati daca perseverezi 🙂 cum ii uimesti tu pe toti 🙂

  2. 2 Ada Noiembrie 30, 2010 la 7:42 pm

    Sa-ti traiasca! 🙂
    Si mai ai o tema: asta pentru ca sunt o mama grijulie si o „soacra stresanta” 😛 : http://thoughtsbyada.wordpress.com/2010/11/30/contraceptivul-ideal/
    Ti pupa mama!

  3. 3 crocoditza Noiembrie 30, 2010 la 8:16 pm

    Lilly, cu gatitul chiar i-am uimit pe toti 😆 nimeni n-ar fi crezut ca nu dau foc la bucatarie 😆

    Mama, auzi ce intreaba gineri-tu… de ce ma inveti de contraceptii? ca el vrea copii 😆

  4. 4 lucianhirsu Noiembrie 30, 2010 la 9:47 pm

    Sa iti traiasca iubitul!!! Sa fiti fericiti impreuna! Bine ai revenit pe blog!

  5. 5 crocoditza Noiembrie 30, 2010 la 9:48 pm

    lucian, multumesc 🙂
    si bine ca te-am regasit pe aici prin zona, sa ierti dezordinea, dar cand crocoditza nu-i acasa…. se pune praful pe blog 😆

  6. 6 schnitzel Decembrie 2, 2010 la 12:43 am

    Lasa ca se flash-uieste in rest si pt radare.
    Na, ca tot am uitat un/o Andrei/ee. La Multi Ani intarziat, daca mai primiti 😀

  7. 7 crocoditza Decembrie 3, 2010 la 8:37 pm

    se primeste, se primeste, atat timp cat e de primit si nu de dat 😆


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE