Jurnal de bord – ziua 7

Relaxare, nu pleca, as mai sta vreo saptamana asa 😀

Astazi mi-am propus  (si am si reusit) sa ma bronzez la greu. Balaceala in piscina, rasfat la soare, intors cand pe burta, cand pe spate. Am jucat tenis de masa… am pierdut cu 5-6 la seturi, dar cam incorect, ca am zis sa vedem daca egalez la seturi si cand a vazut domnul ca-s in forma si deja aveam 2-0 pe servele lui, a zis ca nu mai joaca, vrea sa se retraga invingator. Ofticosuuuuuuuule, ofticosuuuuule, te iubesc! 😀

Am gasit o broasca testoasa, prin iarba din spatele sezlongurilor, era o mega hiper super testoasa, ca eu n-am vazut broscuta testoasa asa rapida si mare. Avea niste gherutze, zgaria mama-mama… bine ca nu ne-a muscat.

 

11 Responses to “Jurnal de bord – ziua 7”


  1. 2 Mada Mai 25, 2010 la 6:04 pm

    poza la broasca facusi? 😀

  2. 4 Black Angel Mai 25, 2010 la 8:22 pm

    faina broasca ta!!! eu am pescuit una..dar mai mare ..
    o fost buna???

    • 5 Black Angel Mai 25, 2010 la 8:26 pm

      modifica tu daca vrei h cu k si email/ul ca abia am instalat win.. si am de injurat pana schimb din nou limba …. si alte prostii e grea chineza!! 😀 ca nu mai nimeresc tastele…

  3. 6 LiaLia Mai 26, 2010 la 1:08 am

    Domle, lipsesc și eu un pic (motivată de o amorțeală autoimpusă ca să nu ajung pe la știrile de la ora 5) și ia, ce găsesc! La unii a venit vara, se bronzează și interacționează cu fauna și flora, gagicele se bat pe buchet (din partea mea să stai liniștită, e ultimul lucru la care m-aș înghesui :D). Să fie într-un ceas minunat, de firmă, cu briliante, care să nu o ia niciodată nici înainte, să nu rămână nici în urmă 🙂 Să fii fericită, Crocoditzo!!! Și să ne hlizim, chicotim, frappe-uim cât de curând, ca fetele! pupeeeeez!

  4. 7 Lavi Mai 26, 2010 la 1:18 pm

    ase faini sunteti impreuna :X

  5. 8 Marmotica Mai 26, 2010 la 1:36 pm

    Buei , e necesara o hlizeala cu fetele! Zice bine Lia..

  6. 9 Buratina1 Mai 26, 2010 la 6:18 pm

    vaaaaii vaaaiii vaaaiii cate am pierdut!!! OMG! Nu imi vine sa cred!! Sa incep cu inceputul: felicitari pentru logodna, sa fie intr-un ceas bun si s ava iubiti intotdeauna-intotdeauna! Ai plecat in Turcia :(( Vreeeau si eeeeuu :-<
    Te distrezi, arati fenomenal si sunt fericita pentru tine! Puuuup si sper sa apucam sa ne mai si vedem 😛

  7. 10 Buratina1 Mai 26, 2010 la 6:19 pm

    pfff… si La Multi Ani cu foarte foarte mare intarziere si scuzele de rigoare! 😀
    si acolo sus trebuia pus: sa va iubiti 😀

  8. 11 crocoditza Mai 28, 2010 la 9:48 am

    Black angel, a fost buna ca a stat sa faca poze cu noi, pe urma ne-am vazut fiecare de drum 😀

    Liutza, saru’mana pentru urari si va las voua toate frappe-urile, eu vreau inghetzatzica 😆

    Lavi :emoticondezambesteusorsiroseste:

    Suri, ar cam fi cazul

    Buratina, usurel, mamica, respiraaaaa 😆 termina tu cu licenta, dar termina bine ca altfelte alerg si pe urma ne vedem :*


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE