Sacrificii… Compromisuri?

Viata e plina de compromisuri. Ati mai auzit asta, nu?

Sa iubesti inseamna sa faci compromisuri. Pana unde esti dispus sa mergi pentru persoana iubita? Cat de tare poti sa-ti calci mandria in picioare, avand ca scuza „dragostea”?

Sunt de acord cu compromisurile, dar alea mici si relativ nevinovate, caci daca o relatie cere compromisuri care te fac sa simti ca ti-ai incalcat principiile de viata, mandria… pune-ti nu un semn de intrebare, ci 10.

O relatie inseamna doi (de preferat 😆 ). Si cei doi, desi poate au multe lucruri in comun, de preferat modul de a gandi, de a vedea viata in doi si ceea ce vor de la viata, se inteleg, se iubesc…. nu sunt ca 2 picaturi de apa, sunt 2 personalitati diferite, sunt 2 oameni ce nu au fost facuti dupa acelasi tipar. Sunt 2 oameni care pana sa fie impreuna au avut un stil de viata separat si acum trebuie sa gaseasca o cale de mijloc, respectiv sa faca mici compromisuri, pentru a putea fi impreuna. Mai bine spus…sa-si accepte si defectele. Mereu am spus ca nu-mi doresc un barbat perfect, ci un barbat cu ale carui defecte pot sa traiesc si sa nu ma exaspereze psihic, sa nu ma cert tot timpul din cauza nimicurilor. Bun… vine relatia, vin compromisurile de genul nu ii zic nimic ca nu pune dopul la pasta de dinti, ba chiar zambesti cand il pui tu…  sambata mergeam la patinoar, acum merg cu el la fotbal…. treaca de la tine. Daca faci compromisuri ce dor…. daca faci compromisuri cand te doare… nu se merita! O relatie ce are nevoie sa fie alimentata continuu de compromisuri majore… nu e ceea ce ai nevoie. Si nu trebuie sa te sacrifici pe tine in favoarea celuilalt. Toate „compromisurile” pe care le faci ar trebui sa vina de la sine, pur si simplu, sa fie ceva ce iti doresti, nu  sa le simti ca  pe o obligatie sau ca pe o speranta ca nu va mai certati sau… ca poate de data asta va merge. Trebuie sa va fie bine amandurora.

Da, ma dau acum „rotunda” si fina si inteleapta…si poate sunt. Dar nu am fost mereu asa. Am fost si eu , de-a lungul timpului, bleguta, am facut compromisuri, am fost inselata, am fost mintita, mi-am incalcat anumite principii, am renuntat la orgoliu. Concluzia la care am ajuns: nu se merita, eu merit ce e mai bun, pentru ca vreau, pentru ca pot, pentru ca nu mai fac compromisuri majore si nu ma mai agat de cate ceva mic, in speranta ca poate-poate. Ehe… mi-a luat ceva timp pana am ajuns la filosofia asta de viata, am jelit si eu ceva, am suferit si eu pana mi-a venit mintea la cap… si mi-as dori ca si altii sa invete din greselile celor din jur si sa nu insiste sa faca fix aceleasi greseli.

Intr-o relatie trebuie sa te simti implinita, sa te simti iubita si perfecta, asa cum esti tu, cu toate defectele tale, pentru cel de langa tine esti perfecta, esti ceea ce el are nevoie si te face sa simti asta, o sa simti asta si fiecare por de-al tau o sa emane fericire. Nu zic ca vreo relatie e „roza”. Mici certuri, divergente de opinie, incapatanari, toate isi au rostul lor. Doar sa nu tina mult. Si dupa 5 minute sa va uitati unul la celalalt si sa zambiti, sa va sarutati si sa faceti impacarea dulce, dandu-va seama ca va certati din tampenii si ca sunteti norocosi ca va aveti unul pe altul.

Ati fi in stare sa lasati totul pentru persoana iubita? Sa renuntati la tot si sa plecati voi doi in lume! Sa va lasati familia, prietenii, locul de munca… sa o luati de la 0 voi doi….undeva departe… e un sacrificiu? e un compromis?

22 Responses to “Sacrificii… Compromisuri?”


  1. 2 Black Angel Iulie 2, 2010 la 7:05 pm

    normal ca as fi in stare… sa o fur si sa ne ducem undeva prin Hawaii…. si sa ramanem acolo!!… cand esti fericit (din cauza iubirii) totul ti se pare simplu si usor!! …ai mai multa fantazie de viata.
    dar nu mai exista asa ceva… si nu vreau sa ma mai gandesc l

  2. 3 Lavi Iulie 2, 2010 la 7:09 pm

    In momentul de fata nu as fii in stare sa renunt la tot si sa merg departe (poate nuj… a mai palit dragostea).. chestia e ca stiu ca uneori imi face atata de mult rau relatia asta in sufletul meu dar nu stiu de ce deocamdata nu sunt pregatita sa renunt, mi-ar fi mai usor sa renunte el 🙂

  3. 4 crocoditza Iulie 2, 2010 la 9:16 pm

    cine e pe primu’ loc…. steaua….sau dinamo? nuuuuuuu, black angeeeeeeeeeeeeel 😆

    black angel, deci ai renunta la tot si ai fugi cu ea sa o luati de la 0… s-a marcat raspunsul tau 🙂

    Lavi, daca e sa fie, o sa fie, daca nu…. inainte, cu tupeu! n-a inceput viata ta cu un barbat si nici n-o sa se termine cu unul
    Si cu sa renunte el…stiu ca pare cea mai usoara cale, dar barbatii, de obicei, sunt comozi si lasi… si daca totusi renunta, tot o sa doara 🙂

  4. 5 Lilly Iulie 2, 2010 la 10:25 pm

    n-am fost pusa intr-o asemenea situatie si sincer habar n-am cum as reactiona.
    dar ma gandesc asa: daca cu el vreau sa-mi traiesc viata atunci acasa va fi acolo unde vom fi impreuna. Dar e greu sa sacrific totul pentru o noua viata!
    concluzia: sunt nehotarata!

  5. 6 crocoditza Iulie 3, 2010 la 2:50 pm

    Lilly, doar esti femeie 😆

  6. 7 pifuneata Iulie 4, 2010 la 9:03 pm

    Eu pot spune dupa 4 ani jumate ca nu se merita sa ii faci piedestal persoanei iubite..nu trebuie sa faci compromisuri…pt ca in timp vei regreta….Daca lasi de la tine mereu vei vedea ca intr-un final ai gresit…asta e viata…

  7. 8 crocoditza Iulie 4, 2010 la 9:12 pm

    pifuneata, asta incercam si eu sa sublieniez…ca daca faci compromisuri mereu, nu ajungi unde trebuie… dar invatam cu totii din greseli

  8. 9 pifuneata Iulie 4, 2010 la 9:15 pm

    da….ideea e ca doare….sa vezi in doua luni ca omul pe care il iubesti este de fapt un om rau, meschin, egoist..un strain..:((nu e placut

  9. 10 crocoditza Iulie 4, 2010 la 9:30 pm

    da… din pacate, stiu cum e…dar din fericire, stiu ca trece si ca tot raul e inspre bine 🙂

  10. 11 Black Angel Iulie 4, 2010 la 10:46 pm

    se vede ca eu is ultimu prost care mai crede in asa ceva!.. poate cu timpul…. o sa imi schimb ideea???? sper ca nu!

  11. 12 Ea şopteşte Iulie 5, 2010 la 3:39 pm

    Persoana care imi sta acum alaturi e cea care mi-a deschis ochii si mi-a spus clar si raspicat inca de la inceput ca o relatie bazata pe multe compromisuri e o relatie groaie care nu face bine nimanui. Si in timp am invatat si eu ca atunci cand il pui pe celalalt undeva sus si esti gata sa faci absolut totul pentru a face ca lucrurile sa mearga bine pentru ca fara sacrificii nu ar merge, acea relatie nu are viitor. e o simpla amagire pe care din incapatanare tii sa o prelungesti cat mai mult. Nu spun acum ca nu ar fi binevenit cate un mic compromis din cand in cand, dar trebuie sa fii foarte atent la ce fel de compromis faci. Sa treci cu vederea ca lasa capacul la WC ridicat e una, sa treci cu vederea ca e egoist sau ca a calcat stramb e cu totul alta mancare de peste.
    Acum singurul compromis pe care il facem si unul si altul e ca strabatem de doua ori pe luna cate 400 de km doar ca sa avem parte de 2 zile in care nu ne mai putem desprinde unul din bratele celuilalt.

  12. 13 crocoditza Iulie 5, 2010 la 4:00 pm

    black angel, mai ai timp sa iti schimbi ideea 🙂

    Soptitoare violet, asa compromisuri „dulci” sa tot faci 😀 e obositor…stiu… dar la un moment dat o sa va „asezati” intr-o parte sau in alta

  13. 14 Black Angel Iulie 5, 2010 la 9:58 pm

    stiu… daca mai stau mult .. ma fac popa!la manastire!

  14. 15 crocoditza Iulie 5, 2010 la 10:03 pm

    la manastire de maici 😆

  15. 17 crocoditza Iulie 5, 2010 la 10:35 pm

    Black angel, regulile sunt facute pentru a fi incalcate 😆
    le iei la rand la spovedit…. si daca n-au pacatuit, le intrebi cam cum ar vrea sa pacatuiasca si ca un bun crestin esti atent si receptiv la nevoile lor 😛

  16. 19 Ea şopteşte Iulie 6, 2010 la 8:20 am

    Croco mica si frumoasa si desteapta si sexy, pentru mine nu e obositor încă şi asta pentru că-l iubesc pe omul ăsta, mă iubeşte şi el şi în plus îmi place la nebunie să conduc sau să merg cu trenul şi nu mai spun cât de tare îmi place Bucureştiul. Şi da, plănuiesc să mă aciuez cât de curând prin capitală (dar nu o fac expres pentru dânsul şi pentru relaţia asta ci şi pentru mine. simt ca plecând mai departe de casă aş deveni femeia independentă care vreau să fiu, am mai multe oportunităţi profesionale, aş putea să mă schimb şi să devin ceea ce mi-am propus).

  17. 20 crocoditza Iulie 6, 2010 la 2:57 pm

    Black angel, treaba ta…. nu stii ce piezi 😛

    Soptioare violet si secsoasa in boxeri, te asteptam la capitala cea vestita 😀

  18. 21 Ea şopteşte Iulie 6, 2010 la 3:20 pm

    =)) tu, de ce ma faci de ras in fata lumii, huh?
    o sa se sature capitala de mine. luna asta am doua drumuri incolo.

  19. 22 Hubba Bubba August 3, 2010 la 2:55 am

    Ma, teoretic zic nu… da’ si cand m-o lovi o dragoste dintr-aia de-mi clantene dintii si sar hainele dupa mine, sa vezi ce-mi misc funduletul dupa funduletul lui :))) Da, sunt un om slab :))


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE