Fuse, fuse si se duse…

… weekend-ul… hai bine… si ziua mea aia oficiala 🙂

Rasfatul a inceput de vineri dimineata cand am primit micul dejun la pat …

De la 9 dimineata imi sunau telefoanele de parca era centrala. Am incercat sa le multumesc tuturor, pe toate caile (telefon inapoi, sms, intalneala, facebook, mess), sper sa nu fi uitat pe careva. Si am continuat apoteotic cu…. munca! Multa! Cam pana pe la 11 noaptea. Si vorba aia…. ma facusem si eu o floricica, tocuri, bucle, chestii si de la 19 la 23 am stat printre cutii de carton cu marfa, etichetand-o si facand preturi… o placereeeeeeeeee. Pe la 11 si ceva bagam pe mine ca sparta de zici ca nu mai vazusem mancare, mai un dush, mai o vorba, uite asa m-a prin 1 jumate noaptea. La 5 dimineata aveam trezirea… am plecat spre Nisipurile de Aur. Dupa un drum plin de maci, gresit drumul (ma rog, ocolit nitel), cumparat harta, primit mac (si noi 2 floricele, dar si leuta a avut mac la usa, ca la oglinda nu statea), cautat hotel, intrebat taximetristi de hotel, cerut 5 leva ca sa ne duca la hotel, ambitionat sa gasim hotelul, invartit pe aceleasi stradute, intrebat politia, gasit hotelul, dezamagiti un pic ca nu era ala de 4 stele decat daca eu sunt regina Angliei, ne-am trezit cu burta la soare pe sezlong, admirand balaceala altora in piscina (la un moment data erau 13 barbati in piscina ce topaiau dupa o minge, se jucau ratele si vanatorii), caci apa era cam rece. Dar ne-am bronzat… soarele de Bulgaria e foarte smecher 😀

In Muppet club, seara… am ajuns la concluzia ca bei aproape moca la bulgari, 15 leva pentru 5 cocktailuri, adica 7,5 euro, plus cocktailuri gratis pentru fete, daca luai un cocktail, mai primeai unul, daaaaaaaaar te taxau daca vroiai sa mergi la toaleta 😆 am zis eu ca asta era strategia de marketing, te umpleau cu bautura si trebuia sa te usurezi, asa ca faceau bani din taxa pe pipi 😆

Ne-am plimbat prin bazar, mi-am bagat picioarele… in mare… receee si uda era… mi-am luat cercei bleu din scoica, era un restaurant ingenios in miniatura de turn Eiffel, am ras, am papat capsuni cu zahar la socrela, am luat fasole cu ciolan afumat la pachet, ne-am refacut rezerva de prajituri (salivam dupa un cremsnit cam de pe la bulgari) si am dormit de ieri (duminica) de la 19:30 cand am ajuns acasa in patutz, pana la 8:30 azi… per total a fost un weekend tare. Mai vreau! De-abia m-am invatat sa nu mai stau pe acasa… chiar glumeam aseara cand desfaceam bagajul si puneam la loc diverse chestii prin baie (demachiant, periute, gel de dus etc.) ca ar fi cazul, in ritmul asta, sa ne luam un rand numai pentru calatorii ca oricum pe acasa nu prea am mai stat.

Sa nu uit, am mancat ieri la pranz cea mai geniala chifla cu cascaval, imi pare rau ca n-am avut inspiratia sa ii fac o poza…. repet, bulgarii au o mancare foarte buna!!!! Ma declar fan oficial!

 

10 Responses to “Fuse, fuse si se duse…”


  1. 1 Aiacu Paru' Iunie 7, 2010 la 10:06 am

    LA MULTI ANI!!! Sa fii fericita, sa ai parte de impliniri,sa iti pastrezi voiosia si peste 50 de alti ani..de experienta si sa fii sanatoasa, niaparat!
    Placut la mine micul dejun la pat…dom’le mai ma loveste invidia!
    Ti mega pup.

  2. 2 pisica turbata Iunie 7, 2010 la 10:21 am

    ete si vulpele gospodar :)))

  3. 3 crocoditza Iunie 7, 2010 la 10:35 am

    D-sorico, saru’mana pentru urari… vrei sa facem schimb de invidii? ca eu baleam la poza ta de diva in lumina aia de reflector 😀

    pisic, vulpele e vedeta 😀

  4. 4 Ea şopteşte Iunie 7, 2010 la 11:43 am

    Croco scumpa, la multi ani cu intarziere! Sa ai parte de tot ceea ce iti doresti si inca nu ai, de multe impliniri, de soare si pe timp de furtuna, sa fii sanatoasa, frumoasa si iubita!

  5. 5 Ada Iunie 7, 2010 la 12:20 pm

    Sa-ti fie de bine weekend-ul! :*

  6. 6 Black Angel Iunie 7, 2010 la 12:24 pm

    eeee ce viata pe tine!!!! fa-o mo cat ai ocazia !!! 😉 😉

  7. 7 Joaninha Iunie 7, 2010 la 2:27 pm

    La prima poza mi s-a facut foame. Mi-a trecut la ultima! 😆

  8. 9 crocoditza Iunie 7, 2010 la 9:42 pm

    Soptitoare mica si blonda, multumesc frumos! 🙂

    Mama, oh da 😆

    black angel, trai pe vatrai 😀

    Joa, ramai la prima poza … omleta ‘a la iubirea mea’ e geniala, e mai buna si decat aia de la 4 stele de la turci 😀
    sa nu te sperie vulpele, e inofensiv

    Lilly, meritam si eu 🙂

  9. 10 KingSnake Iunie 9, 2010 la 1:22 pm

    Nimic nu merge mai bine la omleta ca un castravete a la Ciomu. 😆


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2010
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE