Astenie de vara

Nu ca nu am despre ce sa scriu… doar ca nu am stare necesara. Nu, nu sunt suparata, nu s-a intamplat nimic rau, ba din contra, destule lucruri bune au fost in viata mea in ultima perioada…doar ca… nu stiu.

Sa fie menopauza de blog? 😆

Parca nici netul nu ma mai atrage asa, mai ales pe vremea asta asa frumoasa … parca as fugi undeva … parca …

P.S. Trebuie sa schimb la Despre mine …. ca de… am imbatranit 🙂

P.P.S Am inceput sa ma obisnuiesc cu ochelarii pentru calculator (nu au dioptrii, sunt de protectie) si cand i-am uitat acasa, le-am simtit lipsa.

Si totusi e prea cald uneori… ce faceti pe calduri astea? care pe unde mai plecati? ce mai planuiti? ceva nou prin viata voastra? aveti si voi astenie de vara (ca sa nu zic lene) sau sunt singura afectata?

16 Responses to “Astenie de vara”


  1. 1 Black Angel Iunie 21, 2010 la 4:40 pm

    …ahaa…. stiu eu ce este!! cred ca am pierdut-o pe Croco! de cand are acel „inel”… a uitat de blog !!…

  2. 2 Lavi Iunie 21, 2010 la 7:42 pm

    Hello lumea lu’ Croco!
    Maine incep examenele..va rog sa-mi tineti pumnii :-s

  3. 3 crocoditza Iunie 22, 2010 la 6:19 pm

    vai… n-am avut net…. sa recuperez acum cu o canasta 😆

    black angel, n-are nicio treaba verigheta… ca am mai avut „crize” d-astea, e frumos afara, eu aiurita si… nu scapati voi de mine asa usor! 😛 cu inel, cu copil, cu nepoti… tarash cu toate si cu toti si tot mai scriu pe blog

    Lavi, toti pumnii sunt stransi pentru tine! Ma concentrez sa treaca toate cu bine 🙂

  4. 4 crocoditza Iunie 22, 2010 la 6:21 pm

    fara net…. fara telefon… dar tunsa si vopsita 😆

  5. 5 Lavi Iunie 22, 2010 la 9:42 pm

    Ciao Croco! sper sa treci cat mai repede peste crizele astea ca abia astept sa mai citesc un roman 😀
    Mersi de pumni stransi! Azi am stiut destul de bine zic eu 😀 sper sa fie bine si maine si vineri!
    Pup :*
    ps: iar te-ai vopsit? sa vedem poza:D

  6. 6 Hubba Bubba Iunie 23, 2010 la 9:16 pm

    Bin’ ca o venit ploile:P
    Asta cu „Nu mai am chef de blog” e prezenta la toti :*

  7. 7 Sangerica Iunie 24, 2010 la 12:23 pm

    neata!
    ce calduri? ca azi am ajuns inotand la birou. stil fluture in costum. 😆

  8. 8 crocoditza Iunie 24, 2010 la 12:26 pm

    Lavi, satena, culoare naturala, o sa pun si poza… cum stai cu examenele?

    Hubba, o fi ceva in aer? s-au aliniat planetele? 😀

    Sangerica, da…. acu’ trebuie sa ma vait de ploaie… nicicum nu e bine, daca e cald, nu, daca ploua, nu 🙂 femeile!
    P.S. Bine ai revenit si bine ai scris 😀

  9. 10 crocoditza Iunie 24, 2010 la 12:32 pm

    bine ca n-ai uitat adresa 😆

  10. 11 Marmotica Iunie 24, 2010 la 1:08 pm

    Suriiiii, de cand tot zic si eu ca imi iau ochelari de protectie pentru calculator..

  11. 12 crocoditza Iunie 24, 2010 la 1:16 pm

    suri, lasa ca eu ii aveam si nu ii purtam… norocul meu e ca ma tabara zilnic domnu’, ca altfel nu ma invatam cu ei, cum ma vede cu laptop-ul in brate si fara ochelari „ochelarii…acum! ca uiti pe urma” 🙂

  12. 13 Mada Iunie 24, 2010 la 2:10 pm

    crocoooo! >:D<
    fir-ar ea de astenie de vara! vezi, sa nu fie nevoie sa iti aduc pronto! da?
    eeeeu am fost la mareee siii ma duc la metallica sambata astaaaa siiii sunt fericitaaaa siii ataaat!
    bwahaha, n-am mai vorbit de super mult timp!

    anyway. smile, smile, smile & be happy! :*

  13. 14 Hubba Bubba Iunie 24, 2010 la 5:59 pm

    A venit vara, ce planete sa se alinieze? :)) Desi am o vaga impresie ca am trecut deja la toamna 😕 Ce vreme-i afara..

  14. 15 crocoditza Iunie 25, 2010 la 8:06 am

    Mada, geniala mica, am citit de mare, hai ca o sa citesc si despre Metallica siiiiiiiiii be haaaaaaaaappy 🙂

    Hubba, vreau la maareeeeeeeee asa ca sa faca bine soarele sa iasa si sa incalzeasca iar apa

  15. 16 Hubba Bubba Iunie 26, 2010 la 10:37 am

    Mergem la mareeeeee \:d/ :))


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Iunie 2010
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE