Mdaa – partea a 3-a

I-am dovedit! I-am dovedit! 😆

Si da, ceva s-a intamplat de n-am mai raspuns pe blog… n-am mai avut laptop-ul la mine sau daca l-am avut n-am avut net sau daca aveam net, mi s-a ars acumulatorul si nu am mai avut baterie pana n-a venit incarcatorul cel nou si cel comandat on-line 😆

Buuuun, cu mesterii a fost cam asa: le-am trimis sms-urile in care le-am explicat asa mai printre randuri ca nu au cum sa nu mai dea ochii cu mine, decat poate sa plece din tara … si e nasol daca dau eu de ei si nu vin ei singurei si ghiciti ce… luni la ora 8:20 dimineata imi suna telefonul, unul dintre mesteri. Ca vin la mine sa imi puna oglina si aplica de deasupra oglinzii (ca in opinia lor doar atat mai trebuia facut), zic bine… mergeti, e cineva acasa, eu ajung cam intr-o ora, dar nu plecati pana n-ajung eu ca vreau sa vorbesc ceva cu voi, daca terminati mai repede, faceti bine si asteptati-ma ca si eu v-am asteptat ieri toata ziua.

Buuuun. Mesterii mei terminasera. Erau cumintei si ma asteptau, se spalasera pe manute, se scuturasera, doar sa iasa pe usa sa plece. Intru in baie, ei dupa mine. Ma duc spre cada.

Eu: Va place cum se vede aici?

Ei: Pai n-aveam cum sa facem altfel

Eu: Nu, zau??!?! Asa sa faci la tine acasa, racaiti tot, refaceti tot.

Ei: Ce vorbiti, d-soara? Terminati cu prostiile… (si dau sa plece)

Eu: Aveti 3 variante..ori scoateti toti banii pe care vi i-am dat si iesiti pe usa aia ACUM, ori refaceti tot, ori va las fara obiectul muncii, va rup mainile.

Ei: Ce? Ne amenintati?

Eu: Nu, baietica, iti promit.

Ei: Plecam.

Eu: Sa va vad pe unde iesiti! (se incuiase usa de la intrare, cheia era in siguranta si plus ca pe hol se mai adunasera vreo 3 persoane d-ale mele)

(….)

Eu: Vedeti baghetele astea de sus?

Ei: Da

Eu: De ce v-am luat silicon? Sa puneti doar din loc in loc? 5 cm de silicon, 15 lipsa?

Ei: Pai…

Eu: V-ar sta si voua bine cu un dinte da, unul lipsa?

(…)

Eu: V-am mai dat 50 lei ca ati ca se cojeste tavanul si ca trebuie racait si dat glet, apoi lavabila

Ei: Da

Eu: Ati racait si pe urma gletuit?

Ei: Da

Eu: Ete surpriza, ati dat peste, nu se vede gletul (plus ca se si umflase intr-un colt, semn ca dadusera peste). Cojiti tot pana la placa, gletuiti si dati cu lavabila.

(…)

Drept urmare, s-au pus pe racait, refacut, in 4 ore era totul boboc. Zic: Ete ca se poate, daca nu ati fi frecat-o la rece in fiecare zi cate 4 ore si faceati asa de la inceput nu mai eram in situatia asta.Pe langa faptul ca le-am explicat ca nu e vorba de bani, ca am pierdut mult mai mult la viata mea si ca e vorba de nesimtirea de care au dat dovada si ca eu nesimtitii nu ii las pe datorie, cu atat mai putin sa-i platesc.

Ramasese de dat cu lavabila tavanul, ca il gletuisera si ca ramane pentru marti. Cand sa iasa pe usa, le-am zis „Sa nu va puna sfantul sa va treaca macar prin cap ideea sa nu veniti si sa ma pun cu telefoanele pe voi, ca jar mancati”. Ieri la 8 cine suna la usa? 😆 Totul e gata, am aranjat si mobilierul de baie pe pozitii, ar trebui din ora in ora sa ajunga si ai mei acasa, sper sa le placa surpriza!

15 Responses to “Mdaa – partea a 3-a”


  1. 1 pifuneata August 5, 2010 la 9:04 am

    Bravo Croco asa te vreau! Ce fata desteapta:) Pai cum sa-si bata ei joc de o fata atat de scumpica, nu? Mai ales ca le-ai si dat banii inainte. Ma bucur ca totul a iesit frumos..O sa le placa parintilor tai, sunt convinsa!

  2. 2 crocoditza August 5, 2010 la 10:21 am

    pifuneata, am si eu rabdare cu carul, dar totusi… prostita pe fata si pe banii mei, mai rar mi se intampla. Siiiiiiii… le place alor mei 😀

  3. 3 pifuneata August 5, 2010 la 10:38 am

    Deci a meritat efortul:) Bravo, ma bucur pt tine!

  4. 4 Shadow August 5, 2010 la 12:45 pm

    esti dementa.nu stiam de ce imi placi asa de mult.

  5. 5 Joaninha August 5, 2010 la 1:53 pm

    Ba eu cred ca a fost altfel. Le-ai zis : domnilor, eu am blog si povestesc acolo ce fac, asa ca fiti buni si nu ma faceti de doua parale, ca nu pot scrie acolo ca am luat teapa ! 😆 😛

  6. 6 Lilly August 5, 2010 la 7:05 pm

    ce bine ca stiu la cine sa apelez in caz de necaz 😉
    ai fost minunata! faina treaba! 🙂

  7. 7 crocoditza August 5, 2010 la 8:03 pm

    pifuneata, a meritat 😀 le-am lasat si camara plina cu tot ce trebuie, mancare gatita… ca sa citez o filosoafa la 18 ani… „cine nu si-ar dori un copil ca tine? sau cu tine” 😆

    Shadow, eram mai mult nervoasa 😆 si clar i-as fi batut cu mana mea daca indrazneau sa comenteze mai mult

    Joa, las’ ca mi-am luat eu si tepe, aia cu site-ul a fost cea mai tare, norocul aluia ca nu a mai dat ochii cu mine si ca m-am gandit la copilul mic pe care il avea, ca altfel intram peste el in casa…o merita!

    Lilly, pai ori eu pe ei, ori ei pe mine 😆

  8. 8 Marius August 5, 2010 la 8:20 pm

    Cum s-ar zice, „Esti tare, baby!” 🙂

  9. 9 LiaLia August 5, 2010 la 8:45 pm

    Gagico, ești de-a mea 😀 Păi, să nu le BIIIP muma-n cur de ordinari? Ar trebui să facem un srl noi două, rezolvăm probleme de … comunicare :)) Eu am avut de curând o problemă la cablu și a apărut un nene în 20 de minute, de era să leșin de emoție. Și m-a întrebat așa, ușor speriat, dacă am făcut scandal la rds. DAAA!!! Ei, bine, atunci să știți că aveți o steluță că sunteți client recalcitrant și în caz de probleme se rezolvă repede, să nu faceți iar scandal :)) I-am dat o bere omului la aflarea veștii :))

  10. 10 Marmotica August 6, 2010 la 11:58 am

    Croco, foarte bine le-ai facut! Sunt mandra de tine ..
    @LiaLia, recalcitranto , cum de ti-ai permis sa faci scandal la RDS? 😆

  11. 11 crocoditza August 6, 2010 la 6:46 pm

    Marius, multumesc 😀

    Lia, sa incepem, zic! ca-comunicarea asta (lipsa) ma imbatraneste si imi scoate fire albe de par
    Esti Bau-Bau-ul RDS-ului, daca am probleme, te pun pe tine sa suni 😆

    Suri, saru’mana :*

  12. 12 Mada August 7, 2010 la 1:08 pm

    bravo, crocooooo, asa te vreaaaau:* [ nu de alta, dar am de la cine invata 😆 ]
    >:D<

  13. 13 Hubba Bubba August 7, 2010 la 9:52 pm

    Oaisaaaaaaa, mami meu rea, rea, rea :)) Bravo!

  14. 14 crocoditza August 8, 2010 la 3:08 pm

    Mada, daca te supara careva, vii si mi-l spui 🙂

    Hubba, cea mai rea 😀

  15. 15 mester2 Decembrie 10, 2010 la 1:55 am

    femeile se pricep la gletuit ?


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2010
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE