Scrisori deschise

Dragul meu blog,

Te-am cam neglijat.. stiu ca o sa ma ierti.. incerc sa ma impart intre munca, munca, munca, proiecte noi ce presupun tot munca, iubire si odihna (mai putina ce-i drept), dar stiu eu ca o sa merite.

Mi-ai fost alaturi cand tipam de fericire, cand plangeam de durere sufleteasca sau fizica, cand mi se inchideau ochii, cand vroiam un loc numai al meu in care sa fac tot ce imi trece prin cap, o sa imi fii si acum alaturi. Stii atatea despre mine. Chiar intr-o zi cautam data cand am scris un articol pentru a repera in timp anumite evenimente, ca tu ai capsorul mai limpede decat mine 😆

Si ma oftic… rau… ca nu mai am timp sa fac tot ceea ce vreau, de vreo luna zic ca merg la sala, de vreo luna zic ca bag o clubareala ca mi-e pofta sa ma dezmat nitel, nu mai am timp sa ies cu prietenii, dar ma revansez eu 😀

Te pupa ma-ta! (adica eu, Croco, ca doar datorita mie ai luat nastere, dragul meu blog)

Dragul meu iubit,

Vreau sa te simti cel mai iubit si sa reusesc sa iti arat macar o farama din tot ceea ce ma faci sa simt! Si cat de norocoasa ma simt ca te am! Iti multumesc ca ma suporti asa agitata si bezmetica si ca esti langa mine!

Mai stii ca ieri sau alaltaieri ti-am zis „hai ca o sa ne linistim si o sa lenevim si o sa facem tot ce am amanat”.. si mi-ai zis usor resemnat si zambitor „am mai auzit eu asta, tu daca n-ai ceva de facut sau de munca, iti faci” 😆 Te iubesc!

Pentru detalii, vorbim acasa 😆

11 Responses to “Scrisori deschise”


  1. 1 Lilly Septembrie 15, 2010 la 5:05 pm

    prima!
    1. un zambet larg pentru articol, imi place ca-ti ceri iertare blogului
    2. imi place ca nu neglizezi iubitul 🙂 chiar daca uneori asta simte stiu eu ac te revansezi
    3. sunt un pic geloasa, noua nu ne ceri iertare? 🙂

  2. 2 crocoditza Septembrie 15, 2010 la 7:26 pm

    Lilly, voi sunteti cumva inclusi in blog, sunteti de-ai casei, mai bine zis de-ai blogului 😆
    si nu-i asa ca nu va suparati pe mine? :emoticondedagalesdingenesisperasanusesuperenimenipemine: 😛

  3. 3 Lilly Septembrie 15, 2010 la 7:37 pm

    putem rezista ohisorilor tai?
    nu ne suparam daca scri atunci cand ai timp 🙂

  4. 4 Hubba Bubba Septembrie 15, 2010 la 9:01 pm

    Da’ simpatica esti, ptiu, ptiu :))

  5. 6 utsy Septembrie 17, 2010 la 8:53 pm

    aaa…ce poveste de dragoste cu blogul asta! minunat.
    super trandy-fancy super scrisoarea pentru super iubitul.
    supermaxima faza!

  6. 7 crocoditza Septembrie 17, 2010 la 9:15 pm

    utsy, un super bun venit iti urez 🙂

  7. 8 dorin Septembrie 30, 2010 la 12:47 am

    O scrisoare deschisa de cerut iertare pentru neglijare ar trebui sa bag si eu, dar cine are bebe mic va intelege mai usor. Si cand vei avea si tu, vei intelege, de asemenea. Ba poate intelegi si acum. Bine te-am / v-am regasit, n-am mai citit, cred, de o luna si n-am mai comentat de cel putin doua. Toate cele bune si… fiti fericiti!

  8. 9 crocoditza Octombrie 1, 2010 la 10:57 am

    dorin, bine am revenit cu totii! ca si eu am avut o gramada treaba si inca mai am, sper ca bebe e cumintel, daca nu, are timp sa fie cumintel dupa ce implineste 70 de ani, pana atunci sanatos sa fie 🙂
    Sanatate multa si rabdare de fier si tie si sotiei!

  9. 10 dorin Octombrie 1, 2010 la 9:46 pm

    Sanatate si rabdare si fiica-mii, ca si ea are grija de ala micu’. S-o vezi cand vine de la scoala, parca nu l-a vazut de un secol. Bafta multa si spor la toate!

  10. 11 crocoditza Octombrie 3, 2010 la 10:12 pm

    dorin, aveti o fiica de nota 1000 in cazul asta!
    spor si sanatate sa avem! hai bine, si un pic de bafta 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE