Am un sarpe in pat

Acum 2 zile:
– Iubire, ne luam si noi un animalutz?
– Ce anume, iubire?
– Un catel …. (dat gales din gene)
– Iubire, stii ca iubesc cainii dar nu o sa avem timp de el, munca multa, pe drumuri, o sa il neglijam si mai rau il chinuim…
– Un matz?
– Aceeasi poveste ca si cu cainele…
– Un dihor?
– Nu, iubire.
(…)
Azi dimineata:
– Iubire, ne luam sarpe?
– Sarpe?!?!?!?!!?!? Nu, sarpe!!!!! Nu vreau serpi in casa! Cum sa stau cu serpi in casa? Te rog eu frumos, termina cu prostiile
– Pai m-am documentat eu si mananca o data la saptamana, putem sa plecam linistiti in concediu, sta cuminte in terariu, mananca soricei congelati…
– Soareci? Congelati? NU NU NU NU NU
– Ma iubesti?
– Te iubesc mult de tot, dar tot nu iti iei sarpe, daca vrei sa mai intru in casa… mi-e frica si scarba de ei, mai ales de cum inghit sobolanii
(un bot de 100 km suparat nevoie mare)
18:00
– Vrei sa-ti arat niste poze cu niste serpi frumosi foc?
– Hai bine…. da’ nu vreau serpi!
– Uiteeeeeeeeeeeee ce dragutz e !!!
– Ce scarbos e!!!!!
– Ia uite si asta ce frumusete
– iubire, e un sarpe! Si e scarbos… vrei tu neaparat sarpe?
– Da…
– Bine, cel mai mic posibil, cel mai cuminte posibil ca daca ma musca vreodata o sa il arunc de la etajul 3 sa vedem daca stie sa zboare sau macar daca aterizeaza in picioare ca pisica
19:30 – plec la o intalnire de afaceri
22:30 – ajung acasa
22:40 – ajunge si baiatul meu acasa… cu un sarpe in palma…..
22:41 – simt ca ma ia inima, dar ii vad expresia fetzei …. cum era numai un zambet… si ma gandesc ca pentru el as putea face un efort sa traiesc cu un sarpe in casa… sarpe care, de fapt, e o ea… o ssssserpisoara ce se numeste ROZI 😆
Nu pot sa va spun cat de frica mi-a fost de chestia mica albicioasa cu ochii bulbucati ce tot scotea limba la mine…. si sila… cu greu am atins-o… si mai greu a fost sa ma convinga sa o iau in palma… dar am trecut si de pragul asta, asa ca acum ca e la noi in ograda, n-am ce sa-i fac… o sa o iubesc, desi mi se parea foarte urata si scarboasa, parca incep sa ma obisnuiesc cu ea…. bine, intai sa ma obisnuiesc cu gandul ca doar ce a trecut un sarpe prin pat, ca am un sarpe intr-o cutie de pantofi in bucatarie pe calorifer (pana mergem maine sa ii cumparam un terariu)… si bonus… am si soareci morti si congelati in congelator… o zi plina de evenimente!
Poze cu vedeta! Daca vreti si voi poze cu ROZI, 10 lei 😆

32 Responses to “Am un sarpe in pat”


  1. 1 pifuneata Octombrie 28, 2010 la 10:25 pm

    Ei… e draguta ROZI si e si vedeta:) sa va traiasca*::*:*:*

  2. 2 crocoditza Octombrie 28, 2010 la 10:27 pm

    pifuneata, cea mai vedeta :)) sa traiasca si sa nu se mareasca prea rau 😆

  3. 3 Black Angel Octombrie 28, 2010 la 10:28 pm

    daca se mareste prea mult…. nu e problema, iti faci poseta din ea =)) sau manusi 😉

  4. 4 pifuneata Octombrie 28, 2010 la 10:29 pm

    :)) pai daca papa soareci..e posibil sa creasca:))

  5. 5 pifuneata Octombrie 28, 2010 la 10:29 pm

    Black Angel are dreptate..vede partea plina a paharului:))

  6. 6 crocoditza Octombrie 28, 2010 la 10:31 pm

    black angel, poseta, manusi… di tati 😆 ca si-asa o sa tot naparleasca

    pifuneata, e un corn snake, cica raman mai micuti, la max. 1,80 m, nu d-ala foarte gros, ramane asa mai subtirica, sa faca bine sa tina la silueta si sa nu se faca vreun balaur 😆

  7. 8 schnitzel Octombrie 29, 2010 la 12:05 am

    Cah! Totusi, altceva n-ati gasit? Eu vreau broaste testoase, da’ acum cand caut eu nu se mai gasesc pe nicaieri 😆
    LMA! 😀

  8. 9 Un Fustangiu Octombrie 29, 2010 la 12:13 am

    Ce broscute cauti Schintzel ? Cele de Florida ? Sau de care, ca iti dau eu .
    Referitor la sarpe, mie imi plac serpii asa ca …..mi-am luat sarpe 😀

  9. 13 Hubbis Octombrie 29, 2010 la 9:07 am

    Am vazut pozici pe feisbuci si nu mi venea sa mi cred ochilor :)))

  10. 14 Lilly Octombrie 29, 2010 la 12:18 pm

    nici mie nu-mi plac serpii,mi frica si scarba de ei
    esti curajoasa sa traiesti cu un sarpe in casa, si sa-l si atingi 🙂

  11. 15 crocoditza Octombrie 29, 2010 la 4:38 pm

    Hubba, de-abia azi mi-a venit si mie sa cred 😆

    Lilly, te inteleg perfect, am avut un soc cand am vazut sarpele si-i o chestie mica, subtire cat un pix…timida…cumintica…da’ mi-era o frica si o scarba… acu’ m-am invatat 🙂

  12. 16 Mada Octombrie 29, 2010 la 4:47 pm

    oh, doamne, nu imi vine sa cred! si eu am vrut un sarpe, dar niciodata nu am reusit sa fiu atat de convingatoare! 😆
    sa va traiasca!:))))

  13. 17 crocoditza Octombrie 29, 2010 la 4:49 pm

    Mada, multumim :)) ca are ceva de trait… intre 15-25 ani 😆

  14. 18 Mada Octombrie 29, 2010 la 6:40 pm

    cu cat mai mult, cu atat mai bine:)

  15. 19 dorin Octombrie 29, 2010 la 11:39 pm

    Un papagal nu era mai ok?

  16. 20 crocoditza Octombrie 30, 2010 la 9:19 am

    dorin, era mai ok….doar ca papagalii necesita muuuulta atentie, sa vorbesti cu ei, sa ii bagi in seama si cum noi suntem mai tot timpul plecati de acasa,nu vroiam sa moara de singuratate 🙂

  17. 22 Marmotica Octombrie 31, 2010 la 10:12 pm

    Buei daca papa soareci mi-l trimiti si mie o saptamana ? AM ceva probleme prin pod, si-au facut aparitia niste soricei 😀 In alta ordine de idei nu cred ca as putea sa am un sarpe pe post de animal de companie. Asa ca , bafta suri!

  18. 23 crocoditza Noiembrie 1, 2010 la 2:52 pm

    Suri, soriceii sunt morti, roz, fara par si congelati, deci… prinde-i tu, fa-le freza, baga-i la congelator si aduc pe asta mica sa-i pape 😆 nici eu nu credeam ca pot avea un sarpe pe post de animal de companie, dar na… viata e plina de surprize 🙂

  19. 24 Mihi Noiembrie 2, 2010 la 2:18 pm

    pfffffff sarpe? ce poate sa fie dragut la un sarpe :-S
    nu inteleg oamenii care-si iau ca si animal UN SARPE :-S

  20. 25 Ada Noiembrie 2, 2010 la 11:45 pm

    Maica… nebunisi de tot, se vede ca n-am avut timp sa ma ocup de voi in ultimul timp. Una si-a luat lumea-n cap si s-a maritat, tu ti-ai luat sarpe, Marmota adoarme la filme (e de-a mea clar)… of, of, mama denaturata ce sunt! 😛

  21. 26 Hubba Bubba Noiembrie 4, 2010 la 3:39 pm

    Cine s-a maritaaaaat? :)) Ne-am marit familia? :))

  22. 27 Marmotica Noiembrie 4, 2010 la 4:40 pm

    @Ada, 😆 ai fost tare!
    @Hubba , pai Buratina s-a maritat 😀

  23. 28 Joaninha Noiembrie 4, 2010 la 6:01 pm

    Aoleo … sarpele ca sarpele ( desi asta al vostru arata ca un limbric roz 😆 ), da´io nu as pune mana pe soarecii aia sa-i dau sa manance nici moarta ! Brrrr ! 😆

  24. 29 KingSnake Noiembrie 4, 2010 la 6:07 pm

    Asta e mai mult o rama, inca … Poate cand s-o face mare sa fie mai frumoasa. Dar uite aici sarpe frumos :

    http://www.itsnature.org/ground/reptiles-land/mexican-milk-snake/

    😈

  25. 30 KingSnake Noiembrie 4, 2010 la 6:11 pm

    corn snake, zici ? o sa se faca frumoasa cand o sa fie mare, daca e cum zice gugal.

  26. 31 Vasile Constantin Noiembrie 16, 2010 la 5:23 pm

    Sa nu apari pe la stiri”Unei bloggerite renumite din România i-a intrat un sarpe pe gura in somn” :)) sau cine stie o sa fi noua Carmen Plesa:)))


  1. 1 inutilități « just another teen. Trackback pe Noiembrie 1, 2010 la 9:34 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE