I’m hooooooome

23:54 – demachiata, echipata de somn, in pat… acasa… ce bine e acasa!!!!!!!!!!!!!!!

Aseara, de fapt pe la vreo 3 dimineata, am trecut vama Romaniei cu Bulgaria. Victorieeeeeeeeeeee!!!!!! Dupa 17 ore de drum. Si ce drum! Am vizitat Troia. Am o dilema cu calutul, ca e o localitate Troia (Truva) unde am si fost si e un muzeu troian cu un calut in incinta, iar la vreo 25 km pe fazela din Canakkale (de unde am trecut cu feribotul) mai e un calut si peste tot scrie Troia, Troia. Panorame superbe, am mers aproape toata Turcia cu marea langa noi, dar si cu emotii! Pe Bulgaria, pe care am facut-o eu. Nu atat de drum in sine, cat frica sa nu ne iasa in cale vestitii „racheti”, mai ales ca era noapte. Intr-un orasel pe la 11 noaptea un politist pe mijlocul soselei ma trage pe dreapta, pret de 3 secunde am analizat tot inainte sa opresc, daca e masina conforma, daca mai e cineva prin zona. Erau politisti pe bune, ba chiar foarte dragutzi, ne-au si indreptat spre Yambol. Cand am trecut pe langa un lan de ceva si era parcata intre balarii o masina cu farurile stinse, am vazut-o din curba, mi s-a facut inima mica-mica, am inghitit in sec si am zis „sper ca astia si-o trag si nu i-am deranjat” si am apasat acceleratia uitandu-ma obsesiv in retrovizoare, pret de vreo 5 km, sa fiu eu sigura ca nu ne urmareste nimeni. Asta in conditiile in care ne-au sucit de la traseul initial de vreo 3 ori, din dorinta de a traversa Bulgaria cat mai repede si tocmai cand gasisem drumul cel mai scurt, era inchis… ia si ocoleste, prin munti, noi si intunericul, rar cate o masina…. si niste campuri…si curbe… bine ca am ajuns cu bine… si ce bine e in paaaaaaaaaaaaaaat 😀

Drept rasplata, azi am muncit toata ziua 😆 gata distractia!

Ma duc sa bag niste nani, ne vorbim dimineata, dragilor!

17 Responses to “I’m hooooooome”


  1. 1 Marmotica Mai 28, 2010 la 8:41 am

    Welcome home!

  2. 3 Marius Mai 28, 2010 la 10:49 am

    Super Croco! Mai, esti o curajoasa, ce sa mai! Am facut si eu drumul ala prin Bulgaria, pe timp de zi, insa. Ploua, nori negri, nu stiu ce pas, etc. Si eu aveam ceva emotii.

    Bravo, bine ca ati ajuns cu bine acasa!

  3. 4 crocoditza Mai 28, 2010 la 11:07 am

    Marius, multumesc 😀 la dus spre Turcia l-am facut ziua, n-am avut niciun stres
    da…bine ca am ajuns cu bine, ca tare bine e acasa

  4. 5 Hubba Bubba Mai 28, 2010 la 12:27 pm

    Deci bine ai venit, acuma astept invitatia :)) :-„

  5. 6 crocoditza Mai 28, 2010 la 12:49 pm

    Hubba, multumesc … in alb si o completezi tu? 🙂

  6. 7 Black Angel Mai 28, 2010 la 1:02 pm

    nicaieri nu-i mai bine ca acasa!!! 😉

    … daca ai sti ce semnificat mai are „Troia”… in Italia =))

  7. 8 crocoditza Mai 28, 2010 la 2:08 pm

    black angel, pai zi-mi 😀 hai ca promit sa nu ma rusinez si sa nu te spun mamei 😛

    • 9 Black Angel Mai 31, 2010 la 4:22 pm

      de rusinat nu e….. dar e destul de …. 😉 cu_va… si altele de genul asta !!..
      adica cam acelasi semnificat ce la avut Troia…in istorie si cu unu si cu altul… =))

  8. 10 Lavi Mai 28, 2010 la 4:20 pm

    troia in italiana inseamna o persoana de secs feminin care face anumite lucruri cu anumite persoane (ca alea de pe marginea soselelor :D)
    Welcome back! >:D<
    ps: copilu?

  9. 11 Lilly Mai 28, 2010 la 10:17 pm

    bine ati ajuns acasa 🙂 acasa e cel mai bine 😉

  10. 12 Hubba Bubba Mai 29, 2010 la 6:30 pm

    Tu, deci fara luna octombrie, septembrie-octombrie e un fel de perioada „fatidica” pentru mine pen’ca ar fi al treilea an consecutiv in care as prinde buchetul :)) Pentru ca il voi prinde 😛

  11. 13 vlad Mai 30, 2010 la 7:33 am

    Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  12. 14 crocoditza Mai 31, 2010 la 1:24 pm

    Lavi, mai pe romaneste un pui de curvistina 😀
    ce copil?

    Lilly, acasaaaaa, unde-i cald si bine 🙂

    Hubba, asa.. fii ambitioasa 😀

  13. 15 Lavi Mai 31, 2010 la 3:50 pm

    nu nu … pe romaneste e curvustina da nu vroiam sa fiu vulgara :”>
    ps: referitor la copil ..vroiam sa intreb cand vine barza la voi? 😀

  14. 16 crocoditza Mai 31, 2010 la 4:38 pm

    black angel, bun… am inteles, troia inseamna in italiana curva 🙂

    Lavi, deocamdata am plecat 2 in concediu, ne-am intors tot 2 😀
    da’ cand o fi sa fie sa vina barza si vrea Doamne-Doamne, e bine venita si bine primita, are loc de parcare rezervat 🙂


  1. 1 Articol în ziarul Libertatea: “În Asia, 80.000.000 de oameni vorbesc limba română”! | Editura Solif – Dr. Lucian Iosif Cueşdean Trackback pe Mai 28, 2010 la 12:41 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE