Mdaa – partea a 2-a

Ora 14:00 – mesterii n-au venit

Ora 15:00 – mesterii n-au venit

Ora 15:05 – sunat unul dintre mesteri … „pentru moment sunt reteaua Cosmote-ului ma-sii”

Si mai sun o data, de doua, de trei, am o idee iluminatoare si aflu numarul celui de-al doilea mester… sun… raspunde.

Ii explic ca ii asteptam de la 3, ca am venit special pentru ei acolo si stau degeaba si-i astept… el ca e dupa nunta, ca vine maine.. ce maine, nenea? AZI!!!! ca jar mancati!

Dupa ce m-a mai sunat de 2 ori sa ma asigure ca azi, indiferent de ora, vor veni si vor rezolva tot, si-au inchis amandoi telefoanele. Si m-au luat niste nervi, da’ d-aia mari si jur ca ii bat cu mana mea pana ma satur, ii bat de banii pe care i-au luat 3 nopti si 3 zile ca-n povesti. Le-am si zis…sunt foarte intelegatoare, buna ca painea calda in vreme de criza, da’ daca totusi ma iei de proasta, s-ar putea sa si-o ia ei. Le-am trimit un sms dragutz, in care le-am explicat ca si-au batut joc de finisaje in baie si ii ia mama dracului, ca au 2 optiuni, ori repara si fac cum trebuie, ori primesc banii inapoi. Daca nu ii primesc, o sa mi-i iau singura! Dublu! Ca timpul si nervii mei sunt pretiosi!

Care se mai baga intr-un comando de bataie si recuperare? 🙂

P.S. Am inceput ancheta, care al cui frate e, unde lucreaza sor-sa, cum il cheama, cam prin ce zona ar sta, maine ma duc peste ei in casa! Nu e vorba atat de bani, ca am pierdut la viata mea muuuuult mai mult, nici nu ma imbogatesc, nici nu saracesc, e vorba de nesimtire, plus ca se intorc ai mei si daca vin si baia nu e gata, mai fac un bis la partea cu batutul mesterilor, ca vad ca de vorba buna nu inteleg.

9 Responses to “Mdaa – partea a 2-a”


  1. 1 Lilly August 1, 2010 la 8:06 pm

    naspa treaba! sigur vin maine, eu zic sa nu disperi

  2. 2 analfabetul August 1, 2010 la 8:19 pm

    eu sunt departe si nu te pot ajuta, dar iti pot recomanda niste prieteni care te vor ajuta cu place.
    trebuie doar sa alegi un numar de la 1 la 10. numerele reprezinta saptamanile de spitalizare de care vor avea respectivii.
    kiss si bafta.

  3. 3 tiger1 August 1, 2010 la 11:57 pm

    trebuia sa te astepti la asa ceva croco, is satul de mesteri din astia pungasi care cica fac si dreg si dupa ce se vad cu banii in buzunar se fac nevazuti.

  4. 4 Marmotica August 2, 2010 la 10:32 am

    Eh uite de aia dl. Marmot a facut toata baia noastra.. el a pus faianta, el a vopsit el a montat cada si toata instalatia… 😀
    Daca era sa stam dupa mesteri cred ca ne spalam azi la cadita 😆

  5. 5 Joaninha August 2, 2010 la 12:04 pm

    Daca asa surpriza te-ai gasit si tu sa le faci ! Mai bine le luai bilete la teatru ! 😆

  6. 6 pifuneata August 2, 2010 la 1:33 pm

    Eu nu le-as fi dat banii inainte, mai ales ca in ziua de azi oamenii nu mai sunt la fel de responsabili ca inainte…Eu zic sa afli unde stau si sa te duci la ei sa ii iei de ciuf:)) Sa ii pui sa termine tot!

  7. 7 KingSnake August 4, 2010 la 1:42 pm

    M-am tot uitat pe la stiri, dar n-am vazut nici o stire despre mesteri mutilati …

  8. 8 pifuneata August 4, 2010 la 2:21 pm

    Ceva tot s-a intamplat de nu mai revine pe blog:))

  9. 9 Marius August 4, 2010 la 7:59 pm

    Mie mi-e teama ca nu i-a „dovedit”! Sa sunam, zic, la 112!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2010
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE