Nesimtirea

Ora 10:11 – Deschid ochisorii, ma uit la ceas …ma intind si imi frec ochisorii… ma uit pe geam… innorat…

 Pe la 11:00, echipata de scandal, sunt gata sa ies in jungla orasului gri, ca o floricica.

Ies din scara blocului… si vad o platforma d-aia de ridicat masini intr-o parcare. Hopa… se ridica masini, da’ ce masini? din parcare?

Si imi vad leutza cu rotile in aer. Ajung si eu la un minut in mijlocul circului. Ca vai, domne, am parcat pe locul unui nene si nenea ala a facut reclamatie. Le explic ca n-am stiut… ca imi cer scuze. Ca nu, ca trebuie sa platesc 200 lei ridicatul sau 550 lei daca o duc la garaj. Culmea ironiei, fix astazi nu mai aveam decat 100 lei in geanta. Le explic domnilor ca le-as fi dat cu drag 200 lei, doar ca nu am la mine, dar ca sunt si eu atenta cu ei. Ma rog, intr-un final, mi-au lasat-o jos, n-au vrut sa ia nimic, ma pregatesc sa plec… cand apare reclamantul, un nene burtos, pe la vreo 45 de ani, cu telefonul infipt la ureche si cu o moaca acra. Ca de ce au lasat masina jos?

Ma duc la el cu privirea de catelus nevinovat si incerc sa-i explic ca n-a fost nimic intentionat, sa ii cer scuze. El, un ghiolban.

Nenea: Ce vreti, d-soara? Aveti vreo treaba cu mine?

Pe un ton ridicat, cu o privire crunta si continua sa vorbeasca la telefon. Nenea, dumneata n-ai gresit niciodata? Nu stii sa fii si tu om? Suna el la dispecerat, sa vada daca aia au voie sa-mi lase masina jos, face reclamatie. Nu-mi venea sa cred ce disperat era. Si pentru ce? Ce facusem? Zici ca-i dadusem in cap. Ca el vrea sa vada chitanta cum ca mi-au dat amenda.

Oamenii de la tractari, s-au speriat si au zis ca gata… sa le platesc 200 de lei, ca asta e nebun, sa nu aiba probleme la serviciu. Ce sa mai fac… hai sa fac rost de 100 lei. Pun mana pe telefon… ca un facut nu imi raspundea mai nimeni, imi bipaia si telefonul ca nu mai avea baterie… nu imi venea sa cred, numai mie mi se putea intampla asa ceva. Dupa ceva chinuri si rugaminti adresate baietilor sa mai lase masina putin, fac rost de suta de lei. Le platesc, imi dau chitanta, le zambesc, le urez o zi buna. Ei au fost niste dragutzi, au vrut sa ma ajute, cu toate ca ghiolbanul le sufla in ceafa si se umfla in pene ca un paun. Ba chiar incepuse cu faze gen „nesimtit”, „te crezi zmeu”, „m-a amenintat ca are grija de mine, esti martor” (eram cu un stimat domn si i-a zis ca nu-i frumos ce face si ca o sa aiba grija de el si dl. paun s-a simtit amenintat). Pe urma am inteles de ce era asa tare in gura si incepuse o asemenea reprezentatie, la care am asistat mirata. Cica ar lucra la politia capitalei, la interventii. Foarte bine. Sa fie sanatos! Doar ca bunul simt si respectul nu vin odata cu functia sau cu banii. Drept dovada! Nu e vorba de bani… ca nici nu ma imbogateam, nici nu saraceam cu 200 lei, daca era om, l-as fi cinstit, i-as fi zambit si sunt convinsa ca ar fi avut si el de castigat, ca nu se stie cu ce l-as fi putut ajuta si eu pe viitor, din respect si bun simt. Dar cand n-ai cu cine, n-ai cu cine!

 

 

41 Răspunsuri to “Nesimtirea”


  1. 1 pisica turbata martie 17, 2010 la 2:12 pm

    si nu dai si tu 5 lei unuia sa-i intepe cauciucurile sau sa-i scape o piatra prin parbriz?
    rau faci!

  2. 2 Mada martie 17, 2010 la 2:19 pm

    bizonii…
    exista si persoane batute in cap pe lumea asta, ce sa-i faci.. 🙂

  3. 3 Paul Gabor martie 17, 2010 la 2:53 pm

    Din ciclul „povestiri matinale”. Nu stiu de ce, dar sunt de acord cu „pisica” de mai sus. Sunt convins ca 5 lei nu se simt daca pleaca din buzunarul tau…

  4. 5 crocoditza martie 17, 2010 la 4:06 pm

    pisic, stii ca eu nu prea fac rau, dar asta ar merita… ma gandesc ca daca incep circul, o tinem asa ca sigur nici el n-o sa se lase mai prejos… si eu mai parchez masina prin zona aia 😀 plus ca n-am chef sa-mi stric feng shui-ul cu toti ghiolbanii si disperatii

    Mada, oh daaaaaa

    Paul, bine ai venit! e asa de usor sa faci rau si nu e vorba de 5 lei sau de 50 de lei… doar ca nu am chef de un joc „psihologic”, am altele pe cap decat sa ma pun la mintea lui

    TheNutz, cea mai! 😀

  5. 6 Ada martie 17, 2010 la 4:39 pm

    Iuhu, azi a fost o zi de vis! Deci abia astept sa ajung acasa sa ma apuc de scris, ‘tu-i auditu’ ma-sii… auditorul un dragut, vaca de consultant, cu ea am ce am! Ah, abia astept sa povestesc… ce rau imi pare ca n-am avut cum sa scriu imediat, sa vorbesc colorat… acuma m-am mai domolit… pffffffff!
    Pup o „infractoare” mica! 😆

  6. 7 crocoditza martie 17, 2010 la 4:48 pm

    infractoarea mica e cuminte … si se gandeste ca seamana cu ma-sa la ziua asta inceputa atat de bine 😀

  7. 8 Marius martie 17, 2010 la 5:39 pm

    Bine macar ca nu esti Infractoarea Mov! 🙂

    Ce nemernic, ce nemernic! Mi-e sila de oameni din astia!

    PS: Nu stiu daca am inteles corect, dar locurile de parcare din fata blocului sunt „ale proprietarului” doar intre orele 18:00 – 08:00. Asa ca, nu stiu daca era chiar indreptatit sa faca scandal la ora aia.

  8. 9 crocoditza martie 17, 2010 la 5:49 pm

    Marius, am aflat si eu pe urma..dar cica anul trecut s-a modificat legea si acum sunt „ale proprietarului” 24 de ore din 24.
    Cam eram infractoarea mov, ca eram intr-un puloveras mov si machiata cu mov 😀

  9. 10 Black Angel martie 17, 2010 la 6:38 pm

    ba frate…… ce sa mai intalneste pe strada!toate natiile de marlani.. si de „morti de foame”..niste disperati!..inca nu am avut de a face cu asa persoane… si sper sa nu ajung acolo!! ca cat is eu de baiat bun si scump…. da il fac de nu mai iese pe strada!!! zau! 🙂 🙂 :)..imi tocesc pantofii in dantura lui 🙂 🙂 :)poa’sa fie el .. cine o fi…. ca una tot ii scap!!.. macar o palma..morala!! 😀 😀 😀 ….
    puteai si tu sa te dai cu ochisorii pe langa el…. … si sigur il indulceai!! 😀 😀 😀 😀

  10. 11 Lilly martie 17, 2010 la 6:52 pm

    dar azi e marti? sau de unde atatea spirite rele adunate gramada?
    ce rai sunt oamenii!

  11. 12 crocoditza martie 17, 2010 la 6:57 pm

    black angel, crezi ca pe mine ma interesa cine era? doar ca n-aveam chef de circ… plus ca domnul ce era cu mine mai avea un pic si ii dadea vreo 2
    si eu am incercat sa fiu dragutza, dar zau daca aveam cu cine… omu’ era ca animalul… o tinea pe-a lui, ca el vrea sa vada chitanta cum ca am platit eu sa-mi lase masina jos.. ca de ce mi-a lasat-o.. ca vai domne, cum am indraznit eu sa parchez fix pe locul lui… eu cred ca era un pic frustrat… si nefutut 😀

    • 13 Black Angel martie 17, 2010 la 7:10 pm

      „”eu cred ca era un pic frustrat… si nefutut :D””
      .. mama.. ai zis-o…. sar putea sa ai dreptate!!!!…nu era ….lucrat!!! 😀 .. sau a facut lucru manual.. su nu ia iesit bine!!!!!:) 🙂

  12. 14 crocoditza martie 17, 2010 la 6:58 pm

    Lilly, azi e marti… da 🙂

    Mada, n-ai voie sa citesti cuvantul ala de incepe cu NE 😀
    Valabil si pentru ceilalti minori 😛

  13. 15 Lilly martie 17, 2010 la 7:06 pm

    no bine, la mine a fost fara incidente deosebite 😉

  14. 17 Fustangiul martie 17, 2010 la 7:26 pm

    taranul e taran si in ziua de Pasti…nu ai ce sa ii ceri 😦

  15. 18 Fustangiul martie 17, 2010 la 7:27 pm

    si nenea de era cu tine de ce nu l-a pus la punct pe marlanul ala ?

  16. 20 Fustangiul martie 17, 2010 la 7:48 pm

    uooofff….pacifista mica ce esti 😀

  17. 21 crocoditza martie 17, 2010 la 7:51 pm

    pai nu merita efortul… si da, sunt pacifista 😛

  18. 22 Fustangiul martie 17, 2010 la 7:56 pm

    invata sa fii cu tupeu si nesimtita cu astia. eu in locul tau ii dadeam clanta si plecam fericit in drumul meu….ai grija pe viitor !

  19. 23 crocoditza martie 17, 2010 la 7:59 pm

    mda… nu prea pt sa fiu asa nesimtita, trebuie sa ma mai antrenez 😀

  20. 24 Fustangiul martie 17, 2010 la 8:00 pm

    daca vrei ….vino ca te invat eu ce si cum…. 😆

  21. 25 crocoditza martie 17, 2010 la 8:03 pm

    lasa… ca ai tu pe cine sa inveti 😀

  22. 26 Lilly martie 17, 2010 la 8:10 pm

    @Fustangiul- trebuie sa fie si pacifisti, ce ar fi daca ne-am bate toti? si pe de alta parte cel mai destept cedeaza primul
    Bravo Croco!

  23. 27 crocoditza martie 17, 2010 la 8:14 pm

    Lilly, desi i-as bate pe cate unii pana m-as plictisi… prefer sa fiu pacifista… mi se pare mai intelept

  24. 28 Mada martie 17, 2010 la 8:19 pm

    =))))))))))))

    Mada,nu citi cuvantul cu NE!

    mdaaa, cum sa nu 😆
    vrei un ceai de fructe cu lamaie? 😀

  25. 30 KingSnake martie 18, 2010 la 10:26 am

    Buna dimineata !

    Croco, in postul asta ai raspunsul la intrebarea din postul urmator. De ce oamenii de valoare reusesc mai mult peste granita ? Pentru ca nu se lovesc peste tot de nimicuri ajunse in posturi de „putere”, pentru au loc sa respire si sa traiasca, in loc sa se sufoce in troaca.

  26. 31 crocoditza martie 18, 2010 la 7:10 pm

    KS, da… urasc urangutanii ce detin un gram de putere si oracaie…

  27. 32 Viorel martie 18, 2010 la 8:27 pm

    Deci Croco ai dormit in oras 😀 asta vroiai sa ne spui 😀

  28. 33 crocoditza martie 18, 2010 la 8:35 pm

    Viorel, dar eu dorm de mult in oras… dorm si la sat, daca e nevoie

  29. 34 Monique martie 18, 2010 la 11:14 pm

    Mda…e plina lumea de retarzi su functii mai mult sau mai putin importante.Dar eu cred in efectul de bumerang si cu siguranta o sa primeasca ceva la schimb pt tot jegul care l-a facut.Asa sa-l ajute Dumnezeu! Am zis! 😀

  30. 35 crocoditza martie 19, 2010 la 8:38 am

    Monique, si eu cred in efectul de bumerang, d-aia nu ma prea agit, ca stiu ca oricum o sa o pateasca… dar mai cred si ca e atat de idiot incat n-o sa isi dea seama de ce o pateste.
    Ma bucur sa te mai „aud”, ti puuuuuup 🙂

  31. 36 Fustangiul martie 19, 2010 la 9:55 am

    pe mine nu ma pupa nimeni ? 😀

  32. 37 crocoditza martie 19, 2010 la 9:59 am

    Fustangiul, mai zbiara si tu pe ici, pe colo, s-o gasi cineva sa te pupe si pe tine 😛

  33. 38 Hubba Bubba martie 19, 2010 la 11:43 am

    Ah, deci ai avut o zi de poveste :-<

  34. 39 crocoditza martie 19, 2010 la 2:23 pm

    Hubba, cea mai zi a fost… dar mi-am intrat repede in feng shui


  1. 1 Asa-mi trebuie, daca sunt toanta!!! « Toantele nu merg in rai Trackback pe martie 18, 2010 la 1:36 pm

Lasă un comentariu




ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

martie 2010
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE