Si ne-am vacuit…. pardon, am fost la Vaca Albastra :D

Vineri – munca multa…cat cuprinde… pana aproape de 11 noaptea. Am picat franta de oboseala. Sambata la 7 dimineata eram deja echipata, gata de scandal (a se citi „munca”). Si am muncit ceva si sambata, pana pe la 3. Dupa un cheeseburger, cartofi prajiti si un shake (asta mi-a fost micul dejun, pranzul si putin din cina), am luat-o agale spre munte. Mai exact, la Moeciu de Sus, la pensiunea Blue Cow, unde am si ajuns pe la 6 ceva, obosita, infometata, batuta de vant si de ploaie. Vant… coafura nu rezista, ploaie…. parul meu e vraiste. De cum am pus adidasul in iarba uda, cand am dat sa cobor din masina, o aud pe zuza de mama ca ma striga pe geam de la bucatarie. Pe langa vila, probabil la o tigara, era Vio. Intram in vila, cercetez, curioasa, din priviri, locul. Dragutza, amenajata super, caldurica, se auzea o nu stiu ce melodie, mi-aduc aminte ca era de topaiala. La „butoanele” de la laptop era Alex. Am facut cunostinta si beleam ochii dupa bucatarie, sa ajung la fete, caci da… erau gospodine. In bucatarie le gasesc pe Ada, Simo (cioparteau niste parti de pui morti) si Andra (ciopartea niste castraveti). Le-am pupacit, rugandu-le sa tina cutitele cat mai departe de mine, ca-s cuminte. 🙂

Au mai semnat condica: Alex (alt Alex), Emma, insotita de iubit, si bineinteles, fii-mea, ce s-a lasat asteptata ca o mirandolina ca nimeni nu stia pe unde disparuse.

Am pus putina dragoste si m-am concentrat sa iasa bucatile bune pe gratar (ceea ce s-a si intamplat, ori ne era noua mult prea foame). Ne-a plouat pe langa gratar, ne-am plimbat romantic prin ploaie, am papat, am ras, ne-am zbenguit,  am dansat ratusca, meneaito, macarena, lambada (ce mai, un adevarat maraton…. miscare, nene, nu gluma!), am facut pe dj-ul putin, ne-am cunoscut mai bine pe cat posibil, dupa care am cedat… fizic… adica somnul isi cerea drepturile. Am lasat lumea sa se distreze in continuare pana la epuizare. Somnul a fost atat de dulce si odihnitor. O lumina puternica m-a facut sa deschid ochii… primul impuls… m-am bucurat … era soare afara…. in nici 3 secunde s-a intunecat, ca mai apoi sa se lumineze iarasi si tot asa. Niste jaluzele verticale portocalii. Ma gandeam unde sunt, ca si locatie, desi stiam unde sunt, in bratele ce ma strang cu putere la piept in fiecare dimineata. Galagie. Se trezise lumea. Ma uit la ceas… 9:40. O gustare, bagajul aruncat in masina, o mica escapada la Bran si am tulit-o spre capitala pe traseul Rucar-Campulung-Pitesti-Bucuresti. O buna portiune de drum cam zguduie masina, daaaaaaaaaaaaar… peisajele compenseaza! Am facut poze din mers, am oprit sa facem poze, am vizitat Mausoleul (foarte interesant, chiar era facut un camp de lupta in miniatura, cu soldatei, lumini, efecte sonore, cat sa te transpui, m-a uimit „cosciugul” din sticla in care erau la gramada ramasitele eroilor), am inspirat adanc din toate nuantele de verde ce imi bucurau ochii si sufletul si ma linisteau intr-o secunda. Si nu m-am saturat. De natura…. de tot ce e frumos in natura… nu o sa ma satur niciodata. Am plecat cu ploaia, ne-am intors cu ploaia.

Pun cateva poze ce nu cred ca pot exprima ceea ce sufletul meu simtea cand se „hranea” pe viu cu mirosul lor, cu nuantele lor, cu aerul de acolo, combinate toate cu putina dardaiala. 😀

O sa revin eu sau macar va dau linkul cu pozele de la Vaca Albastra…

54 Responses to “Si ne-am vacuit…. pardon, am fost la Vaca Albastra :D”


  1. 2 Fustangiul Mai 16, 2010 la 10:54 pm

    ce primu’ ma ? Eu am fost primu….acolo cand s-a intamplat… 😆
    missed me ? 😀

  2. 5 Black Angel Mai 16, 2010 la 10:59 pm

    ultima fotografie e faina!! aia cu tunu!!… fustangiule…. ia zi, cate tunuri ai tras?? =))

  3. 6 Fustangiul Mai 16, 2010 la 11:01 pm

    in ultima perioada…nici unul…am fost cuminte :emoticoncarefluiera:

  4. 7 Fustangiul Mai 16, 2010 la 11:02 pm

    ti-am pus si „mascota” vilei, ca sa o vezi 😀

  5. 8 Black Angel Mai 16, 2010 la 11:05 pm

    dute si te-npusca cu tunu’ ala… vrei sa te cred???:P emoticoncarefluiera!?? da ce are ascuns la spate emoticonu ala???? stiu eu! are chibritu si o bucata de fitil !! :emoticonblackangelcareprevedesistietot: 😀

  6. 10 Black Angel Mai 16, 2010 la 11:12 pm

    … aha…. se face ca nu stie!!!!… ..pinochio!!
    mi se pare mie? sau vaca aia … e si mulsa, si cocosata!? nu cumva ai vrut sa faci pe cowboy-u’?????
    stai ca am mai observat eu ceva…

  7. 13 Fustangiul Mai 16, 2010 la 11:20 pm

    am trecut-o la regim de alergatura..prin pat…ca nu se mai poate…tre’ sa dam jos sunca de peste iarna :)))

  8. 15 Hubba Bubba Mai 17, 2010 la 12:20 am

    Ok, unu la mana.. nu e DianaEmma, e Emma, le-ai confundat :)) Te mananc :))
    Si doi…”fii-mea, ce s-a lasat asteptata ca o mirandolina ca nimeni nu stia pe unde disparuse. ” Pai nu te-ai gandit ca Vio poate era la tigara DE DUPA? :)))) :-” :))) Dooh :))

  9. 16 crocoditza Mai 17, 2010 la 8:16 am

    black angel & Fustangiul, ce e aici? bar de negri? ia hai…ca va alerg eu pe voi pana ajungeti supli 😀

    Hubba, gataaaaa, am modificat 😛
    Tigara era de dupa … usa de la intrare… sper, ca altfel jar mananci de la tac-tu 😆

    • 17 Black Angel Mai 17, 2010 la 2:26 pm

      e bar de negri doar pentru fustangiu!! nu vezi ca eu is color!? 😉
      eee pe fustangiu poti sa il fugaresti, el are sanse sa mai slabeasca!!… eu mai suplie de atat nu pot!!! asta e limita!! 😀
      dar e bine… ca fugarindu-ne pe noi… mai slabesti si tu 2 kile! 😉 😉 😛

  10. 18 Viorel Mai 17, 2010 la 9:02 am

    Uii am fumat 1 pachet in 2 zile :-„

  11. 19 Ada Mai 17, 2010 la 10:07 am

    Hmmmmmmm… Moeciu de JOS, nu de sus!
    Mai apoi… mi-a placuuuuuuuuuuuuuut si mai vreau! Iar tu sa stai mai mult, sa ma leshi cu opinia separata si cu fuga de la locul faptei, ca te halesc cu fulgi! 😀

  12. 20 schnitzel Mai 17, 2010 la 1:08 pm

    Cre c-ai scris postu’ asta cu un ochi jumate inchis 😀
    De la dormim cu ursu’/in masina/pe jos/pe sub masa, doar atatia au ramas pana la urma? 🙂

  13. 21 Marmotica Mai 17, 2010 la 1:38 pm

    Ce frumoooos ! Sa va fie de bine distractia 🙂

  14. 22 Hubba Bubba Mai 17, 2010 la 2:53 pm

    O sa ii cer lu’ Vio extrasu’ de cont si dupa aia sa vezi ce ma pupa tati :)) SI-n plus, Vio are Bmw, da? :))) :)) :*:*:*
    Schnitzel, multi am fost, putini am ramas, da’ atata ai retinut tu din cheful nostru? :))

  15. 23 Hubba Bubba Mai 17, 2010 la 4:26 pm

    Mami, mami, da’ tu ma mai iubeeeesti? :))) :*:*:*
    >:D<
    Nici n-ai apucat sa ma dadacesti, numai sa ma-veti prostii :-" :))
    Tati ma iubeste?
    Toata lumea de pe-aici o iubeste pe Hubbis? :))

  16. 25 schnitzel Mai 17, 2010 la 5:13 pm

    @Hubbis: printre altele 😀

  17. 26 Lilly Mai 17, 2010 la 6:12 pm

    frumoase peisaje si frumos ca v-ati distrat!

  18. 27 crocoditza Mai 17, 2010 la 6:14 pm

    Black angel, domne ce oameni rai…. asa grasa ma vedeti? 😀

    Vio, pai e bine asa 🙂

    Mama, e in Moeciu de Sus, crede-ma, din Moeciu de Jos ati facut voi stanga la indicatorul spre Moeciu de Sus

    schnitzel, invidiosule 😆

    Hubba, te iubeste mami! te iubeste toata lumea, da’ esti bezmetica rau… varsta, maica 😆

  19. 28 crocoditza Mai 17, 2010 la 6:16 pm

    Lilly, a fost frumoooooos

  20. 29 Mada Mai 17, 2010 la 6:48 pm

    ce draguuuuut!!
    da’ poze cu fiinte n’aveti? 😛

  21. 30 Joaninha Mai 17, 2010 la 7:02 pm

    @croco : Red Bull anyone ? 😀

  22. 31 schnitzel Mai 17, 2010 la 7:43 pm

    Taci! 😆

  23. 32 Hubba Bubba Mai 17, 2010 la 7:50 pm

    Ce, tu, cum sunt bezmetica, cine ziceee? :))

  24. 33 crocoditza Mai 17, 2010 la 8:33 pm

    Mada, eu nu-s o fiinta? un sufletel? avem, dar n-am eu…. INCA 😛

    Joa, ar fi fost nevoie ca am fost rupta de oboseala

    schnitzel, dar taceam…. tac si acum…. pot sa scriu? 😀

    Hubba, eu zic, dar ai voie…ca inca esti mica 😛

    Mama, ca m-am luat cu Moeciu … nu am facut opinie separata si nu am fugit de la locul faptei, doar ca eram dupa 2 zile full de munca si am zis ca vin sa va vaz macar pentru alea 4-5 ore pana m-am bagat la somn. Am venit in hainele de la munca, nu am facut nici macar un dush dupa ce mi-am terminat treaba ca sa ajung mai repede, am mancat la mc in viteza, am venit cu parul ca o capita de fan, cu o singura pereche de adidasi (aia de munca)… deci n-am facut opinie separata…sa zicem ca am facut un efort sa vin si chiar eram obosita. Nu prea am fost eu la capacitate de functionare maxima, dar na…stii ca la mine e mai greu cu weekendurile acum. Si nu ma manca cu fulgi cu tot…. ca-s cuminte 😀 :emoticondedagalesdingene:

  25. 34 Hubba Bubba Mai 17, 2010 la 8:57 pm

    Asa, asa, Croco, da-ne explicatii. :)) Mie-mi pare rau ca n-am stat mai mult cu mami meu, dar macar am mai invatat ceva meserie de la ea =))

  26. 35 crocoditza Mai 17, 2010 la 8:58 pm

    nu mai da si tu din casa :)))

  27. 36 schnitzel Mai 17, 2010 la 9:36 pm

    taci din dejte 😀

  28. 37 emmafantasy Mai 18, 2010 la 7:19 am

    Mie îmi place părul tău :X :X :X
    Şi mai vreau chefuri ca ăsta! 😀

  29. 38 crocoditza Mai 18, 2010 la 10:37 am

    Emma, bine ai venit, oficial
    Si mie imi place parul meu cand e aranjat, ca in rest e rebel rau :))))))
    mai chefuri mai tari decat asta ca la asta am fost cam praf 😆

  30. 39 pisica turbata Mai 18, 2010 la 11:19 am

    acu stim cine a gugalit „crocoditza e grasa”

    sursele mele spun ca nu „altcineva” a cautat asta :))))

  31. 40 Ada Mai 18, 2010 la 11:43 am

    Deci, e de JOS! Stiu ca am facut stanga spre Moeciu de Sus, dar apana colo mai e! Mai sunt Cheile Gradistei si abia apoi intri in Moeciu de Sus! si nu ma contrazice, ca acolo a fost adunarea gunoierilor in vara si-am condus chiar eu!
    E de JOS!!!

  32. 41 crocoditza Mai 18, 2010 la 11:46 am

    Jos, Sus, Moeciu!!! Eu cand am cautat cazare adresa Moeciu de sus, str. Valea Lunga…. naiba sa o ia…

  33. 42 Hubba Bubba Mai 18, 2010 la 11:46 am

    Daca nu va bateti, nu va cred :)) Zuzelor, si cica io eram aia bezmetica si ametita :-” :))

  34. 43 Black Angel Mai 18, 2010 la 12:50 pm

    oooo
    pai eu nu am zis ca esti grasa!!!.. ci din contra!!!
    am zis ca ai mai slabit…. :emoticonblackangelnevinovat:….
    se vede ca te-a zapacit fustangiul !! :emoticonblackangeldiabolik: 😉 😉 😛

  35. 44 crocoditza Mai 18, 2010 la 1:19 pm

    Hubba, fii cuminte :)))

    black angel, hai hai… incearca sa te scoti 😛

  36. 48 crocoditza Mai 18, 2010 la 1:47 pm

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai… ca eu glumeam, n-ai de ce sa iti ceri scuze 🙂
    n-am niciun stres si n-am avut niciodata nici daca m-am mai ingrasat, nici daca am slabit 😀

  37. 52 Cuvinte Vulgare Mai 18, 2010 la 5:24 pm

    Văd că a fost distracţie mare 🙂

  38. 53 schnitzel Mai 18, 2010 la 10:13 pm

    Moeciu de Mijloc, si gata 😀


  1. 1 Cum fu la Vacutza?! Part 2. « Hubba Bubba's Blog Trackback pe Mai 18, 2010 la 11:26 am

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE