Pai cum sa nu, pai sigur ca da

E 1 octombrie. E vineri. E frig afara si atat de evident ca… sunt racita 😆

Partea frumoasa, am stat acasica, am lenevit in patutz un pic, desi as fi putut sa ma lipsesc de leneveala asta si as fi preferat sa muncesc decat sa beau Fervex si sa imi suflu nasucul. Partea dragutza, daca tot am stat acasica, am calcat, am schimbat hainele de vara din sifonier cu cele de iarna.

Am fost pe la circuri. Primul, circul Orlando. E nea Orlando un talentat, mi-a dat emotii de cateva ori cat a fost prin aer sau pe cilindrii aia, mai ales ca nu avea nicio centura d-aia de siguranta. Am vrut sa-mi fac poza cu sarpele dupa gat si cu maimutica, dar na… m-au intimdat copiii… ca erau numai copii si eu lipseam de acolo, i-am lasat pe ei 🙂

A urmat circul Bellucci, pe vremea cand era in parcarea de la Billa Titan. Lume multa, nebunie. Prima jumatate de ora am zis ca ii bat de 100 lei pana ma satur ca ne tot puneau sa repetam dupa un pirat „ha ha”, „ho ho”, „he he”, hu hu”, de ma luasera nervii, bine… copiii erau incantati. Pe urma a meritat fiecare banut: rechini, pinguini dragutz ce puteai sa mangai, hipopotamul vesnic infometat, crocodili (poate si crocoditze, ca nu i-am cautat 😀 ), foca…daaaaa, foca… a fost geniala cum batea ea din aripioare si dansa tango si o giugiulea pe tantica aia, serpi de toate natiile, o anaconda gigant si furioasa de de-abia o tineau 3 barbati cat se zvarcolea cand a dat turul salii, piranha si piratii, niste talente. A fost un deliciu, interactiv, cusut cu fir de poveste. Am plecat de acolo un larg zambet pe bot, mai ceva ca aia mici.

Vreau sa imi treaca mai repede raceala asta, ca ma tine din treaba cu ametelile ei. In rest, toate bune si frumoase. Munca multa, da’ nu ma plang!

Aaaaa… si am reusit sa lecturez blogurile, dupa o indelunga chinuiala de  citit asa pe sarite sau la sfarsit de saptamana. Sunt la curent cu tot, asa ca… sunt cu ochii pe voi, stiu tot 😆

Traiasca si Facebook-ul ca e mai tare decat toti paparazii, Can-Can-ul sau mai stiu eu ce barfitoare de serviciu de stau pe banca, aflu si eu ce se ai intampla cu prietenii, pe unde merg, cu cine mai sunt, ce mai fac, cand mai vin in tara, cand e ziua lor 😆

9 Responses to “Pai cum sa nu, pai sigur ca da”


  1. 1 Lilly Octombrie 1, 2010 la 7:53 pm

    ai vazut partae plina a paharului si asat e de bine 🙂

  2. 2 Black Angel Octombrie 1, 2010 la 9:10 pm

    norocoas-o :)) inca nu am fost la circ….

  3. 3 pifuneata Octombrie 3, 2010 la 11:16 am

    Vreau si eu la circ:(( trebuia sa merg si eu, dar nu am avut cu cine…

  4. 4 pifuneata Octombrie 3, 2010 la 11:16 am

    Apropo..mi-ar placea sa ne vb pe Facebook…

  5. 5 crocoditza Octombrie 3, 2010 la 10:10 pm

    Lilly, eu vad cam intotdeauna partea plina a paharului 😀

    blavck angel, nu pot sa cred, ia-ti bilet, haida… adica aia vin din Italia tocmai aici ca sa-i vedem si tu nu mergi acolo la ei? 😛

    pifuneata, ai grija ce-ti doresti ca se poate indeplini 😆

  6. 6 Joaninha Octombrie 4, 2010 la 4:21 pm

    Deci daca te duci in aglomeratie ( aka circ ), iei raceala! S-a notat. De-aia nu-mi place mie la circ. 😆

  7. 7 joker Octombrie 19, 2010 la 1:38 pm

    crocodita?
    de apa dulce sau sarata?
    carnivora sau sufletivora?:))

  8. 8 Lost Octombrie 22, 2010 la 10:36 am

    si lumea’mi spune mie ca’s nebun =))

  9. 9 crocoditza Octombrie 24, 2010 la 4:03 pm

    Joa, e soaaaaare 😀

    Bun venit, noilor cititori ce au aterizat pe aici 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE