Hai la Google, neamule!

Daca tot m-am mai deztepenit nitel de spate si pot sa rad fara sa mai am dureri, am zis sa bag o portie de ras… cica e sanatate curata! 🙂

Invingatori la puncte, cu 3 cautari, ieri: asterix si dono gunoiereala 😀

iutub=animalefac=secs – eceva=cusecs=sigur=camiaatrasatentia= vineegalacumsaupunctliniepunct? = greumaicacucodulastacuegaluri

cum sa-ti visezi alesul – cu ochii inchisi sau cu ochii deschisi

mama sex fiu.com – multi nebuni prin lumea asta si toti liberi.am zis!

scorpionii sunt parasiti numai daca vor – da? scorpioancele mele dragi, confirmati?

crocoditza e grasa – bai nene, ce oameni rai :))))))

esti ca o floricica -e hai…ca parca asa mai merge 😀

multi barbati nu prea sunt inventivi – adevar graisi!

ingrasa burghinionul? – draga mea/dragul meu, tot ce e bun, ingrasa! daca nu ingrasa, e ilegal sau imoral!

pompilia stats counter blog – asta a fost cautare serioasa! scopul si durata cautarii, te rog! ce treaba ai tu cu fii-mea?

poze pidze – pidze zici? n-avem!

fete de saispe ani cu pizda goala – d-aia racesc fetele astea…. umbla si cu mijlocul gol si cu pasarica goala…. se duce naiba natalitatea in tara asta… n-or mai avea bani nici de chiloti….uoooooooooof, mama ei de criza!!!!

cainii fac secs? – se iubesc si ei…ca na… sunt si ei niste suflete

barbati batuti de femei – vreun exemplar maltratat pe aici? 🙂 macar cand erati la gradinita? 😀

preludiu cu miere – lipicios…. dulce… n-am incercat

cum sa te impaci cu un barbat fecioara – da’ de ce sa te impaci? 😆

26 Responses to “Hai la Google, neamule!”


  1. 2 Black Angel Mai 12, 2010 la 3:34 pm

    „barbati batuti de femei”…. la cap!!!!…. adica zepecit..??
    „cum sa te impaci cu un barbat fecioara – da’ de ce sa te impaci? ”
    mai bine sa nu te inpaci.. cum zici tu 😉 am auzit ca is …periculosi !!!
    in schimb racii is cei mai buni 😉 :emoticonblackangelaremereudreptate;):

  2. 3 Joaninha Mai 12, 2010 la 6:46 pm

    Si daca fac o cautare cu „croco are o veste” , ce-mi iese ? 😛
    @black angel: da, racii sunt cei mai buni ❤

  3. 5 Lilly Mai 12, 2010 la 6:52 pm

    sunt si fecioarele bune nu fiti rai 🙂
    ca sa te impaci cu ele trebuie sa le faci pe plac, altfel……….nu cred ca reusesti!

  4. 8 crocoditza Mai 12, 2010 la 8:20 pm

    Black angel, asta cu batutul la cap… e bonus 😀
    eu stiam despre raci ca-s mai emotivi, de familie, uneori extravaganti, bine.. acum mai depinde si de la persoana la persoana

    Joa, nu-s gravida 😀

    Lilly, femeile fecioara sunt ok, eu cu barbatii fecioara nu ma prea inteleg 🙂

  5. 9 Joaninha Mai 12, 2010 la 9:13 pm

    Deci am taiat una de pe lista …gravida – nu.

    Prietena mea cea mai buna de …fecioara. Sucita mai e! Dar e fata buna 🙂

  6. 10 Hubba Bubba Mai 12, 2010 la 11:01 pm

    scorpionii sunt parasiti numai daca vor-confirmam:))
    crocoditza e grasa – ce oameni :))
    pompilia stats counter blog- cuma dica fu cautare serioasa? sper ca nu s-a repetat; ie-te bai la ei, ce mor de curiozitate si de invidie :))

  7. 11 Aiacu Paru' Mai 13, 2010 la 12:28 pm

    EMOTICON CARE SE TAVALESTE PE JOS DE RAS!!!
    Daca nu te lasa junghiul, nu stiu zau cum supravietuiai portiei de ras, doamne feri, ce uameni dom’le ce oameni nebuni, zau asa!

  8. 12 pisica turbata Mai 13, 2010 la 6:20 pm

    pe principiul „si fecioarele este barbati, da’ nu prea”

  9. 13 Lavi Mai 13, 2010 la 8:08 pm

    Croco, te mariti??? 😕

  10. 14 crocoditza Mai 13, 2010 la 10:32 pm

    Joa, ce-a mai ramas pe lista? 🙂

    Hubba, asa e cand esti vedeta… unii suporta paparazzii, altii gugalitorii 😀

    D-sorico, si astia se mai si inmultesc… a si plouat azi, mi-e si frica, ies ca si ciupercile dupa ploaie

    Pisic, „and the car was…” 😀

    Lavi, intr-o zi cu soare, o sa ma si marit :))) daca vrea careva sa ma ia

  11. 16 crocoditza Mai 13, 2010 la 10:40 pm

    black angel, stiu… pare surprinzator…dar… DA 😆

  12. 17 Joaninha Mai 14, 2010 la 9:10 am

    A mai ramas pe lista … felicitaaaaaaaari, sa fie intr-un ceas bun ! 😀 😀 😀 ( corect ? 🙂 )

  13. 18 Ada Mai 14, 2010 la 2:36 pm

    Asta cu fete de 16 ani cu pasa goala am gasit-o si la mine, dar daca i-ai lamurit tu, no mai pun la episodul viitor, sa nu-i bramburim, zic! 😆
    Si ia pune mana de scrie mai des… iubirea dauneaza grav blogului! 😛

  14. 19 Ada Mai 14, 2010 la 2:37 pm

    n-o … tastatura tampita!!!

  15. 20 Fustangiul Mai 15, 2010 la 5:59 am

    Ce e aici ma ? Cum adica dauneaza ? ALOOOOOOOOOOOOOOO…. 😆 ce inseamna asta? 😆

  16. 21 strumfitacuesarfa Mai 15, 2010 la 12:05 pm

    buna, scuze de offtopic…
    poate te intereseaza:

    http://questioare.com/pentru-voi-bloggerii-mei-dragi/

  17. 23 crocoditza Mai 16, 2010 la 5:52 pm

    Joa, nu inca 😀

    Mama, da…. sa nu-i zapacim si mai rau 😀
    P.S. Iubirea nu dauneaza, nici macar blogului 😀

    Fustangiul, nu avem semnaaaaal, ce ziceai? 😆

    strumfitacuesarfa, bine ai venit, o sa arunc un ochi 🙂

    Cuvinte vulgare, bun venit si tie.. meritul e al gugalitorilor 😀


  1. 1 Doar un bob zabavă: numai azi nu-i mâine! | Blogul lui Nea Costache Trackback pe Mai 18, 2010 la 8:25 am
  2. 2 Succesul in Slovenia al lui Bacio | Blogul lui Nea Costache Trackback pe Mai 22, 2010 la 1:01 pm
  3. 3 Visu’ cu neica Dumitru | Blogul lui Nea Costache Trackback pe Iunie 1, 2010 la 8:02 am

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE