Ei bine, da, m-am convins …

…postasul suna intotdeauna de 3 ori … de preferat sa nu sune ca la mine azi, pe la vreo 7:30 dimineata!!!

N-ati vrea sa stiti ce melodie are soneria, cat e de tare, si face si de 2 ori acelasi sunet tipator, deci 3 x 2 sunete tipatoare = 6 sunete tipatoare unul dupa altul ce m-au obligat sa ma ridic din pat si sa deschid usa… era postasul, zambaret si fara somn, avea o recomandata… da, multumesc, dar pot sa ma lipsesc de asemenea treziri…bine, as putea face un compromis, daca imi aduce vreo veste cum ca am castigat vreun milion de euro 😀

Eu credeam ca e poveste faza cu „postasul suna intotdeauna de 3 ori” …

7 Responses to “Ei bine, da, m-am convins …”


  1. 1 mazgalica Septembrie 7, 2010 la 8:54 pm

    Mai bine-i de mine că stau la etajul patru şi poştaşul nu se mai oboseşte să-mi aducă recomandatele.

  2. 2 Lilly Septembrie 7, 2010 la 9:53 pm

    data viitoare o sa sti dupa sunetul soneriei cine-i la usa 🙂

  3. 3 crocoditza Septembrie 8, 2010 la 8:51 am

    mazgalica, bine si venit! avantajele si dezavantajele etajelor de la inaltime 🙂

    Lilly, din prima! pot sa fac si pariuri ca e postasul 😆

  4. 4 Black Angel Septembrie 8, 2010 la 9:16 am

    eu am un sistem mai nou ,si mai personalizat pentru sonerii.
    In loc de butonul soneriei am facut un buton de burete, cu un ac in mijloc… iar cand cineva suna…. il auzi cum tipa, asa stii si cine e(dupa voce) =))

  5. 6 Joaninha Septembrie 9, 2010 la 6:14 pm

    Pai poate era o recomandata sa te duci sa ridici balotul in care e milionul de euro ?

  6. 7 crocoditza Septembrie 15, 2010 la 10:14 am

    Joa, Doamne ajuta.. ma trezesc si de la 4, ce zic eu ca ma trezesc, nu mai dorm deloc 😆


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE