Pentru ca…

… am muncit prea mult

… am de recuperat ceva ore de somn (vineri noaptea am dormit o juma’ de ora, azi sunt treaza de la 5:30)

… azi a fost soare

… m-am trezit la caldurica, imbratisata si iubita

… vine iarna

… vreau la cursuri de dans

… azi e duminica

… am mancat in ultima perioada numai tampenii (gen mezeluri, prajeli, mancare grasa etc.), asta cand am apucat sa mananc

… nu am timp sa fac tot ce vreau, dar asta la mine e o vesnica „problema”

… sunt workaholica, pentru ca … da…. consider ca eu fac cel mai bine un lucru si vreau sa le fac pe toate numai eu

… nu o sa mai fiu asa „supra-solicitata”, pentru ca… o sa gasesc o solutie

… vreau sa fiu langa tine cand adorm si vreau sa ma trezesc in bratele tale

… totul e atat de bine cand sunt cu tine, e mai bine decat in cel mai frumos vis si vreau sa tina o viata, doua, trei, pentru ca nu ma satur de tine

… te iubesc!

… simteam nevoia sa scriu

Astea sunt doar cateva raspunsuri… intrebarile sau situatiile le puteti intui… sau nu… pentru ca… sunt ale mele 😛

8 Responses to “Pentru ca…”


  1. 1 pifuneata Octombrie 24, 2010 la 9:37 pm

    Cat ma bucur pentru tine crocoditzo:*:**:*: Sa fii iubita o mie de vieti:)

  2. 2 crocoditza Octombrie 25, 2010 la 8:24 am

    pifuneata, saru’mana 🙂

  3. 3 Lilly Octombrie 26, 2010 la 5:35 pm

    banuiam ca esti workaholica 🙂
    …pentru ca mi drag sa te vad ca pui atata pasiune si ca esti inconjurata de dragoste :)….

  4. 4 crocoditza Octombrie 27, 2010 la 9:58 am

    Lilly, fara pasiune si dragoste nu cred ca ar iesi lucrurile 🙂

  5. 5 Lilly Octombrie 27, 2010 la 5:42 pm

    sunt sigura ca asta-i reteta succesului 🙂

  6. 6 Hubba Bubba Octombrie 29, 2010 la 6:08 pm

    „pentru ca … da…. consider ca eu fac cel mai bine un lucru si vreau sa le fac pe toate numai eu” -hahah, stiam eu ca seman cu cineva, uite c-am aflat ca-cu mama :)) Mai bine spal eu vasele decat sa le spele altcineva si sa nu-mi convina, mai bine fac eu proiectul decat sa am o aranjare in pagina ca dracu’, mai bine aranjez eu aia si aia si aia, pentru ca da, eu le fac cele mai bine :))
    Ah, tu mami, acuma… ce sa-nteleg? Ca am un fratior? In prezenta acelui serpisor? Pompi si Rozi… Rozi si Hubbis… hai ca nu-i asa rau :))

  7. 7 crocoditza Octombrie 29, 2010 la 6:42 pm

    ai o surioara :))) ca e o ea 😛 e o serpisoara

  8. 8 Hubba Bubba Octombrie 30, 2010 la 11:33 am

    Logic, ca doar o cheama Rozi. Sccuze, eram probabil cu capu’ in nori. Cand esti sora cu o serpisoara nu ai cum sa fii cu picioarele pe pamant :))


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE