De ce?

De ce geniile sunt apreciate de altii de peste granita…

De ce ideile ingenioase sunt, de cele mai multe ori, materializate peste granita …

De ce multe valori sunt cunoscute peste granita, dar noi, romanii, nici n-am auzit de ele…

Si asta in conditiile in care geniile + ideile + valorile = de origine romana.

De ce nu stim sa apreciem ce avem? Sa pastram? Sa conservam? Sa profitam ca-s la noi in batatura?

Un semnal de alarma a fost tras. Ma alatur si eu celor ce vor sa atraga atentia pana cand poate… cineva… s-o sesiza.. macar de rusine, macar de gura lumii, daca spiritul civic si responsabilitatea functiilor ii lasa reci.

10 Responses to “De ce?”


  1. 1 neacostache Martie 18, 2010 la 9:17 am

    Multumesc pentru implicarea ta in aceasta campanie de sensibilizare a autoritatilor locale si centrale, in vederea reconditionarii urgente si a conservarii ansamblului monumental al lui Brancusi din Targu-Jiu! O zi frumoasa!

  2. 2 crocoditza Martie 18, 2010 la 9:58 am

    Nea Costache, macar atat pot sa fac! O zi senina sa avem!

  3. 3 Fustangiul Martie 18, 2010 la 10:19 am

    pacat…insa atat ne duce capul. Bine ca bagam miliarde de euro in terenuri de golf si parcuri de distractii, incercand sa fim ( ca de obicei ) „xeroxul” europei, poate avem si noi un succes cumva…

  4. 4 Joaninha Martie 18, 2010 la 11:09 am

    Uof, cate raspunsuri ar fi!

  5. 5 crocoditza Martie 18, 2010 la 6:58 pm

    Fustangiul, suntem buni de copiat numai prostiile

    Joa, da… prea multe, din pacate

  6. 6 Mada Martie 18, 2010 la 7:26 pm

    in Romania geniile sunt ignorate, nebagate in seama, nu ii sponsorizeaza nimeni. cand ajung in strainatate, romanul zice ” aha!e de-al nostru!”
    eu, daca as pe la conducere, sau asa ceva, mi-ar fi si rusine sa afirm asa ceva, mi-ar fi rusine de ignoranta cu care l-am tratat.

  7. 7 Lilly Martie 18, 2010 la 8:10 pm

    asa suntem noi romanii stim sa ne plangem soarta dar nu facem nimic sa ne promovam si sa ne fie mai bine 😦

  8. 8 crocoditza Martie 18, 2010 la 8:54 pm

    Mada, ti-am zis ca vorbesti ca un om mare cateodata :*

    Lilly, trist, dar adevarat

  9. 9 Hubba Bubba Martie 19, 2010 la 11:45 am

    Pfiu, eu nici nu am apucat sa le vad… si, daca lucrurile merg tot asa, nepotii mele nu stiu daca vor mai avea ce vedea…

  10. 10 crocoditza Martie 19, 2010 la 2:25 pm

    Hubba, poate mergi si le vezi, eu am fost cu scoala acum multi ani…. eram mica, nu prea imi aduc aminte mare lucru, noroc ca am poze 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE