Leutza la oferta

An fabricatie: 2007

Model: Peugeot 307 1.6 HDI

Consum mixt: 5%

Senzori lumini, senzori ploaie, computer bord, dublu climatronic, pilot automat, incalzire in scaune, geamuri electrice, ABS, ESP, Cd player, volan reglabil, proiectoare, inchidere centralizata, alarma, comenzi pe volan, 6 airbag-uri (posibilitate decuplare airbag-uri pasageri), kit distributie nou, kit ambreiaj nou, intretinuta, fara accident, 108.000 km

Pret: 7000 euro negociabil sau variante auto, an minim 2006

Masina merge foarte bine si arata bine, e intretinuta, schimbat pe ea tot ce a trebuit si cand a trebuit, facuta ca pentru mine. As vrea o masina cel putin la fel de buna, de preferat de preluat un leasing, sa imi mai ramana si mie de-o acadea 🙂

Pentru orice alte informatii sau nelamuriri, simtiti-va liberi sa tipati aici! 😀

12 Responses to “Leutza la oferta”


  1. 1 Marius Mai 31, 2010 la 4:20 pm

    Candva erai foarte incantata de masina asta. Ce te face s-o dai? Sper sa ai totusi un motiv serios tinand cont ca piata e foarte aiurea. Iti tin pumnii, dar mi-e teama ca va fi totusi greu sa gasesti cumparator.

    Toate bune!

  2. 2 crocoditza Mai 31, 2010 la 4:41 pm

    Pai sunt foarte incantata, e una dintre cele mai bune masini pe care le-am avut, dar eu nu ma atasez de masini, la un an, maxim 2 schimb masina. Nu sunt nevoita s-o vand, deci daca nu o dau pe cat face, nu o dau, ca n-am de ce si nici nu vreau sa-mi iau alta mai ieftina si mai proasta. Da, as vrea sa imi mai ramana ceva bani cash, de asta as prefera varianta cu leasing-ul si nu imi iau decat una cel putin la fel de buna, altfel nu se merita 🙂

  3. 3 Lavi Mai 31, 2010 la 5:58 pm

    eu credeam ca o vinzi ca sa pleci si tu spre tarile calde 😀

  4. 4 crocoditza Mai 31, 2010 la 7:57 pm

    LAvi, nu zic „nu” variantei, numai sa merite 🙂

  5. 6 crocoditza Mai 31, 2010 la 8:06 pm

    numai sa fie pasaportul valabil 😀

  6. 7 Lavi Mai 31, 2010 la 8:26 pm

    acu nu demult l-am facut 😀

  7. 8 Nea Costache Iunie 1, 2010 la 10:20 am

    Bafta la vanzare! Dupa ce o vinzi, ti-as recomanda un WV mai micut! E mult mai fiabil decat Peugeotul! mult noroc!

  8. 9 Joaninha Iunie 1, 2010 la 10:23 am

    Asa-s gemenele astea, se plictisesc repede. 😆 Neeext!

  9. 10 crocoditza Iunie 1, 2010 la 10:33 am

    Lavi, e bine atunci, haida, e gata bagajul? fugim in lume? 🙂

    Nea Costache, sa fie! initial am fost reticenta cand am auzit de varianta cu peugeot ca aveam o vorba, masina sa fie nemteasca, parfumul frantuzesc, nu invers, mai ales ca mersesem cu un peugeot 407 ce imi lasase un gust foarte amar fiind cea mai rigida masina pe care am condus-o…. frumoasa, dar m-a lasat rece
    Insa modelul asta de 307 e foarte reusit, sunt foarte multumita de masina, pot spune chiar cu mana pe inima ca e cel putin la fel ca golf-ul, ca am avut si golf din 2001 prin 2004

    Joa, sa stii :)) asa cum simt nevoia sa ma tund sau sa ma vopsesc ca ma plictisesc cu mine, asa si cu masina 😀

  10. 11 Catalin Iunie 1, 2010 la 10:40 am

    Buna ziua ! Sunteti interesat/a de un link exchange cu http://www.jocuriplay.com ?
    Pentru link-ul adaugat inspre site-ul de mai sus , eu o sa va adaug link-ul pe http://cattasblog.blogspot.com .

    -> Titlu : jocuri pentru copii
    -> url : http://www.jocuriplay.com

    Jocuri pentru copii

    Multumesc !

  11. 12 Marmotica Iunie 3, 2010 la 8:00 am

    Ah , daca-as avea bani as lua-o eu 🙂 si atunci ai stii ca e pe maini bune 😛
    Ca sa vezi telepatia asta, eu imi caut masina si tu postezi anunt cu vanzare 😆


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE