Sooooooomn

Vreau!

Ce face o crocoditza marti seara? Papa spaghete pregatite de cea mai secsi pisica, papa cirese din productia proprie a Adei (cele mai bune cirese papate de pana acum), primeste cadouri, primeste papusica Peanut 😀 (multumesc dl. Schnitzel ca ai tinut minte acum ceva vreme cand aberam ca vreau Peanut), dupa care baga somn.

Ce face o crocoditza miercuri seara? Leneveste de pe la 8 si asteapta sa se faca 11 odata, ca sa mearga la „marele show” marca Sean Paul din Turabo. Vara asta, e atat de 2010 sa ai perdele din satin legate…. mai toate terasele le-am vazut asa, Turabo nu putea sa faca exceptie. Candelabrele erau la locul lor, artificiile la gatul sticlelor de whiskey, pitzipoancele toate cu boturile facute, tzatzele la vedere, cururile in vant, care mai de care mai penale si mai penibile, atarnand pe langa o canapea, frecate cu spor de cei ce le plateau cocktailul. 

-Vaaaaaaaaai, ce mai faci? Nu te-am mai vazut pe aici! (sarind de gatul lui 2 pitzi)

– Multumesc, bine. Nu prea am mai fost pe aici (stergandu-si, cu un servetel, fruntea, cu mana stanga)

– Te-ai insuraaaaaaaaaaaaaaat? Nu-mi vine sa cred. Tu? Ce draguuuutz. Sa ma inviti la nunta. Mai ai numarul meu, nu?

Pai cum sa nu… te pun domnisoara de… prostituare, ca onoare nu are oricum. Tin sa le multumesc pe aceasta cale ca m-au facut sa rad cu pofta 😀

 Pe la 3 dimineata s-a indurat Seanica sa ne arate ochelarii lui de soare de firma (logic) si cam atat…..ca show-ul nu a prea fost. Dezamagitor…. dar noi am dansat si ne-am simtit bine.

La 6 dimineata il injuram pe dobitocul ce ne-a ocupat locul de parcare platit. I-am blocat masina si i-am lasat un biletel de amor „E ora 6:00. Daca vrei sa iti scoti masina, ma suni la 89898989, dar nu mai devreme de ora 14:00 ca vreau sa dorm”. La 9 imi suna telefonul trebuia sa trimit niste mailuri. La 10 m-am bagat inapoi in pat. Pe la 11 suna iar telefonul:

– Croco?

– Da.

– Pai cum facem cu comenzile alea?

– Stati asa….care comenzi? cu cine stau de vorba?

– Sunt Petronela…

– Ma rog… nu imi dau seama, cu ce va pot ajuta?

– Cand iti vine comanda de la Oriflame?

– ?!?!?!?!

– Nu esti sora lui Stefan?

– Nu, greseala, mi-e somn, pa!

La 13:30 am facut ochi oficial, dar a meritat Sean…. ma mint si eu singura, oricum am plecat chiar in timp ce canta, asa de praf a fost!

8 Responses to “Sooooooomn”


  1. 1 Ada Iunie 10, 2010 la 3:22 pm

    Am ajuns la 4:30 acasa, si la ora 7:30 suna ceasul… 😀 Ce zici, ma mai duc la sala azi? 😛 Recuperez maine!

  2. 2 crocoditza Iunie 10, 2010 la 5:58 pm

    lasa ca ai stat aseara 20 min in plus si mai acum cateva zile tot asa vreo 20 min in plus, se compenseaza pentru azi 😛

  3. 3 Joaninha Iunie 11, 2010 la 9:03 am

    Da’ puteai sa-i spui Petronelei ca vine marti comanda, macar o linisteai cu ceva 😆

  4. 4 VV Iunie 11, 2010 la 9:54 am

    Draguta, iti spun si eu cu intarziere „LA MULTI ANI”, noroc, sanatate si tot ce vrei.

    Asa-i ca-i super la nisipuri? Eu mai am 2 sapt. si plec acolo.
    Sper sa fie asa cum tot aud.

    Pup U!

  5. 5 Cristi Iunie 11, 2010 la 3:25 pm

    Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa 🙂

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :
    Titlu : Reteta la retetă
    Adresa : http://retetalareteta.blogspot.com/

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    Numa bine 🙂

  6. 6 crocoditza Iunie 11, 2010 la 3:39 pm

    Joa, 😆

    VV, multumesc … e frumos la nisipuri! ti pupacesc

  7. 7 CornelT Iunie 14, 2010 la 8:55 pm

    super tare…..am eu o rezerva …iti ofer generos cat somn vrei….hi hi hi

  8. 8 crocoditza Iunie 15, 2010 la 9:30 am

    Cornel, tu ai pile la astia de dau somn si pentru acasa? 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2010
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE